Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Antal deltagere: 919 | Antal svar: 197'913

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 603

404 (67.0%): ja

199 (33.0%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 532

330 (62.0%): dagligt

85 (16.0%): ugentligt

51 (9.6%): månedligt

16 (3.0%): årligt

50 (9.4%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 496

161 (32.5%): dagligt

117 (23.6%): ugentligt

144 (29.0%): månedligt

28 (5.6%): årligt

46 (9.3%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 470

258 (54.9%): New York

321 (68.3%): Paris

347 (73.8%): London

271 (57.7%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 425

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 132x 31.06 105x 24.71 117x 27.53 31x 7.29 40x 9.41 2.39 1.25
Apple 72x 16.94 114x 26.82 172x 40.47 34x 8.00 32x 7.53 2.62 1.09
Amazon 98x 23.06 48x 11.29 170x 40.00 52x 12.24 37x 8.71 2.71 1.22
Samsung 253x 59.53 35x 8.24 43x 10.12 33x 7.76 41x 9.65 1.95 1.40
Microsoft 275x 64.71 42x 9.88 38x 8.94 35x 8.24 35x 8.24 1.85 1.34
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 518

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 28.73

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 29.33

Standard deviation: 32.76

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 396

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 265x 68.83 12x 3.12 29x 7.53 37x 9.61 16x 4.16 9x 2.34 17x 4.42 sport 2.02 1.73
familie 257x 71.39 26x 7.22 17x 4.72 28x 7.78 13x 3.61 11x 3.06 8x 2.22 karriere 1.83 1.56
fornøjelse 249x 72.17 12x 3.48 25x 7.25 28x 8.12 9x 2.61 7x 2.03 15x 4.35 penge 1.89 1.66
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 88

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 13x 18.31 12x 16.90 6x 8.45 11x 15.49 6x 8.45 11x 15.49 12x 3.31 1.82
kvalitet 6x 8.96 11x 16.42 12x 17.91 9x 13.43 16x 23.88 6x 8.96 7x 3.60 1.54
dokumentation 3x 4.92 8x 13.11 15x 24.59 13x 21.31 9x 14.75 3x 4.92 10x 3.51 1.29
kundeservice 3x 5.17 6x 10.34 16x 27.59 13x 22.41 9x 15.52 3x 5.17 8x 3.56 1.26
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 78

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 8x 12.31 6x 9.23 8x 12.31 14x 21.54 9x 13.85 8x 12.31 12x 3.64 1.63 58%
kvalitet 2x 4.08 5x 10.20 9x 18.37 9x 18.37 10x 20.41 10x 20.41 4x 4.11 1.48 51%
dokumentation 3x 6.38 3x 6.38 9x 19.15 9x 19.15 8x 17.02 9x 19.15 6x 4.05 1.52 39%
kundeservice 3x 6.52 6x 13.04 6x 13.04 8x 17.39 7x 15.22 11x 23.91 5x 4.05 1.64 55%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 65

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

21x 32.31 25x 38.46 14x 21.54 22x 33.85 5x 7.69 9x 13.85

Produkt B

12x 18.46 14x 21.54 19x 29.23 13x 20.00 11x 16.92 4x 6.15

Produkt C

8x 12.31 4x 6.15 23x 35.38 13x 20.00 5x 7.69 5x 7.69
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 32

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

295.00 9.22 174.00 5.44 4'657.00 145.53 9'046.00 282.69 32.00 1.00 42.00 1.31

Produkt B

73.00 2.28 37.00 1.16 46.00 1.44 38.00 1.19 24.00 0.75 21.00 0.66

Produkt C

81.00 2.53 61.00 1.91 34.00 1.06 74.00 2.31 21.00 0.66 37.00 1.16