Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Antal deltagere: 1'005 | Antal svar: 198'683

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 656

428 (65.2%): ja

228 (34.8%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 573

342 (59.7%): dagligt

100 (17.5%): ugentligt

55 (9.6%): månedligt

18 (3.1%): årligt

58 (10.1%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 536

172 (32.1%): dagligt

128 (23.9%): ugentligt

155 (28.9%): månedligt

31 (5.8%): årligt

50 (9.3%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 508

279 (54.9%): New York

344 (67.7%): Paris

369 (72.6%): London

277 (54.5%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 453

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 137x 30.24 111x 24.50 122x 26.93 39x 8.61 44x 9.71 2.43 1.27
Apple 79x 17.44 117x 25.83 178x 39.29 39x 8.61 39x 8.61 2.65 1.13
Amazon 103x 22.74 53x 11.70 175x 38.63 58x 12.80 44x 9.71 2.74 1.24
Samsung 262x 57.84 41x 9.05 45x 9.93 39x 8.61 46x 10.15 2.00 1.42
Microsoft 277x 61.15 50x 11.04 48x 10.60 38x 8.39 40x 8.83 1.93 1.36
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 549

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 29.65

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 29.06

Standard deviation: 32.52

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 421

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 268x 65.53 17x 4.16 34x 8.31 42x 10.27 18x 4.40 9x 2.20 21x 5.13 sport 2.11 1.78
familie 263x 69.39 28x 7.39 19x 5.01 34x 8.97 14x 3.69 12x 3.17 9x 2.37 karriere 1.89 1.59
fornøjelse 253x 69.13 15x 4.10 27x 7.38 36x 9.84 10x 2.73 8x 2.19 17x 4.64 penge 1.98 1.71
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 103

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 15x 18.29 14x 17.07 7x 8.54 12x 14.63 8x 9.76 12x 14.63 14x 3.29 1.81
kvalitet 7x 8.97 12x 15.38 15x 19.23 9x 11.54 18x 23.08 8x 10.26 9x 3.62 1.56
dokumentation 4x 5.71 9x 12.86 16x 22.86 16x 22.86 10x 14.29 4x 5.71 11x 3.53 1.32
kundeservice 5x 7.46 6x 8.96 18x 26.87 15x 22.39 10x 14.93 4x 5.97 9x 3.53 1.33
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 91

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 9x 11.84 8x 10.53 9x 11.84 15x 19.74 11x 14.47 11x 14.47 13x 3.70 1.66 57%
kvalitet 3x 5.17 5x 8.62 10x 17.24 12x 20.69 12x 20.69 11x 18.97 5x 4.09 1.47 47%
dokumentation 5x 9.26 3x 5.56 10x 18.52 10x 18.52 9x 16.67 10x 18.52 7x 3.96 1.59 37%
kundeservice 4x 7.69 6x 11.54 6x 11.54 9x 17.31 9x 17.31 12x 23.08 6x 4.07 1.65 56%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 75

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

25x 33.33 28x 37.33 16x 21.33 23x 30.67 8x 10.67 10x 13.33

Produkt B

14x 18.67 19x 25.33 20x 26.67 14x 18.67 12x 16.00 4x 5.33

Produkt C

9x 12.00 7x 9.33 26x 34.67 14x 18.67 5x 6.67 7x 9.33
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 36

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

319.00 8.86 210.00 5.83 4'683.00 130.08 9'072.00 252.00 58.00 1.61 68.00 1.89

Produkt B

73.00 2.03 39.00 1.08 50.00 1.39 41.00 1.14 24.00 0.67 21.00 0.58

Produkt C

90.00 2.50 61.00 1.69 36.00 1.00 74.00 2.06 21.00 0.58 37.00 1.03