Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: Hvilke af følgende byer har du besøgt? » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 83 / 487 | Antal svar: 4'175

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 78

42 (53.8%): ja

36 (46.2%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 68

19 (27.9%): dagligt

22 (32.4%): ugentligt

17 (25.0%): månedligt

3 (4.4%): årligt

7 (10.3%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 76

21 (27.6%): dagligt

20 (26.3%): ugentligt

17 (22.4%): månedligt

8 (10.5%): årligt

10 (13.2%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 83

83 (100.0%): New York Slet dette filter

41 (49.4%): Paris

35 (42.2%): London

15 (18.1%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 31

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 10x 32.26 5x 16.13 7x 22.58 4x 12.90 5x 16.13 2.65 1.47
Apple 12x 38.71 4x 12.90 4x 12.90 4x 12.90 7x 22.58 2.68 1.64
Amazon 3x 9.68 6x 19.35 5x 16.13 12x 38.71 5x 16.13 3.32 1.25
Samsung 2x 6.45 8x 25.81 7x 22.58 5x 16.13 9x 29.03 3.35 1.33
Microsoft 4x 12.90 8x 25.81 8x 25.81 6x 19.35 5x 16.13 3.00 1.29
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 34

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 58.97

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 26.04

Standard deviation: 30.32

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 30

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 6x 21.43 4x 14.29 4x 14.29 6x 21.43 4x 14.29 - - 4x 14.29 sport 3.50 1.99
familie 2x 7.41 8x 29.63 3x 11.11 4x 14.81 5x 18.52 2x 7.41 3x 11.11 karriere 3.74 1.87
fornøjelse 2x 9.52 3x 14.29 7x 33.33 4x 19.05 1x 4.76 - - 4x 19.05 penge 3.71 1.90
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 18

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 3x 18.75 1x 6.25 1x 6.25 5x 31.25 1x 6.25 3x 18.75 2x 3.64 1.82
kvalitet 1x 5.56 5x 27.78 1x 5.56 2x 11.11 6x 33.33 1x 5.56 2x 3.63 1.59
dokumentation - - 3x 18.75 4x 25.00 3x 18.75 3x 18.75 1x 6.25 2x 3.64 1.28
kundeservice - - 3x 20.00 3x 20.00 2x 13.33 4x 26.67 - - 3x 3.58 1.24
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 15

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 1x 6.67 1x 6.67 1x 6.67 5x 33.33 1x 6.67 2x 13.33 4x 3.91 1.51 57%
kvalitet - - 3x 21.43 2x 14.29 2x 14.29 1x 7.14 5x 35.71 1x 4.23 1.69 54%
dokumentation 1x 7.69 2x 15.38 2x 15.38 3x 23.08 3x 23.08 1x 7.69 1x 3.67 1.50 52%
kundeservice - - 1x 8.33 1x 8.33 4x 33.33 1x 8.33 3x 25.00 2x 4.40 1.35 61%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 17

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

5x 29.41 7x 41.18 4x 23.53 6x 35.29 2x 11.76 3x 17.65

Produkt B

1x 5.88 5x 29.41 3x 17.65 5x 29.41 4x 23.53 1x 5.88

Produkt C

2x 11.76 2x 11.76 4x 23.53 3x 17.65 2x 11.76 2x 11.76
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 9

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

60.00 6.67 21.00 2.33 30.00 3.33 14.00 1.56 23.00 2.56 35.00 3.89

Produkt B

13.00 1.44 27.00 3.00 30.00 3.33 27.00 3.00 21.00 2.33 18.00 2.00

Produkt C

18.00 2.00 22.00 2.44 24.00 2.67 42.00 4.67 19.00 2.11 36.00 4.00