Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: Hvor ofte bruger du produktet XY? » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 51 / 512 | Antal svar: 4'390

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 46

20 (43.5%): ja

26 (56.5%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 41

7 (17.1%): dagligt

12 (29.3%): ugentligt

14 (34.1%): månedligt

4 (9.8%): årligt

4 (9.8%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 51

- (0.0%): dagligt

- (0.0%): ugentligt

51 (100.0%): månedligt Slet dette filter

- (0.0%): årligt

- (0.0%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 38

18 (47.4%): New York

23 (60.5%): Paris

14 (36.8%): London

2 (5.3%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 16

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 6x 37.50 3x 18.75 1x 6.25 3x 18.75 3x 18.75 2.63 1.63
Apple 4x 25.00 4x 25.00 2x 12.50 3x 18.75 3x 18.75 2.81 1.52
Amazon 1x 6.25 4x 25.00 5x 31.25 2x 12.50 4x 25.00 3.25 1.29
Samsung 1x 6.25 3x 18.75 4x 25.00 3x 18.75 5x 31.25 3.50 1.32
Microsoft 4x 25.00 2x 12.50 4x 25.00 5x 31.25 1x 6.25 2.81 1.33
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 18

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 56.28

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 21.74

Standard deviation: 25.85

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 22

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 3x 15.79 3x 15.79 2x 10.53 4x 21.05 3x 15.79 1x 5.26 3x 15.79 sport 3.84 2.03
familie 3x 15.79 2x 10.53 4x 21.05 3x 15.79 2x 10.53 2x 10.53 3x 15.79 karriere 3.89 2.05
fornøjelse - - 3x 18.75 2x 12.50 4x 25.00 1x 6.25 2x 12.50 4x 25.00 penge 4.56 1.90
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 15

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 2x 13.33 3x 20.00 3x 20.00 5x 33.33 2x 13.33 - - - 3.13 1.30
kvalitet 1x 8.33 - - 4x 33.33 2x 16.67 4x 33.33 1x 8.33 - 3.92 1.38
dokumentation - - 1x 7.69 3x 23.08 4x 30.77 4x 30.77 - - 1x 3.92 1.00
kundeservice - - 1x 7.69 3x 23.08 4x 30.77 3x 23.08 1x 7.69 1x 4.00 1.13
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 12

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris - - 2x 16.67 2x 16.67 5x 41.67 2x 16.67 1x 8.33 - 3.83 1.19 61%
kvalitet - - 1x 12.50 3x 37.50 2x 25.00 1x 12.50 1x 12.50 - 3.75 1.28 58%
dokumentation - - - - 2x 22.22 3x 33.33 1x 11.11 3x 33.33 - 4.56 1.24 44%
kundeservice 1x 11.11 1x 11.11 3x 33.33 1x 11.11 1x 11.11 2x 22.22 - 3.67 1.73 67%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 14

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

3x 21.43 4x 28.57 2x 14.29 2x 14.29 - - 2x 14.29

Produkt B

3x 21.43 2x 14.29 2x 14.29 3x 21.43 2x 14.29 - -

Produkt C

2x 14.29 2x 14.29 1x 7.14 5x 35.71 2x 14.29 - -
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 8

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

171.00 21.38 3.00 0.38 4'570.00 571.25 2.00 0.25 2.00 0.25 3.00 0.38

Produkt B

25.00 3.13 2.00 0.25 2.00 0.25 7.00 0.88 4.00 0.50 2.00 0.25

Produkt C

25.00 3.13 2.00 0.25 2.00 0.25 30.00 3.75 2.00 0.25 2.00 0.25