Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: Fik du en lønforhøjelse sidste år? » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 144 / 512 | Antal svar: 4'390

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 144

- (0.0%): ja

144 (100.0%): nej Slet dette filter

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 109

34 (31.2%): dagligt

25 (22.9%): ugentligt

21 (19.3%): månedligt

4 (3.7%): årligt

25 (22.9%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 100

25 (25.0%): dagligt

15 (15.0%): ugentligt

26 (26.0%): månedligt

10 (10.0%): årligt

24 (24.0%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 80

37 (46.3%): New York

45 (56.3%): Paris

42 (52.5%): London

7 (8.8%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 43

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 13x 30.23 7x 16.28 6x 13.95 8x 18.60 9x 20.93 2.84 1.56
Apple 6x 13.95 7x 16.28 8x 18.60 9x 20.93 13x 30.23 3.37 1.43
Amazon 5x 11.63 10x 23.26 10x 23.26 10x 23.26 8x 18.60 3.14 1.30
Samsung 9x 20.93 7x 16.28 11x 25.58 6x 13.95 10x 23.26 3.02 1.46
Microsoft 10x 23.26 12x 27.91 8x 18.60 10x 23.26 3x 6.98 2.63 1.27
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 43

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 48.21

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 20.75

Standard deviation: 25.51

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 39

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 4x 11.76 4x 11.76 8x 23.53 11x 32.35 2x 5.88 1x 2.94 4x 11.76 sport 3.65 1.72
familie 6x 17.14 10x 28.57 5x 14.29 6x 17.14 4x 11.43 2x 5.71 2x 5.71 karriere 3.17 1.76
fornøjelse 5x 17.24 1x 3.45 7x 24.14 9x 31.03 1x 3.45 2x 6.90 4x 13.79 penge 3.76 1.88
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 26

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 1x 4.35 4x 17.39 2x 8.70 6x 26.09 2x 8.70 3x 13.04 5x 3.72 1.53
kvalitet 2x 9.09 1x 4.55 2x 9.09 5x 22.73 7x 31.82 2x 9.09 3x 4.05 1.47
dokumentation 2x 9.52 4x 19.05 1x 4.76 5x 23.81 3x 14.29 1x 4.76 5x 3.38 1.54
kundeservice 1x 4.55 2x 9.09 7x 31.82 3x 13.64 3x 13.64 2x 9.09 4x 3.61 1.38
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 22

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 1x 4.76 4x 19.05 2x 9.52 5x 23.81 4x 19.05 1x 4.76 4x 3.59 1.42 46%
kvalitet - - 1x 5.56 4x 22.22 3x 16.67 5x 27.78 4x 22.22 1x 4.41 1.28 46%
dokumentation 2x 13.33 1x 6.67 1x 6.67 5x 33.33 1x 6.67 1x 6.67 4x 3.45 1.57 58%
kundeservice 1x 6.25 2x 12.50 1x 6.25 4x 25.00 4x 25.00 1x 6.25 3x 3.85 1.46 39%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 22

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

6x 27.27 11x 50.00 5x 22.73 7x 31.82 2x 9.09 3x 13.64

Produkt B

5x 22.73 2x 9.09 5x 22.73 2x 9.09 3x 13.64 1x 4.55

Produkt C

4x 18.18 1x 4.55 10x 45.45 6x 27.27 2x 9.09 2x 9.09
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 14

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

35.00 2.50 51.00 3.64 4'615.00 329.64 60.00 4.29 22.00 1.57 30.00 2.14

Produkt B

40.00 2.86 23.00 1.64 24.00 1.71 26.00 1.86 16.00 1.14 17.00 1.21

Produkt C

48.00 3.43 53.00 3.79 25.00 1.79 46.00 3.29 18.00 1.29 16.00 1.14