Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: Fik du en lønforhøjelse sidste år? » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 130 / 560 | Antal svar: 4'744

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 130

130 (100.0%): ja Slet dette filter

- (0.0%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 95

27 (28.4%): dagligt

35 (36.8%): ugentligt

16 (16.8%): månedligt

7 (7.4%): årligt

10 (10.5%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 101

31 (30.7%): dagligt

29 (28.7%): ugentligt

20 (19.8%): månedligt

11 (10.9%): årligt

10 (9.9%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 84

49 (58.3%): New York

41 (48.8%): Paris

34 (40.5%): London

16 (19.0%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 40

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 16x 40.00 7x 17.50 7x 17.50 4x 10.00 6x 15.00 2.43 1.48
Apple 12x 30.00 8x 20.00 6x 15.00 6x 15.00 8x 20.00 2.75 1.53
Amazon 1x 2.50 8x 20.00 8x 20.00 13x 32.50 10x 25.00 3.58 1.15
Samsung 3x 7.50 9x 22.50 10x 25.00 8x 20.00 10x 25.00 3.33 1.29
Microsoft 8x 20.00 8x 20.00 9x 22.50 9x 22.50 6x 15.00 2.93 1.37
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 46

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 57.65

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 24.64

Standard deviation: 28.58

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 38

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 9x 24.32 1x 2.70 4x 10.81 6x 16.22 8x 21.62 4x 10.81 5x 13.51 sport 3.95 2.09
familie 5x 14.71 6x 17.65 4x 11.76 8x 23.53 4x 11.76 3x 8.82 4x 11.76 karriere 3.74 1.93
fornøjelse 2x 6.25 4x 12.50 9x 28.13 5x 15.63 5x 15.63 3x 9.38 4x 12.50 penge 4.00 1.76
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 25

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 7x 29.17 1x 4.17 1x 4.17 3x 12.50 3x 12.50 6x 25.00 3x 3.57 2.13
kvalitet 1x 4.17 6x 25.00 3x 12.50 3x 12.50 6x 25.00 3x 12.50 2x 3.73 1.58
dokumentation - - 1x 4.76 6x 28.57 4x 19.05 4x 19.05 2x 9.52 4x 4.00 1.17
kundeservice 1x 4.76 3x 14.29 5x 23.81 4x 19.05 5x 23.81 - - 3x 3.50 1.25
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 21

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 5x 25.00 1x 5.00 1x 5.00 5x 25.00 2x 10.00 2x 10.00 4x 3.25 1.84 70%
kvalitet 1x 5.56 3x 16.67 3x 16.67 3x 16.67 2x 11.11 4x 22.22 2x 3.88 1.67 53%
dokumentation 1x 5.56 1x 5.56 4x 22.22 3x 16.67 4x 22.22 3x 16.67 2x 4.06 1.48 33%
kundeservice 2x 11.11 2x 11.11 3x 16.67 3x 16.67 2x 11.11 4x 22.22 2x 3.81 1.76 73%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 21

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

9x 42.86 5x 23.81 4x 19.05 9x 42.86 2x 9.52 4x 19.05

Produkt B

4x 19.05 6x 28.57 5x 23.81 8x 38.10 5x 23.81 1x 4.76

Produkt C

2x 9.52 2x 9.52 4x 19.05 6x 28.57 2x 9.52 1x 4.76
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 12

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

211.00 17.58 8.00 0.67 9.00 0.75 9.00 0.75 10.00 0.83 12.00 1.00

Produkt B

32.00 2.67 9.00 0.75 15.00 1.25 12.00 1.00 8.00 0.67 4.00 0.33

Produkt C

32.00 2.67 8.00 0.67 9.00 0.75 27.00 2.25 3.00 0.25 21.00 1.75