Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem: » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 52 / 919 | Antal svar: 197'913

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 27

16 (59.3%): ja

11 (40.7%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 26

7 (26.9%): dagligt

8 (30.8%): ugentligt

4 (15.4%): månedligt

2 (7.7%): årligt

5 (19.2%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 22

5 (22.7%): dagligt

8 (36.4%): ugentligt

3 (13.6%): månedligt

- (0.0%): årligt

6 (27.3%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 21

16 (76.2%): New York

16 (76.2%): Paris

8 (38.1%): London

3 (14.3%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 52

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 13x 25.00 14x 26.92 11x 21.15 - - 14x 26.92 2.77 1.53
Apple 19x 36.54 10x 19.23 14x 26.92 - - 9x 17.31 2.42 1.43
Amazon - - - - - - 52x Slet dette filter 100.00 - - 4.00 0.00
Samsung 8x 15.38 13x 25.00 17x 32.69 - - 14x 26.92 2.98 1.41
Microsoft 12x 23.08 15x 28.85 10x 19.23 - - 15x 28.85 2.83 1.54
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 38

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 54.18

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 25.38

Standard deviation: 30.97

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 25

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 5x 22.73 1x 4.55 4x 18.18 4x 18.18 2x 9.09 3x 13.64 3x 13.64 sport 3.82 2.11
familie 3x 13.64 5x 22.73 - - 7x 31.82 3x 13.64 2x 9.09 2x 9.09 karriere 3.73 1.88
fornøjelse 1x 5.56 3x 16.67 6x 33.33 1x 5.56 1x 5.56 1x 5.56 5x 27.78 penge 4.17 2.12
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 18

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 2x 11.76 3x 17.65 2x 11.76 4x 23.53 1x 5.88 2x 11.76 3x 3.36 1.65
kvalitet 2x 14.29 3x 21.43 1x 7.14 2x 14.29 3x 21.43 1x 7.14 2x 3.33 1.72
dokumentation 1x 6.67 2x 13.33 5x 33.33 1x 6.67 2x 13.33 1x 6.67 3x 3.33 1.44
kundeservice 1x 7.14 - - 4x 28.57 2x 14.29 2x 14.29 1x 7.14 4x 3.70 1.42
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 15

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 1x 7.69 - - 2x 15.38 2x 15.38 2x 15.38 - - 6x 3.57 1.40 48%
kvalitet - - 1x 9.09 2x 18.18 2x 18.18 - - 5x 45.45 1x 4.60 1.58 38%
dokumentation 2x 16.67 1x 8.33 1x 8.33 1x 8.33 1x 8.33 4x 33.33 2x 4.00 2.11 39%
kundeservice - - 2x 20.00 1x 10.00 1x 10.00 1x 10.00 3x 30.00 2x 4.25 1.75 33%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 17

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

4x 23.53 6x 35.29 4x 23.53 6x 35.29 1x 5.88 1x 5.88

Produkt B

3x 17.65 3x 17.65 3x 17.65 2x 11.76 4x 23.53 1x 5.88

Produkt C

3x 17.65 2x 11.76 7x 41.18 3x 17.65 1x 5.88 3x 17.65
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 6

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

75.00 12.50 13.00 2.17 25.00 4.17 19.00 3.17 24.00 4.00 33.00 5.50

Produkt B

12.00 2.00 26.00 4.33 27.00 4.50 27.00 4.50 16.00 2.67 17.00 2.83

Produkt C

19.00 3.17 21.00 3.50 21.00 3.50 18.00 3.00 19.00 3.17 24.00 4.00