Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: Fik du en lønforhøjelse sidste år? » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 172 / 592 | Antal svar: 4'863

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 172

- (0.0%): ja

172 (100.0%): nej Slet dette filter

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 128

38 (29.7%): dagligt

28 (21.9%): ugentligt

25 (19.5%): månedligt

6 (4.7%): årligt

31 (24.2%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 119

30 (25.2%): dagligt

18 (15.1%): ugentligt

31 (26.1%): månedligt

11 (9.2%): årligt

29 (24.4%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 96

44 (45.8%): New York

53 (55.2%): Paris

49 (51.0%): London

10 (10.4%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 45

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 13x 28.89 9x 20.00 6x 13.33 8x 17.78 9x 20.00 2.80 1.53
Apple 6x 13.33 7x 15.56 9x 20.00 10x 22.22 13x 28.89 3.38 1.40
Amazon 6x 13.33 10x 22.22 10x 22.22 11x 24.44 8x 17.78 3.11 1.32
Samsung 9x 20.00 7x 15.56 12x 26.67 6x 13.33 11x 24.44 3.07 1.45
Microsoft 11x 24.44 12x 26.67 8x 17.78 10x 22.22 4x 8.89 2.64 1.32
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 48

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 49.17

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 20.99

Standard deviation: 25.78

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 43

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 5x 13.16 5x 13.16 8x 21.05 12x 31.58 2x 5.26 1x 2.63 5x 13.16 sport 3.63 1.79
familie 7x 18.42 11x 28.95 5x 13.16 7x 18.42 4x 10.53 2x 5.26 2x 5.26 karriere 3.11 1.74
fornøjelse 5x 15.63 2x 6.25 7x 21.88 9x 28.13 2x 6.25 2x 6.25 5x 15.63 penge 3.84 1.92
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 27

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 1x 4.17 5x 20.83 2x 8.33 6x 25.00 2x 8.33 3x 12.50 5x 3.63 1.54
kvalitet 2x 9.09 1x 4.55 2x 9.09 5x 22.73 7x 31.82 2x 9.09 3x 4.05 1.47
dokumentation 2x 9.09 4x 18.18 2x 9.09 5x 22.73 3x 13.64 1x 4.55 5x 3.35 1.50
kundeservice 1x 4.35 2x 8.70 7x 30.43 4x 17.39 3x 13.04 2x 8.70 4x 3.63 1.34
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 24

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 1x 4.55 4x 18.18 2x 9.09 5x 22.73 5x 22.73 1x 4.55 4x 3.67 1.41 44%
kvalitet - - 1x 5.26 5x 26.32 3x 15.79 5x 26.32 4x 21.05 1x 4.33 1.28 46%
dokumentation 2x 12.50 1x 6.25 1x 6.25 5x 31.25 1x 6.25 2x 12.50 4x 3.67 1.67 58%
kundeservice 1x 6.25 2x 12.50 1x 6.25 4x 25.00 4x 25.00 1x 6.25 3x 3.85 1.46 39%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 23

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

6x 26.09 12x 52.17 5x 21.74 7x 30.43 2x 8.70 3x 13.04

Produkt B

5x 21.74 2x 8.70 6x 26.09 2x 8.70 3x 13.04 1x 4.35

Produkt C

4x 17.39 1x 4.35 11x 47.83 6x 26.09 2x 8.70 2x 8.70
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 14

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

35.00 2.50 51.00 3.64 4'615.00 329.64 60.00 4.29 22.00 1.57 30.00 2.14

Produkt B

40.00 2.86 23.00 1.64 24.00 1.71 26.00 1.86 16.00 1.14 17.00 1.21

Produkt C

48.00 3.43 53.00 3.79 25.00 1.79 46.00 3.29 18.00 1.29 16.00 1.14