Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: Fik du en lønforhøjelse sidste år? » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 398 / 902 | Antal svar: 197'783

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 398

398 (100.0%): ja Slet dette filter

- (0.0%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 355

276 (77.7%): dagligt

41 (11.5%): ugentligt

19 (5.4%): månedligt

7 (2.0%): årligt

12 (3.4%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 338

121 (35.8%): dagligt

90 (26.6%): ugentligt

103 (30.5%): månedligt

12 (3.6%): årligt

12 (3.6%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 344

200 (58.1%): New York

254 (73.8%): Paris

281 (81.7%): London

261 (75.9%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 290

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 105x 36.21 79x 27.24 92x 31.72 5x 1.72 9x 3.10 2.08 1.01
Apple 43x 14.83 87x 30.00 143x 49.31 7x 2.41 9x 3.10 2.49 0.89
Amazon 73x 25.17 22x 7.59 146x 50.34 16x 5.52 13x 4.48 2.53 1.10
Samsung 225x 77.59 10x 3.45 12x 4.14 13x 4.48 10x 3.45 1.42 1.03
Microsoft 249x 85.86 11x 3.79 12x 4.14 9x 3.10 9x 3.10 1.34 0.93
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 295

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 12.04

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 18.03

Standard deviation: 26.15

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 285

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 250x 88.34 2x 0.71 6x 2.12 6x 2.12 8x 2.83 5x 1.77 6x 2.12 sport 1.44 1.32
familie 246x 87.54 7x 2.49 5x 1.78 10x 3.56 5x 1.78 4x 1.42 4x 1.42 karriere 1.40 1.19
fornøjelse 242x 87.36 5x 1.81 10x 3.61 8x 2.89 5x 1.81 3x 1.08 4x 1.44 penge 1.39 1.16
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 30

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 9x 31.03 2x 6.90 2x 6.90 3x 10.34 3x 10.34 6x 20.69 4x 3.28 2.09
kvalitet 2x 6.90 7x 24.14 5x 17.24 3x 10.34 6x 20.69 3x 10.34 3x 3.50 1.58
dokumentation 1x 4.17 1x 4.17 7x 29.17 5x 20.83 4x 16.67 2x 8.33 4x 3.80 1.28
kundeservice 2x 8.33 3x 12.50 6x 25.00 4x 16.67 5x 20.83 - - 4x 3.35 1.31
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 28

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 5x 19.23 1x 3.85 3x 11.54 5x 19.23 4x 15.38 3x 11.54 5x 3.52 1.78 62%
kvalitet 1x 4.55 3x 13.64 4x 18.18 4x 18.18 3x 13.64 5x 22.73 2x 4.00 1.59 48%
dokumentation 1x 4.76 1x 4.76 4x 19.05 3x 14.29 7x 33.33 3x 14.29 2x 4.21 1.40 33%
kundeservice 2x 10.00 2x 10.00 3x 15.00 3x 15.00 3x 15.00 5x 25.00 2x 4.00 1.75 67%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 26

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

10x 38.46 7x 26.92 6x 23.08 10x 38.46 2x 7.69 4x 15.38

Produkt B

4x 15.38 8x 30.77 9x 34.62 8x 30.77 6x 23.08 1x 3.85

Produkt C

3x 11.54 2x 7.69 6x 23.08 6x 23.08 2x 7.69 2x 7.69
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 13

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

211.00 16.23 8.00 0.62 15.00 1.15 9.00 0.69 10.00 0.77 12.00 0.92

Produkt B

32.00 2.46 9.00 0.69 22.00 1.69 12.00 0.92 8.00 0.62 4.00 0.31

Produkt C

32.00 2.46 8.00 0.62 9.00 0.69 27.00 2.08 3.00 0.23 21.00 1.62