Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: Hvilke af følgende byer har du besøgt? » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 63 / 373 | Antal svar: 198'968

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 61

36 (59.0%): ja

25 (41.0%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 54

19 (35.2%): dagligt

17 (31.5%): ugentligt

14 (25.9%): månedligt

1 (1.9%): årligt

3 (5.6%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 61

19 (31.1%): dagligt

18 (29.5%): ugentligt

15 (24.6%): månedligt

5 (8.2%): årligt

4 (6.6%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 63

63 (100.0%): New York Slet dette filter

28 (44.4%): Paris

23 (36.5%): London

9 (14.3%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 39

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 12x 30.77 6x 15.38 7x 17.95 6x 15.38 8x 20.51 2.79 1.54
Apple 10x 25.64 6x 15.38 8x 20.51 9x 23.08 6x 15.38 2.87 1.44
Amazon 3x 7.69 6x 15.38 10x 25.64 11x 28.21 9x 23.08 3.44 1.23
Samsung 8x 20.51 10x 25.64 5x 12.82 8x 20.51 8x 20.51 2.95 1.47
Microsoft 6x 15.38 11x 28.21 9x 23.08 5x 12.82 8x 20.51 2.95 1.38
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 40

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 63.08

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 25.11

Standard deviation: 30.28

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 40

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 10x 25.64 6x 15.38 4x 10.26 6x 15.38 4x 10.26 3x 7.69 6x 15.38 sport 3.54 2.17
familie 6x 15.38 7x 17.95 4x 10.26 10x 25.64 6x 15.38 2x 5.13 4x 10.26 karriere 3.64 1.86
fornøjelse 3x 9.38 4x 12.50 8x 25.00 8x 25.00 2x 6.25 1x 3.13 6x 18.75 penge 3.91 1.89
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 31

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 9x 32.14 3x 10.71 1x 3.57 5x 17.86 2x 7.14 5x 17.86 3x 3.12 2.01
kvalitet 3x 10.71 7x 25.00 3x 10.71 1x 3.57 9x 32.14 3x 10.71 2x 3.58 1.72
dokumentation 2x 8.00 4x 16.00 5x 20.00 4x 16.00 4x 16.00 3x 12.00 3x 3.59 1.56
kundeservice 4x 16.67 3x 12.50 5x 20.83 2x 8.33 5x 20.83 2x 8.33 3x 3.33 1.68
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 26

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 5x 20.00 1x 4.00 2x 8.00 5x 20.00 3x 12.00 4x 16.00 5x 3.60 1.88 53%
kvalitet 2x 9.09 3x 13.64 2x 9.09 3x 13.64 3x 13.64 6x 27.27 3x 4.05 1.81 43%
dokumentation 4x 17.39 2x 8.70 1x 4.35 5x 21.74 6x 26.09 3x 13.04 2x 3.76 1.76 47%
kundeservice 2x 11.11 2x 11.11 - - 5x 27.78 3x 16.67 3x 16.67 3x 3.93 1.71 42%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 29

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

8x 27.59 10x 34.48 5x 17.24 9x 31.03 2x 6.90 3x 10.34

Produkt B

3x 10.34 9x 31.03 9x 31.03 7x 24.14 7x 24.14 1x 3.45

Produkt C

5x 17.24 2x 6.90 7x 24.14 6x 20.69 3x 10.34 5x 17.24
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 13

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

44.00 3.38 23.00 1.77 32.00 2.46 23.00 1.77 26.00 2.00 38.00 2.92

Produkt B

21.00 1.62 31.00 2.38 38.00 2.92 29.00 2.23 23.00 1.77 20.00 1.54

Produkt C

26.00 2.00 24.00 1.85 28.00 2.15 44.00 3.38 20.00 1.54 36.00 2.77