Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: Hvilke af følgende byer har du besøgt? » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 321 / 914 | Antal svar: 197'878

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 312

255 (81.7%): ja

57 (18.3%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 300

227 (75.7%): dagligt

28 (9.3%): ugentligt

24 (8.0%): månedligt

4 (1.3%): årligt

17 (5.7%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 300

101 (33.7%): dagligt

71 (23.7%): ugentligt

98 (32.7%): månedligt

9 (3.0%): årligt

21 (7.0%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 321

198 (61.7%): New York

321 (100.0%): Paris Slet dette filter

255 (79.4%): London

222 (69.2%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 252

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 95x 37.70 65x 25.79 73x 28.97 10x 3.97 9x 3.57 2.10 1.07
Apple 39x 15.48 68x 26.98 125x 49.60 6x 2.38 13x 5.16 2.55 0.96
Amazon 62x 24.60 20x 7.94 122x 48.41 16x 6.35 13x 5.16 2.56 1.12
Samsung 189x 75.00 9x 3.57 11x 4.37 14x 5.56 10x 3.97 1.48 1.11
Microsoft 207x 82.14 13x 5.16 15x 5.95 8x 3.17 9x 3.57 1.41 0.99
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 252

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 12.96

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 18.92

Standard deviation: 26.15

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 253

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 206x 82.73 2x 0.80 8x 3.21 14x 5.62 7x 2.81 6x 2.41 6x 2.41 sport 1.62 1.48
familie 205x 82.66 12x 4.84 9x 3.63 9x 3.63 4x 1.61 5x 2.02 4x 1.61 karriere 1.49 1.28
fornøjelse 204x 83.95 6x 2.47 10x 4.12 11x 4.53 4x 1.65 4x 1.65 4x 1.65 penge 1.49 1.28
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 36

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 5x 14.29 5x 14.29 4x 11.43 6x 17.14 3x 8.57 7x 20.00 5x 3.60 1.81
kvalitet 4x 12.12 4x 12.12 6x 18.18 5x 15.15 7x 21.21 3x 9.09 4x 3.55 1.59
dokumentation 2x 6.67 5x 16.67 5x 16.67 7x 23.33 4x 13.33 1x 3.33 6x 3.38 1.35
kundeservice 2x 6.67 4x 13.33 9x 30.00 3x 10.00 4x 13.33 2x 6.67 6x 3.38 1.41
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 32

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 2x 6.25 5x 15.63 5x 15.63 8x 25.00 6x 18.75 2x 6.25 4x 3.61 1.40 59%
kvalitet - - 2x 8.00 6x 24.00 5x 20.00 4x 16.00 7x 28.00 1x 4.33 1.37 43%
dokumentation 2x 8.33 2x 8.33 4x 16.67 4x 16.67 6x 25.00 2x 8.33 4x 3.80 1.51 33%
kundeservice 1x 4.55 4x 18.18 4x 18.18 1x 4.55 4x 18.18 5x 22.73 3x 3.95 1.72 58%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 32

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

10x 31.25 12x 37.50 9x 28.13 11x 34.38 2x 6.25 6x 18.75

Produkt B

7x 21.88 8x 25.00 9x 28.13 5x 15.63 6x 18.75 1x 3.13

Produkt C

5x 15.63 2x 6.25 13x 40.63 8x 25.00 2x 6.25 3x 9.38
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 17

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

231.00 13.59 44.00 2.59 62.00 3.65 53.00 3.12 26.00 1.53 36.00 2.12

Produkt B

65.00 3.82 30.00 1.76 37.00 2.18 36.00 2.12 22.00 1.29 19.00 1.12

Produkt C

73.00 4.29 57.00 3.35 32.00 1.88 71.00 4.18 20.00 1.18 26.00 1.53