Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: Fik du en lønforhøjelse sidste år? » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 213 / 956 | Antal svar: 198'308

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 213

- (0.0%): ja

213 (100.0%): nej Slet dette filter

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 157

48 (30.6%): dagligt

38 (24.2%): ugentligt

29 (18.5%): månedligt

7 (4.5%): årligt

35 (22.3%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 144

38 (26.4%): dagligt

25 (17.4%): ugentligt

35 (24.3%): månedligt

12 (8.3%): årligt

34 (23.6%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 117

53 (45.3%): New York

64 (54.7%): Paris

65 (55.6%): London

14 (12.0%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 54

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 14x 25.93 10x 18.52 10x 18.52 11x 20.37 9x 16.67 2.83 1.45
Apple 8x 14.81 8x 14.81 10x 18.52 12x 22.22 16x 29.63 3.37 1.43
Amazon 8x 14.81 13x 24.07 10x 18.52 12x 22.22 11x 20.37 3.09 1.38
Samsung 13x 24.07 8x 14.81 13x 24.07 8x 14.81 12x 22.22 2.96 1.48
Microsoft 11x 20.37 15x 27.78 11x 20.37 11x 20.37 6x 11.11 2.74 1.31
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 60

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 48.17

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 23.32

Standard deviation: 28.23

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 52

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 6x 12.77 8x 17.02 10x 21.28 13x 27.66 2x 4.26 3x 6.38 5x 10.64 sport 3.55 1.78
familie 8x 17.39 13x 28.26 5x 10.87 10x 21.74 4x 8.70 3x 6.52 3x 6.52 karriere 3.22 1.79
fornøjelse 5x 12.20 3x 7.32 8x 19.51 12x 29.27 4x 9.76 3x 7.32 6x 14.63 penge 3.98 1.84
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 31

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 2x 7.14 5x 17.86 2x 7.14 6x 21.43 3x 10.71 4x 14.29 6x 3.68 1.64
kvalitet 2x 7.69 1x 3.85 3x 11.54 5x 19.23 7x 26.92 4x 15.38 4x 4.18 1.50
dokumentation 2x 7.69 4x 15.38 3x 11.54 5x 19.23 4x 15.38 2x 7.69 6x 3.55 1.54
kundeservice 1x 3.70 2x 7.41 7x 25.93 5x 18.52 4x 14.81 3x 11.11 5x 3.82 1.37
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 29

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 1x 3.70 4x 14.81 3x 11.11 6x 22.22 5x 18.52 3x 11.11 5x 3.86 1.46 50%
kvalitet 1x 4.35 1x 4.35 5x 21.74 3x 13.04 6x 26.09 5x 21.74 2x 4.29 1.45 40%
dokumentation 3x 15.00 1x 5.00 1x 5.00 5x 25.00 1x 5.00 4x 20.00 5x 3.80 1.86 44%
kundeservice 1x 5.26 2x 10.53 1x 5.26 4x 21.05 5x 26.32 2x 10.53 4x 4.07 1.49 48%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 26

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

8x 30.77 13x 50.00 5x 19.23 8x 30.77 3x 11.54 3x 11.54

Produkt B

6x 23.08 3x 11.54 7x 26.92 3x 11.54 4x 15.38 1x 3.85

Produkt C

4x 15.38 2x 7.69 13x 50.00 6x 23.08 2x 7.69 4x 15.38
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 16

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

84.00 5.25 175.00 10.94 4'639.00 289.94 84.00 5.25 46.00 2.88 54.00 3.38

Produkt B

40.00 2.50 23.00 1.44 24.00 1.50 26.00 1.63 16.00 1.00 17.00 1.06

Produkt C

48.00 3.00 53.00 3.31 25.00 1.56 46.00 2.88 18.00 1.13 16.00 1.00