Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: Hvilke af følgende byer har du besøgt? » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 98 / 560 | Antal svar: 4'744

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 92

49 (53.3%): ja

43 (46.7%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 81

23 (28.4%): dagligt

26 (32.1%): ugentligt

20 (24.7%): månedligt

3 (3.7%): årligt

9 (11.1%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 90

26 (28.9%): dagligt

23 (25.6%): ugentligt

20 (22.2%): månedligt

9 (10.0%): årligt

12 (13.3%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 98

98 (100.0%): New York Slet dette filter

46 (46.9%): Paris

39 (39.8%): London

18 (18.4%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 38

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 13x 34.21 7x 18.42 7x 18.42 4x 10.53 7x 18.42 2.61 1.52
Apple 13x 34.21 5x 13.16 7x 18.42 6x 15.79 7x 18.42 2.71 1.54
Amazon 3x 7.89 6x 15.79 7x 18.42 15x 39.47 7x 18.42 3.45 1.20
Samsung 3x 7.89 9x 23.68 8x 21.05 7x 18.42 11x 28.95 3.37 1.34
Microsoft 6x 15.79 11x 28.95 9x 23.68 6x 15.79 6x 15.79 2.87 1.32
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 41

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 56.54

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 27.76

Standard deviation: 31.24

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 37

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 9x 25.71 4x 11.43 4x 11.43 6x 17.14 6x 17.14 1x 2.86 5x 14.29 sport 3.54 2.09
familie 3x 8.82 9x 26.47 4x 11.76 6x 17.65 6x 17.65 2x 5.88 4x 11.76 karriere 3.74 1.86
fornøjelse 4x 14.29 5x 17.86 7x 25.00 5x 17.86 2x 7.14 - - 5x 17.86 penge 3.57 1.97
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 23

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 5x 23.81 2x 9.52 1x 4.76 5x 23.81 2x 9.52 4x 19.05 2x 3.47 1.93
kvalitet 1x 4.76 6x 28.57 1x 4.76 2x 9.52 7x 33.33 2x 9.52 2x 3.74 1.63
dokumentation - - 3x 15.00 5x 25.00 3x 15.00 4x 20.00 2x 10.00 3x 3.82 1.33
kundeservice 1x 5.26 3x 15.79 4x 21.05 3x 15.79 5x 26.32 - - 3x 3.50 1.32
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 19

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 3x 16.67 1x 5.56 1x 5.56 5x 27.78 1x 5.56 2x 11.11 5x 3.46 1.76 58%
kvalitet 1x 5.88 3x 17.65 2x 11.76 2x 11.76 2x 11.76 5x 29.41 2x 4.07 1.79 52%
dokumentation 2x 11.76 2x 11.76 2x 11.76 3x 17.65 3x 17.65 3x 17.65 2x 3.80 1.74 46%
kundeservice 1x 6.67 1x 6.67 1x 6.67 4x 26.67 2x 13.33 3x 20.00 3x 4.17 1.59 52%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 21

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

6x 28.57 8x 38.10 4x 19.05 8x 38.10 2x 9.52 3x 14.29

Produkt B

2x 9.52 5x 23.81 5x 23.81 7x 33.33 5x 23.81 1x 4.76

Produkt C

3x 14.29 2x 9.52 5x 23.81 5x 23.81 3x 14.29 2x 9.52
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 12

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

65.00 5.42 21.00 1.75 30.00 2.50 21.00 1.75 24.00 2.00 36.00 3.00

Produkt B

20.00 1.67 29.00 2.42 34.00 2.83 29.00 2.42 23.00 1.92 20.00 1.67

Produkt C

25.00 2.08 24.00 2.00 26.00 2.17 44.00 3.67 20.00 1.67 36.00 3.00