Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Antal deltagere: 362 | Antal svar: 198'805

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 179

75 (41.9%): ja

104 (58.1%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 142

49 (34.5%): dagligt

45 (31.7%): ugentligt

24 (16.9%): månedligt

7 (4.9%): årligt

17 (12.0%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 141

42 (29.8%): dagligt

33 (23.4%): ugentligt

40 (28.4%): månedligt

11 (7.8%): årligt

15 (10.6%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 121

62 (51.2%): New York

70 (57.9%): Paris

47 (38.8%): London

16 (13.2%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 131

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 34x 25.95 21x 16.03 24x 18.32 23x 17.56 29x 22.14 2.94 1.51
Apple 30x 22.90 28x 21.37 27x 20.61 27x 20.61 19x 14.50 2.82 1.38
Amazon 19x 14.50 21x 16.03 25x 19.08 32x 24.43 34x 25.95 3.31 1.39
Samsung 32x 24.43 26x 19.85 27x 20.61 23x 17.56 23x 17.56 2.84 1.43
Microsoft 16x 12.21 35x 26.72 28x 21.37 26x 19.85 26x 19.85 3.08 1.32
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 198

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 54.37

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 23.12

Standard deviation: 27.80

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 114

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 20x 18.52 11x 10.19 21x 19.44 25x 23.15 12x 11.11 8x 7.41 11x 10.19 sport 3.61 1.86
familie 13x 14.77 16x 18.18 11x 12.50 23x 26.14 12x 13.64 8x 9.09 5x 5.68 karriere 3.56 1.74
fornøjelse 6x 7.50 8x 10.00 16x 20.00 28x 35.00 6x 7.50 5x 6.25 11x 13.75 penge 3.99 1.70
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 81

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 13x 19.40 11x 16.42 7x 10.45 9x 13.43 6x 8.96 11x 16.42 10x 3.30 1.84
kvalitet 6x 9.68 10x 16.13 13x 20.97 6x 9.68 17x 27.42 6x 9.68 4x 3.62 1.57
dokumentation 4x 7.27 7x 12.73 11x 20.00 13x 23.64 9x 16.36 4x 7.27 7x 3.58 1.40
kundeservice 5x 9.26 6x 11.11 14x 25.93 12x 22.22 9x 16.67 2x 3.70 6x 3.42 1.33
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 67

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 8x 14.04 8x 14.04 6x 10.53 11x 19.30 10x 17.54 5x 8.77 9x 3.46 1.64 50%
kvalitet 3x 6.52 5x 10.87 8x 17.39 9x 19.57 9x 19.57 8x 17.39 4x 3.95 1.53 47%
dokumentation 5x 11.11 3x 6.67 9x 20.00 9x 20.00 9x 20.00 6x 13.33 4x 3.78 1.56 38%
kundeservice 3x 7.32 7x 17.07 5x 12.20 8x 19.51 8x 19.51 6x 14.63 4x 3.78 1.58 55%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 63

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

17x 26.98 25x 39.68 13x 20.63 19x 30.16 4x 6.35 8x 12.70

Produkt B

10x 15.87 16x 25.40 17x 26.98 11x 17.46 9x 14.29 2x 3.17

Produkt C

8x 12.70 4x 6.35 21x 33.33 14x 22.22 5x 7.94 6x 9.52
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 32

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

261.00 8.16 171.00 5.34 4'631.00 144.72 71.00 2.22 32.00 1.00 49.00 1.53

Produkt B

73.00 2.28 42.00 1.31 50.00 1.56 37.00 1.16 29.00 0.91 21.00 0.66

Produkt C

88.00 2.75 61.00 1.91 38.00 1.19 79.00 2.47 21.00 0.66 37.00 1.16