Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: Fik du en lønforhøjelse sidste år? » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 115 / 487 | Antal svar: 4'175

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 115

115 (100.0%): ja Slet dette filter

- (0.0%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 85

24 (28.2%): dagligt

29 (34.1%): ugentligt

16 (18.8%): månedligt

7 (8.2%): årligt

9 (10.6%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 91

26 (28.6%): dagligt

25 (27.5%): ugentligt

20 (22.0%): månedligt

10 (11.0%): årligt

10 (11.0%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 76

42 (55.3%): New York

37 (48.7%): Paris

33 (43.4%): London

15 (19.7%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 33

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 13x 39.39 6x 18.18 7x 21.21 4x 12.12 3x 9.09 2.33 1.36
Apple 11x 33.33 6x 18.18 4x 12.12 4x 12.12 8x 24.24 2.76 1.62
Amazon 1x 3.03 8x 24.24 6x 18.18 10x 30.30 8x 24.24 3.48 1.20
Samsung 2x 6.06 8x 24.24 8x 24.24 6x 18.18 9x 27.27 3.36 1.29
Microsoft 6x 18.18 5x 15.15 8x 24.24 9x 27.27 5x 15.15 3.06 1.34
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 38

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 61.00

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 21.16

Standard deviation: 25.97

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 31

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 7x 23.33 1x 3.33 4x 13.33 6x 20.00 6x 20.00 2x 6.67 4x 13.33 sport 3.83 2.04
familie 3x 11.11 6x 22.22 3x 11.11 6x 22.22 3x 11.11 3x 11.11 3x 11.11 karriere 3.78 1.91
fornøjelse - - 3x 12.00 8x 32.00 4x 16.00 4x 16.00 3x 12.00 3x 12.00 penge 4.20 1.61
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 20

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 5x 26.32 1x 5.26 1x 5.26 3x 15.79 2x 10.53 5x 26.32 2x 3.65 2.09
kvalitet 1x 5.00 5x 25.00 3x 15.00 3x 15.00 5x 25.00 2x 10.00 1x 3.63 1.54
dokumentation - - 1x 5.88 6x 35.29 4x 23.53 3x 17.65 1x 5.88 2x 3.80 1.08
kundeservice - - 3x 17.65 4x 23.53 4x 23.53 4x 23.53 - - 2x 3.60 1.12
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 17

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 3x 17.65 1x 5.88 1x 5.88 5x 29.41 2x 11.76 2x 11.76 3x 3.57 1.74 70%
kvalitet - - 3x 20.00 3x 20.00 3x 20.00 1x 6.67 4x 26.67 1x 4.00 1.57 56%
dokumentation - - 1x 6.67 4x 26.67 3x 20.00 4x 26.67 2x 13.33 1x 4.14 1.23 37%
kundeservice 1x 7.14 2x 14.29 3x 21.43 3x 21.43 1x 7.14 3x 21.43 1x 3.77 1.64 81%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 18

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

8x 44.44 5x 27.78 4x 22.22 7x 38.89 2x 11.11 4x 22.22

Produkt B

3x 16.67 6x 33.33 4x 22.22 6x 33.33 4x 22.22 1x 5.56

Produkt C

1x 5.56 2x 11.11 4x 22.22 4x 22.22 1x 5.56 1x 5.56
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 9

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

206.00 22.89 8.00 0.89 9.00 1.00 2.00 0.22 9.00 1.00 11.00 1.22

Produkt B

25.00 2.78 7.00 0.78 11.00 1.22 10.00 1.11 6.00 0.67 2.00 0.22

Produkt C

25.00 2.78 6.00 0.67 7.00 0.78 25.00 2.78 2.00 0.22 21.00 2.33