Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: Fik du en lønforhøjelse sidste år? » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 75 / 362 | Antal svar: 198'805

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 75

75 (100.0%): ja Slet dette filter

- (0.0%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 55

21 (38.2%): dagligt

20 (36.4%): ugentligt

10 (18.2%): månedligt

2 (3.6%): årligt

2 (3.6%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 60

15 (25.0%): dagligt

19 (31.7%): ugentligt

18 (30.0%): månedligt

4 (6.7%): årligt

4 (6.7%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 57

35 (61.4%): New York

31 (54.4%): Paris

18 (31.6%): London

11 (19.3%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 38

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 11x 28.95 5x 13.16 7x 18.42 5x 13.16 10x 26.32 2.95 1.59
Apple 10x 26.32 8x 21.05 6x 15.79 9x 23.68 5x 13.16 2.76 1.42
Amazon 3x 7.89 5x 13.16 11x 28.95 8x 21.05 11x 28.95 3.50 1.27
Samsung 7x 18.42 10x 26.32 8x 21.05 8x 21.05 5x 13.16 2.84 1.33
Microsoft 7x 18.42 10x 26.32 6x 15.79 8x 21.05 7x 18.42 2.95 1.41
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 44

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 62.48

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 25.71

Standard deviation: 29.85

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 36

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 9x 25.00 3x 8.33 3x 8.33 3x 8.33 6x 16.67 5x 13.89 7x 19.44 sport 4.03 2.30
familie 7x 20.00 3x 8.57 6x 17.14 9x 25.71 4x 11.43 2x 5.71 4x 11.43 karriere 3.63 1.91
fornøjelse 1x 3.23 4x 12.90 8x 25.81 9x 29.03 2x 6.45 2x 6.45 5x 16.13 penge 4.06 1.71
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 30

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 9x 33.33 2x 7.41 3x 11.11 2x 7.41 3x 11.11 5x 18.52 3x 3.13 2.05
kvalitet 2x 7.14 6x 21.43 7x 25.00 1x 3.57 8x 28.57 3x 10.71 1x 3.59 1.58
dokumentation 1x 4.35 1x 4.35 6x 26.09 6x 26.09 4x 17.39 2x 8.70 3x 3.85 1.27
kundeservice 3x 12.50 3x 12.50 7x 29.17 3x 12.50 5x 20.83 1x 4.17 2x 3.32 1.46
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 27

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 6x 24.00 2x 8.00 2x 8.00 5x 20.00 4x 16.00 3x 12.00 3x 3.36 1.84 64%
kvalitet 1x 4.76 3x 14.29 4x 19.05 4x 19.05 3x 14.29 4x 19.05 2x 3.89 1.56 48%
dokumentation 1x 4.55 1x 4.55 5x 22.73 4x 18.18 7x 31.82 3x 13.64 1x 4.14 1.35 33%
kundeservice 2x 10.00 3x 15.00 2x 10.00 4x 20.00 3x 15.00 5x 25.00 1x 3.95 1.75 61%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 27

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

8x 29.63 5x 18.52 6x 22.22 8x 29.63 1x 3.70 3x 11.11

Produkt B

3x 11.11 8x 29.63 9x 33.33 7x 25.93 5x 18.52 - -

Produkt C

3x 11.11 1x 3.70 6x 22.22 8x 29.63 2x 7.41 3x 11.11
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 16

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

195.00 12.19 20.00 1.25 17.00 1.06 11.00 0.69 12.00 0.75 19.00 1.19

Produkt B

33.00 2.06 16.00 1.00 26.00 1.63 14.00 0.88 13.00 0.81 4.00 0.25

Produkt C

42.00 2.63 8.00 0.50 16.00 1.00 32.00 2.00 3.00 0.19 21.00 1.31