Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: Hvilke af følgende byer har du besøgt? » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 68 / 357 | Antal svar: 198'734

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 62

29 (46.8%): ja

33 (53.2%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 60

17 (28.3%): dagligt

21 (35.0%): ugentligt

16 (26.7%): månedligt

1 (1.7%): årligt

5 (8.3%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 66

15 (22.7%): dagligt

18 (27.3%): ugentligt

23 (34.8%): månedligt

3 (4.5%): årligt

7 (10.6%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 68

27 (39.7%): New York

68 (100.0%): Paris Slet dette filter

29 (42.6%): London

10 (14.7%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 41

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 13x 31.71 8x 19.51 6x 14.63 8x 19.51 6x 14.63 2.66 1.48
Apple 9x 21.95 10x 24.39 8x 19.51 6x 14.63 8x 19.51 2.85 1.44
Amazon - - 8x 19.51 9x 21.95 10x 24.39 14x 34.15 3.73 1.14
Samsung 13x 31.71 4x 9.76 7x 17.07 10x 24.39 7x 17.07 2.85 1.53
Microsoft 6x 14.63 11x 26.83 11x 26.83 7x 17.07 6x 14.63 2.90 1.28
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 46

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 58.65

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 23.41

Standard deviation: 28.37

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 43

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 6x 14.29 4x 9.52 7x 16.67 10x 23.81 6x 14.29 6x 14.29 3x 7.14 sport 3.86 1.80
familie 6x 15.38 9x 23.08 7x 17.95 6x 15.38 3x 7.69 4x 10.26 4x 10.26 karriere 3.49 1.93
fornøjelse 4x 10.53 4x 10.53 8x 21.05 12x 31.58 3x 7.89 3x 7.89 4x 10.53 penge 3.82 1.72
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 35

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 5x 15.15 4x 12.12 5x 15.15 5x 15.15 3x 9.09 8x 24.24 3x 3.70 1.84
kvalitet 4x 12.12 4x 12.12 7x 21.21 3x 9.09 9x 27.27 3x 9.09 3x 3.60 1.61
dokumentation 2x 6.67 6x 20.00 3x 10.00 8x 26.67 4x 13.33 2x 6.67 5x 3.48 1.45
kundeservice 3x 10.71 4x 14.29 8x 28.57 3x 10.71 4x 14.29 1x 3.57 5x 3.17 1.40
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 29

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 2x 6.90 6x 20.69 3x 10.34 6x 20.69 7x 24.14 3x 10.34 2x 3.70 1.54 56%
kvalitet - - 2x 8.33 5x 20.83 6x 25.00 4x 16.67 6x 25.00 1x 4.30 1.33 44%
dokumentation 3x 12.50 2x 8.33 4x 16.67 4x 16.67 7x 29.17 1x 4.17 3x 3.62 1.53 37%
kundeservice - - 4x 20.00 3x 15.00 1x 5.00 5x 25.00 4x 20.00 3x 4.12 1.58 64%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 30

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

8x 26.67 10x 33.33 8x 26.67 10x 33.33 1x 3.33 5x 16.67

Produkt B

6x 20.00 10x 33.33 8x 26.67 5x 16.67 6x 20.00 1x 3.33

Produkt C

4x 13.33 2x 6.67 12x 40.00 9x 30.00 2x 6.67 4x 13.33
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 16

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

207.00 12.94 49.00 3.06 59.00 3.69 53.00 3.31 24.00 1.50 36.00 2.25

Produkt B

65.00 4.06 28.00 1.75 37.00 2.31 35.00 2.19 22.00 1.38 19.00 1.19

Produkt C

80.00 5.00 57.00 3.56 29.00 1.81 71.00 4.44 20.00 1.25 26.00 1.63