Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: Fik du en lønforhøjelse sidste år? » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 107 / 373 | Antal svar: 198'968

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 107

- (0.0%): ja

107 (100.0%): nej Slet dette filter

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 77

25 (32.5%): dagligt

24 (31.2%): ugentligt

12 (15.6%): månedligt

4 (5.2%): årligt

12 (15.6%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 71

26 (36.6%): dagligt

12 (16.9%): ugentligt

17 (23.9%): månedligt

5 (7.0%): årligt

11 (15.5%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 58

25 (43.1%): New York

34 (58.6%): Paris

27 (46.6%): London

5 (8.6%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 38

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 12x 31.58 9x 23.68 7x 18.42 6x 15.79 4x 10.53 2.50 1.37
Apple 7x 18.42 6x 15.79 9x 23.68 9x 23.68 7x 18.42 3.08 1.38
Amazon 3x 7.89 9x 23.68 5x 13.16 9x 23.68 12x 31.58 3.47 1.37
Samsung 13x 34.21 3x 7.89 7x 18.42 6x 15.79 9x 23.68 2.87 1.61
Microsoft 3x 7.89 11x 28.95 10x 26.32 8x 21.05 6x 15.79 3.08 1.22
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 49

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 50.35

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 24.27

Standard deviation: 29.46

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 39

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 5x 13.89 5x 13.89 10x 27.78 10x 27.78 2x 5.56 3x 8.33 1x 2.78 sport 3.33 1.53
familie 5x 14.71 10x 29.41 4x 11.76 7x 20.59 5x 14.71 2x 5.88 1x 2.94 karriere 3.21 1.65
fornøjelse 5x 15.63 1x 3.13 6x 18.75 12x 37.50 3x 9.38 1x 3.13 4x 12.50 penge 3.81 1.77
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 28

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 4x 14.81 4x 14.81 3x 11.11 6x 22.22 2x 7.41 4x 14.81 4x 3.43 1.73
kvalitet 3x 12.00 2x 8.00 4x 16.00 4x 16.00 7x 28.00 2x 8.00 3x 3.73 1.58
dokumentation 3x 12.00 5x 20.00 3x 12.00 5x 20.00 3x 12.00 2x 8.00 4x 3.29 1.59
kundeservice 2x 8.70 2x 8.70 6x 26.09 5x 21.74 3x 13.04 1x 4.35 4x 3.42 1.35
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 27

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 2x 8.00 4x 16.00 3x 12.00 6x 24.00 5x 20.00 2x 8.00 3x 3.64 1.50 50%
kvalitet 2x 9.52 1x 4.76 4x 19.05 4x 19.05 5x 23.81 4x 19.05 1x 4.05 1.57 46%
dokumentation 4x 21.05 1x 5.26 1x 5.26 6x 31.58 2x 10.53 2x 10.53 3x 3.44 1.75 53%
kundeservice 1x 5.56 2x 11.11 1x 5.56 5x 27.78 5x 27.78 1x 5.56 3x 3.93 1.39 47%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 25

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

7x 28.00 14x 56.00 5x 20.00 8x 32.00 2x 8.00 3x 12.00

Produkt B

6x 24.00 4x 16.00 6x 24.00 3x 12.00 3x 12.00 1x 4.00

Produkt C

4x 16.00 1x 4.00 11x 44.00 7x 28.00 2x 8.00 3x 12.00
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 15

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

58.00 3.87 151.00 10.07 4'612.00 307.47 61.00 4.07 20.00 1.33 30.00 2.00

Produkt B

40.00 2.67 21.00 1.40 24.00 1.60 24.00 1.60 16.00 1.07 17.00 1.13

Produkt C

46.00 3.07 53.00 3.53 22.00 1.47 47.00 3.13 18.00 1.20 16.00 1.07