Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: Fik du en lønforhøjelse sidste år? » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 194 / 902 | Antal svar: 197'783

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 194

- (0.0%): ja

194 (100.0%): nej Slet dette filter

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 139

43 (30.9%): dagligt

31 (22.3%): ugentligt

27 (19.4%): månedligt

6 (4.3%): årligt

32 (23.0%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 128

33 (25.8%): dagligt

20 (15.6%): ugentligt

33 (25.8%): månedligt

11 (8.6%): årligt

31 (24.2%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 102

46 (45.1%): New York

55 (53.9%): Paris

54 (52.9%): London

10 (9.8%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 47

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 13x 27.66 9x 19.15 7x 14.89 9x 19.15 9x 19.15 2.83 1.51
Apple 7x 14.89 7x 14.89 9x 19.15 11x 23.40 13x 27.66 3.34 1.42
Amazon 6x 12.77 11x 23.40 10x 21.28 11x 23.40 9x 19.15 3.13 1.33
Samsung 10x 21.28 8x 17.02 12x 25.53 6x 12.77 11x 23.40 3.00 1.46
Microsoft 11x 23.40 12x 25.53 9x 19.15 10x 21.28 5x 10.64 2.70 1.33
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 53

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 47.77

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 22.73

Standard deviation: 27.64

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 45

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 5x 12.50 5x 12.50 9x 22.50 12x 30.00 2x 5.00 2x 5.00 5x 12.50 sport 3.68 1.79
familie 7x 17.50 13x 32.50 5x 12.50 7x 17.50 4x 10.00 2x 5.00 2x 5.00 karriere 3.05 1.71
fornøjelse 5x 14.71 2x 5.88 8x 23.53 10x 29.41 2x 5.88 2x 5.88 5x 14.71 penge 3.82 1.87
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 28

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 2x 8.00 5x 20.00 2x 8.00 6x 24.00 2x 8.00 3x 12.00 5x 3.50 1.61
kvalitet 2x 8.70 1x 4.35 3x 13.04 5x 21.74 7x 30.43 2x 8.70 3x 4.00 1.45
dokumentation 2x 8.70 4x 17.39 3x 13.04 5x 21.74 3x 13.04 1x 4.35 5x 3.33 1.46
kundeservice 1x 4.17 2x 8.33 7x 29.17 5x 20.83 3x 12.50 2x 8.33 4x 3.65 1.31
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 25

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 1x 4.35 4x 17.39 2x 8.70 6x 26.09 5x 21.74 1x 4.35 4x 3.68 1.38 44%
kvalitet 1x 5.00 1x 5.00 5x 25.00 3x 15.00 5x 25.00 4x 20.00 1x 4.16 1.46 46%
dokumentation 2x 11.76 1x 5.88 1x 5.88 5x 29.41 1x 5.88 3x 17.65 4x 3.85 1.72 58%
kundeservice 1x 5.88 2x 11.76 1x 5.88 4x 23.53 4x 23.53 2x 11.76 3x 4.00 1.52 39%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 24

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

6x 25.00 13x 54.17 5x 20.83 7x 29.17 2x 8.33 3x 12.50

Produkt B

6x 25.00 2x 8.33 6x 25.00 2x 8.33 3x 12.50 1x 4.17

Produkt C

4x 16.67 1x 4.17 12x 50.00 6x 25.00 2x 8.33 2x 8.33
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 15

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

60.00 4.00 151.00 10.07 4'615.00 307.67 60.00 4.00 22.00 1.47 30.00 2.00

Produkt B

40.00 2.67 23.00 1.53 24.00 1.60 26.00 1.73 16.00 1.07 17.00 1.13

Produkt C

48.00 3.20 53.00 3.53 25.00 1.67 46.00 3.07 18.00 1.20 16.00 1.07