Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: Hvilke af følgende byer har du besøgt? » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 79 / 487 | Antal svar: 4'175

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 72

33 (45.8%): ja

39 (54.2%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 63

16 (25.4%): dagligt

15 (23.8%): ugentligt

13 (20.6%): månedligt

5 (7.9%): årligt

14 (22.2%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 69

17 (24.6%): dagligt

15 (21.7%): ugentligt

14 (20.3%): månedligt

8 (11.6%): årligt

15 (21.7%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 79

35 (44.3%): New York

43 (54.4%): Paris

79 (100.0%): London Slet dette filter

15 (19.0%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 26

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 7x 26.92 6x 23.08 4x 15.38 6x 23.08 3x 11.54 2.69 1.41
Apple 6x 23.08 7x 26.92 3x 11.54 2x 7.69 8x 30.77 2.96 1.61
Amazon 5x 19.23 3x 11.54 7x 26.92 6x 23.08 5x 19.23 3.12 1.40
Samsung 4x 15.38 7x 26.92 3x 11.54 6x 23.08 6x 23.08 3.12 1.45
Microsoft 4x 15.38 3x 11.54 9x 34.62 6x 23.08 4x 15.38 3.12 1.28
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 34

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 51.94

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 20.30

Standard deviation: 25.01

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 29

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 6x 21.43 1x 3.57 3x 10.71 9x 32.14 5x 17.86 1x 3.57 3x 10.71 sport 3.75 1.88
familie 5x 18.52 8x 29.63 5x 18.52 3x 11.11 1x 3.70 2x 7.41 3x 11.11 karriere 3.19 1.96
fornøjelse 3x 12.00 5x 20.00 8x 32.00 5x 20.00 2x 8.00 - - 2x 8.00 penge 3.24 1.59
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 22

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 2x 10.53 2x 10.53 3x 15.79 4x 21.05 2x 10.53 3x 15.79 3x 3.69 1.66
kvalitet 2x 10.53 4x 21.05 1x 5.26 3x 15.79 6x 31.58 1x 5.26 2x 3.59 1.62
dokumentation 1x 5.26 3x 15.79 2x 10.53 3x 15.79 5x 26.32 1x 5.26 4x 3.73 1.49
kundeservice 1x 4.76 3x 14.29 5x 23.81 3x 14.29 4x 19.05 - - 5x 3.38 1.26
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 19

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 1x 5.26 3x 15.79 - - 6x 31.58 3x 15.79 3x 15.79 3x 4.00 1.55 56%
kvalitet - - 3x 16.67 2x 11.11 4x 22.22 2x 11.11 5x 27.78 2x 4.25 1.53 59%
dokumentation 2x 11.11 3x 16.67 3x 16.67 3x 16.67 3x 16.67 1x 5.56 3x 3.33 1.54 43%
kundeservice - - 2x 13.33 3x 20.00 2x 13.33 1x 6.67 3x 20.00 4x 4.00 1.55 67%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 19

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

6x 31.58 9x 47.37 6x 31.58 7x 36.84 2x 10.53 5x 26.32

Produkt B

6x 31.58 4x 21.05 7x 36.84 5x 26.32 4x 21.05 2x 10.53

Produkt C

3x 15.79 2x 10.53 6x 31.58 5x 26.32 3x 15.79 1x 5.26
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 13

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

199.00 15.31 64.00 4.92 55.00 4.23 9'024.00 694.15 29.00 2.23 41.00 3.15

Produkt B

60.00 4.62 28.00 2.15 33.00 2.54 28.00 2.15 22.00 1.69 19.00 1.46

Produkt C

65.00 5.00 25.00 1.92 26.00 2.00 66.00 5.08 20.00 1.54 26.00 2.00