Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Antal deltagere: 497 | Antal svar: 4'241

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 255

117 (45.9%): ja

138 (54.1%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 213

64 (30.0%): dagligt

59 (27.7%): ugentligt

40 (18.8%): månedligt

14 (6.6%): årligt

36 (16.9%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 203

53 (26.1%): dagligt

46 (22.7%): ugentligt

50 (24.6%): månedligt

21 (10.3%): årligt

33 (16.3%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 166

85 (51.2%): New York

86 (51.8%): Paris

79 (47.6%): London

22 (13.3%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 142

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 39x 27.46 26x 18.31 26x 18.31 22x 15.49 29x 20.42 2.83 1.50
Apple 30x 21.13 31x 21.83 27x 19.01 26x 18.31 28x 19.72 2.94 1.43
Amazon 22x 15.49 28x 19.72 26x 18.31 40x 28.17 26x 18.31 3.14 1.35
Samsung 23x 16.20 25x 17.61 35x 24.65 23x 16.20 36x 25.35 3.17 1.41
Microsoft 28x 19.72 32x 22.54 28x 19.72 31x 21.83 23x 16.20 2.92 1.37
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 203

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 53.20

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 21.42

Standard deviation: 26.32

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 118

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 19x 17.59 9x 8.33 21x 19.44 29x 26.85 13x 12.04 5x 4.63 12x 11.11 sport 3.66 1.82
familie 12x 13.79 20x 22.99 12x 13.79 18x 20.69 9x 10.34 9x 10.34 7x 8.05 karriere 3.54 1.84
fornøjelse 6x 7.79 8x 10.39 18x 23.38 21x 27.27 7x 9.09 6x 7.79 11x 14.29 penge 4.00 1.75
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 69

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 6x 11.11 8x 14.81 5x 9.26 11x 20.37 6x 11.11 10x 18.52 8x 3.72 1.72
kvalitet 4x 7.55 8x 15.09 7x 13.21 9x 16.98 16x 30.19 4x 7.55 5x 3.77 1.49
dokumentation 2x 4.26 6x 12.77 11x 23.40 11x 23.40 8x 17.02 2x 4.26 7x 3.58 1.26
kundeservice 1x 2.13 6x 12.77 13x 27.66 10x 21.28 9x 19.15 2x 4.26 6x 3.63 1.20
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 53

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 5x 10.20 6x 12.24 4x 8.16 11x 22.45 6x 12.24 7x 14.29 10x 3.72 1.65 59%
kvalitet - - 5x 13.89 6x 16.67 8x 22.22 6x 16.67 8x 22.22 3x 4.18 1.40 55%
dokumentation 2x 5.71 3x 8.57 7x 20.00 7x 20.00 5x 14.29 6x 17.14 5x 3.93 1.51 45%
kundeservice 2x 5.88 5x 14.71 5x 14.71 7x 20.59 4x 11.76 6x 17.65 5x 3.83 1.58 64%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 49

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

17x 34.69 21x 42.86 11x 22.45 18x 36.73 5x 10.20 9x 18.37

Produkt B

10x 20.41 10x 20.41 13x 26.53 10x 20.41 8x 16.33 4x 8.16

Produkt C

6x 12.24 4x 8.16 16x 32.65 10x 20.41 5x 10.20 3x 6.12
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 25

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

262.00 10.48 74.00 2.96 4'643.00 185.72 9'045.00 361.80 29.00 1.16 41.00 1.64

Produkt B

65.00 2.60 33.00 1.32 37.00 1.48 28.00 1.12 22.00 0.88 19.00 0.76

Produkt C

71.00 2.84 59.00 2.36 29.00 1.16 67.00 2.68 21.00 0.84 37.00 1.48