Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: Hvilke af følgende byer har du besøgt? » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 255 / 903 | Antal svar: 197'789

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 247

201 (81.4%): ja

46 (18.6%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 234

171 (73.1%): dagligt

29 (12.4%): ugentligt

22 (9.4%): månedligt

3 (1.3%): årligt

9 (3.8%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 239

84 (35.1%): dagligt

56 (23.4%): ugentligt

78 (32.6%): månedligt

9 (3.8%): årligt

12 (5.0%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 255

255 (100.0%): New York Slet dette filter

197 (77.3%): Paris

186 (72.9%): London

163 (63.9%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 185

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 72x 38.92 46x 24.86 54x 29.19 5x 2.70 8x 4.32 2.09 1.09
Apple 25x 13.51 46x 24.86 98x 52.97 6x 3.24 9x 4.86 2.61 0.93
Amazon 40x 21.62 16x 8.65 94x 50.81 16x 8.65 8x 4.32 2.63 1.08
Samsung 133x 71.89 10x 5.41 8x 4.32 10x 5.41 11x 5.95 1.58 1.21
Microsoft 149x 80.54 12x 6.49 11x 5.95 6x 3.24 7x 3.78 1.43 1.01
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 188

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 14.99

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 21.55

Standard deviation: 29.14

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 185

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 152x 83.06 5x 2.73 4x 2.19 7x 3.83 7x 3.83 2x 1.09 6x 3.28 sport 1.59 1.48
familie 146x 80.66 9x 4.97 6x 3.31 7x 3.87 7x 3.87 2x 1.10 4x 2.21 karriere 1.57 1.38
fornøjelse 146x 83.91 5x 2.87 8x 4.60 7x 4.02 2x 1.15 - - 6x 3.45 penge 1.49 1.33
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 25

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 6x 26.09 3x 13.04 1x 4.35 5x 21.74 2x 8.70 4x 17.39 2x 3.29 1.93
kvalitet 2x 8.70 6x 26.09 2x 8.70 2x 8.70 7x 30.43 2x 8.70 2x 3.57 1.66
dokumentation 1x 4.76 3x 14.29 5x 23.81 3x 14.29 4x 19.05 2x 9.52 3x 3.67 1.46
kundeservice 2x 10.00 3x 15.00 4x 20.00 3x 15.00 5x 25.00 - - 3x 3.35 1.41
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 23

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 3x 13.64 1x 4.55 4x 18.18 5x 22.73 2x 9.09 2x 9.09 5x 3.47 1.59 55%
kvalitet 1x 5.56 3x 16.67 2x 11.11 3x 16.67 2x 11.11 5x 27.78 2x 4.06 1.73 47%
dokumentation 2x 10.53 2x 10.53 2x 10.53 3x 15.79 5x 26.32 3x 15.79 2x 3.94 1.68 44%
kundeservice 1x 6.25 1x 6.25 1x 6.25 4x 25.00 2x 12.50 4x 25.00 3x 4.31 1.60 46%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 25

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

7x 28.00 9x 36.00 4x 16.00 9x 36.00 2x 8.00 3x 12.00

Produkt B

2x 8.00 7x 28.00 7x 28.00 7x 28.00 6x 24.00 1x 4.00

Produkt C

4x 16.00 2x 8.00 5x 20.00 5x 20.00 3x 12.00 3x 12.00
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 12

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

65.00 5.42 21.00 1.75 30.00 2.50 21.00 1.75 24.00 2.00 36.00 3.00

Produkt B

20.00 1.67 29.00 2.42 34.00 2.83 29.00 2.42 23.00 1.92 20.00 1.67

Produkt C

25.00 2.08 24.00 2.00 26.00 2.17 44.00 3.67 20.00 1.67 36.00 3.00