Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: Hvilke af følgende byer har du besøgt? » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 90 / 560 | Antal svar: 4'744

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 82

34 (41.5%): ja

48 (58.5%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 72

18 (25.0%): dagligt

16 (22.2%): ugentligt

14 (19.4%): månedligt

6 (8.3%): årligt

18 (25.0%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 79

18 (22.8%): dagligt

16 (20.3%): ugentligt

16 (20.3%): månedligt

9 (11.4%): årligt

20 (25.3%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 90

39 (43.3%): New York

48 (53.3%): Paris

90 (100.0%): London Slet dette filter

18 (20.0%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 28

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 7x 25.00 8x 28.57 4x 14.29 6x 21.43 3x 10.71 2.64 1.37
Apple 7x 25.00 7x 25.00 3x 10.71 3x 10.71 8x 28.57 2.93 1.61
Amazon 6x 21.43 3x 10.71 7x 25.00 7x 25.00 5x 17.86 3.07 1.41
Samsung 4x 14.29 7x 25.00 5x 17.86 6x 21.43 6x 21.43 3.11 1.40
Microsoft 4x 14.29 3x 10.71 9x 32.14 6x 21.43 6x 21.43 3.25 1.32
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 36

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 54.06

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 20.99

Standard deviation: 25.95

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 31

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 6x 20.00 1x 3.33 3x 10.00 9x 30.00 6x 20.00 1x 3.33 4x 13.33 sport 3.90 1.92
familie 6x 20.69 8x 27.59 5x 17.24 3x 10.34 1x 3.45 2x 6.90 4x 13.79 karriere 3.24 2.06
fornøjelse 3x 11.11 5x 18.52 8x 29.63 5x 18.52 2x 7.41 - - 4x 14.81 penge 3.52 1.83
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 23

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 2x 10.00 2x 10.00 3x 15.00 4x 20.00 2x 10.00 4x 20.00 3x 3.82 1.70
kvalitet 2x 10.53 4x 21.05 1x 5.26 3x 15.79 6x 31.58 1x 5.26 2x 3.59 1.62
dokumentation 1x 5.26 3x 15.79 2x 10.53 3x 15.79 5x 26.32 1x 5.26 4x 3.73 1.49
kundeservice 1x 4.76 3x 14.29 5x 23.81 3x 14.29 4x 19.05 - - 5x 3.38 1.26
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 19

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 1x 5.26 3x 15.79 - - 6x 31.58 3x 15.79 3x 15.79 3x 4.00 1.55 56%
kvalitet - - 3x 16.67 2x 11.11 4x 22.22 2x 11.11 5x 27.78 2x 4.25 1.53 59%
dokumentation 2x 11.11 3x 16.67 3x 16.67 3x 16.67 3x 16.67 1x 5.56 3x 3.33 1.54 43%
kundeservice - - 2x 13.33 3x 20.00 2x 13.33 1x 6.67 3x 20.00 4x 4.00 1.55 67%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 19

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

6x 31.58 9x 47.37 6x 31.58 7x 36.84 2x 10.53 5x 26.32

Produkt B

6x 31.58 4x 21.05 7x 36.84 5x 26.32 4x 21.05 2x 10.53

Produkt C

3x 15.79 2x 10.53 6x 31.58 5x 26.32 3x 15.79 1x 5.26
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 13

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

199.00 15.31 64.00 4.92 55.00 4.23 9'024.00 694.15 29.00 2.23 41.00 3.15

Produkt B

60.00 4.62 28.00 2.15 33.00 2.54 28.00 2.15 22.00 1.69 19.00 1.46

Produkt C

65.00 5.00 25.00 1.92 26.00 2.00 66.00 5.08 20.00 1.54 26.00 2.00