Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: Fik du en lønforhøjelse sidste år? » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 137 / 487 | Antal svar: 4'175

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 137

- (0.0%): ja

137 (100.0%): nej Slet dette filter

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 102

33 (32.4%): dagligt

23 (22.5%): ugentligt

19 (18.6%): månedligt

4 (3.9%): årligt

23 (22.5%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 94

24 (25.5%): dagligt

15 (16.0%): ugentligt

24 (25.5%): månedligt

10 (10.6%): årligt

21 (22.3%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 74

36 (48.6%): New York

42 (56.8%): Paris

39 (52.7%): London

7 (9.5%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 41

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 13x 31.71 6x 14.63 6x 14.63 8x 19.51 8x 19.51 2.80 1.55
Apple 5x 12.20 7x 17.07 7x 17.07 9x 21.95 13x 31.71 3.44 1.42
Amazon 5x 12.20 10x 24.39 10x 24.39 9x 21.95 7x 17.07 3.07 1.29
Samsung 8x 19.51 6x 14.63 11x 26.83 6x 14.63 10x 24.39 3.10 1.45
Microsoft 10x 24.39 12x 29.27 7x 17.07 9x 21.95 3x 7.32 2.59 1.28
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 41

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 47.44

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 21.01

Standard deviation: 25.79

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 37

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 4x 12.50 3x 9.38 7x 21.88 11x 34.38 2x 6.25 1x 3.13 4x 12.50 sport 3.72 1.75
familie 6x 18.18 10x 30.30 4x 12.12 5x 15.15 4x 12.12 2x 6.06 2x 6.06 karriere 3.15 1.80
fornøjelse 5x 18.52 1x 3.70 7x 25.93 8x 29.63 1x 3.70 1x 3.70 4x 14.81 penge 3.67 1.90
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 24

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 1x 4.76 3x 14.29 2x 9.52 6x 28.57 2x 9.52 3x 14.29 4x 3.82 1.51
kvalitet 2x 10.00 1x 5.00 1x 5.00 5x 25.00 7x 35.00 1x 5.00 3x 4.00 1.46
dokumentation 2x 10.53 4x 21.05 1x 5.26 4x 21.05 3x 15.79 1x 5.26 4x 3.33 1.59
kundeservice 1x 5.00 2x 10.00 7x 35.00 2x 10.00 3x 15.00 1x 5.00 4x 3.44 1.31
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 20

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 1x 5.26 4x 21.05 2x 10.53 4x 21.05 4x 21.05 1x 5.26 3x 3.56 1.46 46%
kvalitet - - 1x 6.25 3x 18.75 3x 18.75 5x 31.25 3x 18.75 1x 4.40 1.24 52%
dokumentation 2x 15.38 1x 7.69 1x 7.69 4x 30.77 1x 7.69 1x 7.69 3x 3.40 1.65 58%
kundeservice 1x 7.14 2x 14.29 1x 7.14 4x 28.57 3x 21.43 - - 3x 3.55 1.37 47%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 20

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

6x 30.00 11x 55.00 4x 20.00 6x 30.00 2x 10.00 3x 15.00

Produkt B

5x 25.00 1x 5.00 5x 25.00 2x 10.00 2x 10.00 1x 5.00

Produkt C

4x 20.00 1x 5.00 8x 40.00 6x 30.00 2x 10.00 2x 10.00
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 12

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

33.00 2.75 51.00 4.25 4'607.00 383.92 60.00 5.00 20.00 1.67 30.00 2.50

Produkt B

40.00 3.33 21.00 1.75 24.00 2.00 18.00 1.50 16.00 1.33 17.00 1.42

Produkt C

46.00 3.83 53.00 4.42 22.00 1.83 41.00 3.42 18.00 1.50 16.00 1.33