Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: Fik du en lønforhøjelse sidste år? » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 222 / 989 | Antal svar: 198'581

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 222

- (0.0%): ja

222 (100.0%): nej Slet dette filter

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 163

49 (30.1%): dagligt

42 (25.8%): ugentligt

29 (17.8%): månedligt

7 (4.3%): årligt

36 (22.1%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 151

41 (27.2%): dagligt

26 (17.2%): ugentligt

37 (24.5%): månedligt

12 (7.9%): årligt

35 (23.2%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 124

55 (44.4%): New York

70 (56.5%): Paris

70 (56.5%): London

14 (11.3%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 56

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 14x 25.00 12x 21.43 10x 17.86 11x 19.64 9x 16.07 2.80 1.43
Apple 8x 14.29 8x 14.29 10x 17.86 13x 23.21 17x 30.36 3.41 1.42
Amazon 8x 14.29 13x 23.21 10x 17.86 13x 23.21 12x 21.43 3.14 1.38
Samsung 15x 26.79 8x 14.29 13x 23.21 8x 14.29 12x 21.43 2.89 1.50
Microsoft 11x 19.64 15x 26.79 13x 23.21 11x 19.64 6x 10.71 2.75 1.28
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 63

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 47.70

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 23.30

Standard deviation: 27.98

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 55

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 6x 12.00 8x 16.00 12x 24.00 14x 28.00 2x 4.00 3x 6.00 5x 10.00 sport 3.54 1.73
familie 9x 18.75 13x 27.08 5x 10.42 11x 22.92 4x 8.33 3x 6.25 3x 6.25 karriere 3.19 1.78
fornøjelse 6x 13.64 3x 6.82 8x 18.18 14x 31.82 4x 9.09 3x 6.82 6x 13.64 penge 3.91 1.83
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 33

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 3x 10.00 5x 16.67 2x 6.67 6x 20.00 4x 13.33 4x 13.33 6x 3.63 1.69
kvalitet 2x 7.14 2x 7.14 3x 10.71 5x 17.86 7x 25.00 4x 14.29 5x 4.09 1.53
dokumentation 2x 7.41 5x 18.52 3x 11.11 5x 18.52 4x 14.81 2x 7.41 6x 3.48 1.54
kundeservice 1x 3.70 2x 7.41 7x 25.93 5x 18.52 4x 14.81 3x 11.11 5x 3.82 1.37
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 31

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 1x 3.45 4x 13.79 3x 10.34 6x 20.69 6x 20.69 4x 13.79 5x 4.00 1.47 54%
kvalitet 1x 4.17 1x 4.17 5x 20.83 3x 12.50 7x 29.17 5x 20.83 2x 4.32 1.43 40%
dokumentation 3x 14.29 1x 4.76 1x 4.76 5x 23.81 2x 9.52 4x 19.05 5x 3.88 1.82 44%
kundeservice 1x 5.00 2x 10.00 1x 5.00 4x 20.00 6x 30.00 2x 10.00 4x 4.13 1.45 48%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 28

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

8x 28.57 14x 50.00 5x 17.86 8x 28.57 4x 14.29 3x 10.71

Produkt B

7x 25.00 4x 14.29 7x 25.00 3x 10.71 4x 14.29 1x 3.57

Produkt C

4x 14.29 3x 10.71 14x 50.00 6x 21.43 2x 7.14 4x 14.29
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 17

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

84.00 4.94 180.00 10.59 4'639.00 272.88 84.00 4.94 46.00 2.71 54.00 3.18

Produkt B

40.00 2.35 23.00 1.35 24.00 1.41 27.00 1.59 16.00 0.94 17.00 1.00

Produkt C

48.00 2.82 53.00 3.12 25.00 1.47 46.00 2.71 18.00 1.06 16.00 0.94