Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Antal deltagere: 896 | Antal svar: 197'754

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 590

397 (67.3%): ja

193 (32.7%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 521

327 (62.8%): dagligt

79 (15.2%): ugentligt

50 (9.6%): månedligt

16 (3.1%): årligt

49 (9.4%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 487

158 (32.4%): dagligt

116 (23.8%): ugentligt

142 (29.2%): månedligt

25 (5.1%): årligt

46 (9.4%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 461

253 (54.9%): New York

317 (68.8%): Paris

344 (74.6%): London

271 (58.8%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 416

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 131x 31.49 104x 25.00 115x 27.64 27x 6.49 39x 9.38 2.37 1.25
Apple 69x 16.59 113x 27.16 169x 40.63 33x 7.93 31x 7.45 2.62 1.08
Amazon 95x 22.84 46x 11.06 169x 40.63 51x 12.26 35x 8.41 2.71 1.22
Samsung 252x 60.58 32x 7.69 41x 9.86 31x 7.45 40x 9.62 1.93 1.40
Microsoft 274x 65.87 40x 9.62 37x 8.89 34x 8.17 31x 7.45 1.82 1.31
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 508

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 28.54

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 29.36

Standard deviation: 32.83

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 390

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 264x 69.66 12x 3.17 28x 7.39 35x 9.23 16x 4.22 8x 2.11 16x 4.22 sport 1.98 1.71
familie 256x 72.32 25x 7.06 17x 4.80 25x 7.06 12x 3.39 11x 3.11 8x 2.26 karriere 1.81 1.55
fornøjelse 248x 72.94 11x 3.24 24x 7.06 27x 7.94 8x 2.35 7x 2.06 15x 4.41 penge 1.87 1.66
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 86

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 12x 17.39 11x 15.94 6x 8.70 11x 15.94 6x 8.70 11x 15.94 12x 3.37 1.82
kvalitet 6x 9.09 10x 15.15 12x 18.18 9x 13.64 16x 24.24 6x 9.09 7x 3.63 1.54
dokumentation 3x 5.00 7x 11.67 15x 25.00 13x 21.67 9x 15.00 3x 5.00 10x 3.54 1.28
kundeservice 3x 5.17 6x 10.34 16x 27.59 13x 22.41 9x 15.52 3x 5.17 8x 3.56 1.26
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 76

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 7x 11.11 6x 9.52 8x 12.70 13x 20.63 9x 14.29 8x 12.70 12x 3.69 1.62 58%
kvalitet 2x 4.08 5x 10.20 9x 18.37 9x 18.37 10x 20.41 10x 20.41 4x 4.11 1.48 51%
dokumentation 3x 6.38 3x 6.38 9x 19.15 9x 19.15 8x 17.02 9x 19.15 6x 4.05 1.52 39%
kundeservice 3x 6.52 6x 13.04 6x 13.04 8x 17.39 7x 15.22 11x 23.91 5x 4.05 1.64 55%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 64

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

20x 31.25 25x 39.06 14x 21.88 22x 34.38 5x 7.81 9x 14.06

Produkt B

12x 18.75 14x 21.88 18x 28.13 13x 20.31 11x 17.19 4x 6.25

Produkt C

8x 12.50 4x 6.25 23x 35.94 13x 20.31 5x 7.81 4x 6.25
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 31

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

294.00 9.48 174.00 5.61 4'657.00 150.23 9'046.00 291.81 32.00 1.03 42.00 1.35

Produkt B

72.00 2.32 37.00 1.19 46.00 1.48 38.00 1.23 24.00 0.77 21.00 0.68

Produkt C

80.00 2.58 61.00 1.97 34.00 1.10 74.00 2.39 21.00 0.68 37.00 1.19