Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: Fik du en lønforhøjelse sidste år? » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 104 / 357 | Antal svar: 198'734

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 104

- (0.0%): ja

104 (100.0%): nej Slet dette filter

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 75

24 (32.0%): dagligt

23 (30.7%): ugentligt

12 (16.0%): månedligt

4 (5.3%): årligt

12 (16.0%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 68

25 (36.8%): dagligt

11 (16.2%): ugentligt

17 (25.0%): månedligt

5 (7.4%): årligt

10 (14.7%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 55

25 (45.5%): New York

33 (60.0%): Paris

25 (45.5%): London

5 (9.1%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 37

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 12x 32.43 8x 21.62 7x 18.92 6x 16.22 4x 10.81 2.51 1.39
Apple 6x 16.22 6x 16.22 9x 24.32 9x 24.32 7x 18.92 3.14 1.36
Amazon 3x 8.11 9x 24.32 5x 13.51 8x 21.62 12x 32.43 3.46 1.39
Samsung 13x 35.14 3x 8.11 6x 16.22 6x 16.22 9x 24.32 2.86 1.64
Microsoft 3x 8.11 11x 29.73 10x 27.03 8x 21.62 5x 13.51 3.03 1.19
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 47

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 48.74

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 23.86

Standard deviation: 29.01

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 38

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 5x 14.29 5x 14.29 9x 25.71 10x 28.57 2x 5.71 3x 8.57 1x 2.86 sport 3.34 1.55
familie 5x 15.15 10x 30.30 4x 12.12 7x 21.21 4x 12.12 2x 6.06 1x 3.03 karriere 3.15 1.64
fornøjelse 5x 16.13 1x 3.23 5x 16.13 12x 38.71 3x 9.68 1x 3.23 4x 12.90 penge 3.84 1.79
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 27

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 4x 15.38 4x 15.38 2x 7.69 6x 23.08 2x 7.69 4x 15.38 4x 3.45 1.77
kvalitet 3x 12.50 2x 8.33 3x 12.50 4x 16.67 7x 29.17 2x 8.33 3x 3.76 1.61
dokumentation 3x 12.50 5x 20.83 2x 8.33 5x 20.83 3x 12.50 2x 8.33 4x 3.30 1.63
kundeservice 2x 9.09 2x 9.09 5x 22.73 5x 22.73 3x 13.64 1x 4.55 4x 3.44 1.38
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 26

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 2x 8.33 4x 16.67 3x 12.50 5x 20.83 5x 20.83 2x 8.33 3x 3.62 1.53 50%
kvalitet 2x 10.00 1x 5.00 4x 20.00 3x 15.00 5x 25.00 4x 20.00 1x 4.05 1.61 46%
dokumentation 4x 22.22 1x 5.56 1x 5.56 5x 27.78 2x 11.11 2x 11.11 3x 3.40 1.80 53%
kundeservice 1x 5.88 2x 11.76 1x 5.88 4x 23.53 5x 29.41 1x 5.88 3x 3.93 1.44 47%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 24

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

7x 29.17 14x 58.33 5x 20.83 7x 29.17 2x 8.33 3x 12.50

Produkt B

6x 25.00 4x 16.67 6x 25.00 2x 8.33 3x 12.50 1x 4.17

Produkt C

4x 16.67 1x 4.17 11x 45.83 6x 25.00 2x 8.33 3x 12.50
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 14

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

58.00 4.14 151.00 10.79 4'612.00 329.43 60.00 4.29 20.00 1.43 30.00 2.14

Produkt B

40.00 2.86 21.00 1.50 24.00 1.71 23.00 1.64 16.00 1.14 17.00 1.21

Produkt C

46.00 3.29 53.00 3.79 22.00 1.57 46.00 3.29 18.00 1.29 16.00 1.14