Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: Hvilke af følgende byer har du besøgt? » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 86 / 487 | Antal svar: 4'175

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 79

37 (46.8%): ja

42 (53.2%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 70

20 (28.6%): dagligt

17 (24.3%): ugentligt

20 (28.6%): månedligt

3 (4.3%): årligt

10 (14.3%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 80

20 (25.0%): dagligt

18 (22.5%): ugentligt

22 (27.5%): månedligt

7 (8.8%): årligt

13 (16.3%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 86

41 (47.7%): New York

86 (100.0%): Paris Slet dette filter

43 (50.0%): London

16 (18.6%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 39

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 13x 33.33 7x 17.95 6x 15.38 8x 20.51 5x 12.82 2.62 1.46
Apple 11x 28.21 7x 17.95 5x 12.82 5x 12.82 11x 28.21 2.95 1.62
Amazon 2x 5.13 8x 20.51 9x 23.08 11x 28.21 9x 23.08 3.44 1.21
Samsung 6x 15.38 7x 17.95 8x 20.51 8x 20.51 10x 25.64 3.23 1.42
Microsoft 7x 17.95 10x 25.64 11x 28.21 7x 17.95 4x 10.26 2.77 1.25
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 40

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 57.60

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 20.71

Standard deviation: 25.41

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 39

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 7x 19.44 - - 5x 13.89 12x 33.33 4x 11.11 3x 8.33 5x 13.89 sport 3.97 1.92
familie 5x 14.29 11x 31.43 5x 14.29 5x 14.29 2x 5.71 4x 11.43 3x 8.57 karriere 3.34 1.91
fornøjelse 5x 16.13 4x 12.90 8x 25.81 7x 22.58 2x 6.45 3x 9.68 2x 6.45 penge 3.45 1.75
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 27

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 3x 11.54 3x 11.54 3x 11.54 6x 23.08 3x 11.54 6x 23.08 2x 3.88 1.73
kvalitet 3x 12.00 3x 12.00 3x 12.00 5x 20.00 7x 28.00 2x 8.00 2x 3.70 1.58
dokumentation 1x 4.17 5x 20.83 4x 16.67 5x 20.83 4x 16.67 1x 4.17 4x 3.45 1.36
kundeservice 1x 4.17 4x 16.67 8x 33.33 2x 8.33 4x 16.67 1x 4.17 4x 3.35 1.31
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 24

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 2x 8.33 5x 20.83 2x 8.33 7x 29.17 4x 16.67 2x 8.33 2x 3.55 1.50 62%
kvalitet - - 2x 10.00 5x 25.00 4x 20.00 3x 15.00 5x 25.00 1x 4.21 1.40 50%
dokumentation 2x 10.53 2x 10.53 4x 21.05 3x 15.79 3x 15.79 2x 10.53 3x 3.56 1.59 33%
kundeservice 1x 5.56 4x 22.22 4x 22.22 1x 5.56 2x 11.11 3x 16.67 3x 3.53 1.68 70%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 24

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

8x 33.33 10x 41.67 6x 25.00 9x 37.50 2x 8.33 6x 25.00

Produkt B

7x 29.17 5x 20.83 5x 20.83 5x 20.83 4x 16.67 1x 4.17

Produkt C

4x 16.67 2x 8.33 9x 37.50 8x 33.33 2x 8.33 2x 8.33
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 14

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

229.00 16.36 44.00 3.14 48.00 3.43 53.00 3.79 24.00 1.71 36.00 2.57

Produkt B

65.00 4.64 28.00 2.00 30.00 2.14 28.00 2.00 22.00 1.57 19.00 1.36

Produkt C

71.00 5.07 57.00 4.07 29.00 2.07 66.00 4.71 20.00 1.43 26.00 1.86