Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Antal deltagere: 570 | Antal svar: 4'784

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 298

133 (44.6%): ja

165 (55.4%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 248

74 (29.8%): dagligt

70 (28.2%): ugentligt

44 (17.7%): månedligt

16 (6.5%): årligt

44 (17.7%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 239

65 (27.2%): dagligt

51 (21.3%): ugentligt

57 (23.8%): månedligt

24 (10.0%): årligt

42 (17.6%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 196

99 (50.5%): New York

101 (51.5%): Paris

91 (46.4%): London

26 (13.3%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 158

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 41x 25.95 30x 18.99 27x 17.09 25x 15.82 35x 22.15 2.89 1.51
Apple 36x 22.78 34x 21.52 31x 19.62 29x 18.35 28x 17.72 2.87 1.42
Amazon 23x 14.56 29x 18.35 29x 18.35 46x 29.11 31x 19.62 3.21 1.35
Samsung 26x 16.46 30x 18.99 39x 24.68 25x 15.82 38x 24.05 3.12 1.40
Microsoft 32x 20.25 35x 22.15 32x 20.25 33x 20.89 26x 16.46 2.91 1.38
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 231

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 52.93

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 22.10

Standard deviation: 26.96

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 133

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 23x 18.70 10x 8.13 23x 18.70 31x 25.20 15x 12.20 6x 4.88 15x 12.20 sport 3.67 1.88
familie 15x 15.15 21x 21.21 15x 15.15 21x 21.21 10x 10.10 9x 9.09 8x 8.08 karriere 3.49 1.83
fornøjelse 8x 8.99 10x 11.24 20x 22.47 23x 25.84 7x 7.87 7x 7.87 14x 15.73 penge 3.99 1.82
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 78

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 9x 14.52 10x 16.13 5x 8.06 11x 17.74 6x 9.68 11x 17.74 10x 3.54 1.80
kvalitet 5x 8.47 9x 15.25 8x 13.56 9x 15.25 16x 27.12 6x 10.17 6x 3.75 1.56
dokumentation 2x 3.70 6x 11.11 13x 24.07 12x 22.22 8x 14.81 3x 5.56 10x 3.61 1.26
kundeservice 2x 3.70 6x 11.11 15x 27.78 12x 22.22 9x 16.67 3x 5.56 7x 3.62 1.24
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 63

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 7x 12.96 6x 11.11 5x 9.26 12x 22.22 6x 11.11 7x 12.96 11x 3.58 1.68 61%
kvalitet 1x 2.44 5x 12.20 7x 17.07 8x 19.51 8x 19.51 9x 21.95 3x 4.16 1.46 53%
dokumentation 3x 7.14 3x 7.14 8x 19.05 9x 21.43 5x 11.90 8x 19.05 6x 3.94 1.55 42%
kundeservice 3x 7.14 6x 14.29 5x 11.90 8x 19.05 6x 14.29 9x 21.43 5x 3.95 1.65 59%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 55

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

18x 32.73 22x 40.00 12x 21.82 20x 36.36 5x 9.09 9x 16.36

Produkt B

11x 20.00 11x 20.00 14x 25.45 12x 21.82 10x 18.18 4x 7.27

Produkt C

7x 12.73 4x 7.27 20x 36.36 12x 21.82 5x 9.09 3x 5.45
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 29

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

269.00 9.28 74.00 2.55 4'651.00 160.38 9'046.00 311.93 32.00 1.10 42.00 1.45

Produkt B

72.00 2.48 37.00 1.28 39.00 1.34 38.00 1.31 24.00 0.83 21.00 0.72

Produkt C

80.00 2.76 61.00 2.10 34.00 1.17 74.00 2.55 21.00 0.72 37.00 1.28