Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: Hvilke af følgende byer har du besøgt? » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 100 / 560 | Antal svar: 4'744

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 93

41 (44.1%): ja

52 (55.9%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 83

21 (25.3%): dagligt

20 (24.1%): ugentligt

22 (26.5%): månedligt

4 (4.8%): årligt

16 (19.3%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 94

22 (23.4%): dagligt

21 (22.3%): ugentligt

25 (26.6%): månedligt

7 (7.4%): årligt

19 (20.2%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 100

46 (46.0%): New York

100 (100.0%): Paris Slet dette filter

48 (48.0%): London

19 (19.0%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 45

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 15x 33.33 9x 20.00 6x 13.33 8x 17.78 7x 15.56 2.62 1.50
Apple 13x 28.89 9x 20.00 7x 15.56 5x 11.11 11x 24.44 2.82 1.57
Amazon 2x 4.44 8x 17.78 9x 20.00 14x 31.11 12x 26.67 3.58 1.20
Samsung 7x 15.56 8x 17.78 10x 22.22 10x 22.22 10x 22.22 3.18 1.39
Microsoft 8x 17.78 11x 24.44 13x 28.89 8x 17.78 5x 11.11 2.80 1.25
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 46

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 55.41

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 22.14

Standard deviation: 26.63

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 45

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 7x 16.67 1x 2.38 6x 14.29 12x 28.57 6x 14.29 4x 9.52 6x 14.29 sport 4.07 1.90
familie 6x 14.63 11x 26.83 7x 17.07 6x 14.63 3x 7.32 4x 9.76 4x 9.76 karriere 3.41 1.91
fornøjelse 6x 16.22 5x 13.51 9x 24.32 8x 21.62 2x 5.41 4x 10.81 3x 8.11 penge 3.51 1.82
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 31

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 3x 10.00 4x 13.33 3x 10.00 6x 20.00 3x 10.00 7x 23.33 4x 3.88 1.75
kvalitet 3x 10.71 3x 10.71 4x 14.29 5x 17.86 7x 25.00 3x 10.71 3x 3.76 1.59
dokumentation 1x 3.70 5x 18.52 4x 14.81 6x 22.22 4x 14.81 1x 3.70 6x 3.48 1.33
kundeservice 1x 3.70 4x 14.81 8x 29.63 3x 11.11 4x 14.81 2x 7.41 5x 3.50 1.37
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 26

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 2x 7.69 5x 19.23 2x 7.69 8x 30.77 4x 15.38 2x 7.69 3x 3.57 1.47 62%
kvalitet - - 2x 9.09 6x 27.27 4x 18.18 3x 13.64 6x 27.27 1x 4.24 1.41 46%
dokumentation 2x 9.52 2x 9.52 4x 19.05 4x 19.05 3x 14.29 2x 9.52 4x 3.59 1.54 33%
kundeservice 1x 5.00 4x 20.00 4x 20.00 1x 5.00 3x 15.00 4x 20.00 3x 3.76 1.71 64%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 26

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

8x 30.77 10x 38.46 7x 26.92 10x 38.46 2x 7.69 6x 23.08

Produkt B

7x 26.92 6x 23.08 5x 19.23 5x 19.23 5x 19.23 1x 3.85

Produkt C

4x 15.38 2x 7.69 11x 42.31 8x 30.77 2x 7.69 2x 7.69
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 16

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

231.00 14.44 44.00 2.75 56.00 3.50 53.00 3.31 26.00 1.63 36.00 2.25

Produkt B

65.00 4.06 30.00 1.88 30.00 1.88 36.00 2.25 22.00 1.38 19.00 1.19

Produkt C

73.00 4.56 57.00 3.56 32.00 2.00 71.00 4.44 20.00 1.25 26.00 1.63