Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: Hvilke af følgende byer har du besøgt? » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 331 / 956 | Antal svar: 198'308

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 322

258 (80.1%): ja

64 (19.9%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 310

232 (74.8%): dagligt

31 (10.0%): ugentligt

24 (7.7%): månedligt

5 (1.6%): årligt

18 (5.8%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 309

104 (33.7%): dagligt

73 (23.6%): ugentligt

101 (32.7%): månedligt

10 (3.2%): årligt

21 (6.8%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 331

203 (61.3%): New York

331 (100.0%): Paris Slet dette filter

261 (78.9%): London

227 (68.6%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 258

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 96x 37.21 65x 25.19 76x 29.46 12x 4.65 9x 3.49 2.12 1.08
Apple 42x 16.28 69x 26.74 125x 48.45 7x 2.71 14x 5.43 2.54 0.98
Amazon 63x 24.42 21x 8.14 124x 48.06 16x 6.20 15x 5.81 2.58 1.13
Samsung 190x 73.64 10x 3.88 11x 4.26 16x 6.20 12x 4.65 1.54 1.16
Microsoft 207x 80.23 16x 6.20 16x 6.20 9x 3.49 10x 3.88 1.45 1.02
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 255

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 13.25

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 19.27

Standard deviation: 26.58

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 257

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 206x 81.42 3x 1.19 9x 3.56 15x 5.93 8x 3.16 6x 2.37 6x 2.37 sport 1.65 1.49
familie 205x 81.67 13x 5.18 9x 3.59 9x 3.59 4x 1.59 6x 2.39 5x 1.99 karriere 1.53 1.35
fornøjelse 204x 82.59 6x 2.43 10x 4.05 13x 5.26 5x 2.02 4x 1.62 5x 2.02 penge 1.55 1.35
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 39

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 5x 13.16 5x 13.16 5x 13.16 6x 15.79 3x 7.89 8x 21.05 6x 3.66 1.81
kvalitet 4x 11.11 4x 11.11 6x 16.67 5x 13.89 8x 22.22 4x 11.11 5x 3.68 1.62
dokumentation 2x 6.06 5x 15.15 5x 15.15 8x 24.24 4x 12.12 2x 6.06 7x 3.50 1.39
kundeservice 2x 6.06 4x 12.12 9x 27.27 4x 12.12 4x 12.12 3x 9.09 7x 3.50 1.45
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 35

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 2x 5.71 6x 17.14 5x 14.29 8x 22.86 6x 17.14 3x 8.57 5x 3.63 1.45 59%
kvalitet - - 2x 7.14 6x 21.43 6x 21.43 4x 14.29 8x 28.57 2x 4.38 1.36 40%
dokumentation 3x 11.11 2x 7.41 5x 18.52 4x 14.81 6x 22.22 2x 7.41 5x 3.64 1.56 33%
kundeservice 1x 4.17 4x 16.67 4x 16.67 1x 4.17 4x 16.67 6x 25.00 4x 4.05 1.73 56%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 34

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

12x 35.29 12x 35.29 9x 26.47 12x 35.29 2x 5.88 6x 17.65

Produkt B

7x 20.59 10x 29.41 9x 26.47 5x 14.71 7x 20.59 1x 2.94

Produkt C

5x 14.71 2x 5.88 14x 41.18 9x 26.47 2x 5.88 4x 11.76
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 18

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

231.00 12.83 49.00 2.72 62.00 3.44 53.00 2.94 26.00 1.44 36.00 2.00

Produkt B

65.00 3.61 30.00 1.67 37.00 2.06 38.00 2.11 22.00 1.22 19.00 1.06

Produkt C

82.00 4.56 57.00 3.17 32.00 1.78 71.00 3.94 20.00 1.11 26.00 1.44