Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: Hvilke af følgende byer har du besøgt? » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 72 / 373 | Antal svar: 198'968

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 66

32 (48.5%): ja

34 (51.5%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 63

18 (28.6%): dagligt

22 (34.9%): ugentligt

16 (25.4%): månedligt

1 (1.6%): årligt

6 (9.5%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 70

16 (22.9%): dagligt

20 (28.6%): ugentligt

23 (32.9%): månedligt

3 (4.3%): årligt

8 (11.4%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 72

28 (38.9%): New York

72 (100.0%): Paris Slet dette filter

30 (41.7%): London

11 (15.3%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 43

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 14x 32.56 8x 18.60 6x 13.95 8x 18.60 7x 16.28 2.67 1.51
Apple 10x 23.26 10x 23.26 8x 18.60 6x 13.95 9x 20.93 2.86 1.47
Amazon - - 9x 20.93 10x 23.26 10x 23.26 14x 32.56 3.67 1.15
Samsung 13x 30.23 5x 11.63 7x 16.28 11x 25.58 7x 16.28 2.86 1.51
Microsoft 6x 13.95 11x 25.58 12x 27.91 8x 18.60 6x 13.95 2.93 1.26
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 49

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 61.10

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 23.88

Standard deviation: 29.13

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 46

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 7x 15.56 4x 8.89 7x 15.56 10x 22.22 6x 13.33 7x 15.56 4x 8.89 sport 3.91 1.88
familie 7x 16.67 9x 21.43 8x 19.05 6x 14.29 3x 7.14 5x 11.90 4x 9.52 karriere 3.48 1.94
fornøjelse 4x 9.76 4x 9.76 8x 19.51 13x 31.71 3x 7.32 4x 9.76 5x 12.20 penge 3.95 1.76
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 36

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 5x 14.71 4x 11.76 5x 14.71 5x 14.71 3x 8.82 8x 23.53 4x 3.70 1.84
kvalitet 4x 11.76 4x 11.76 7x 20.59 3x 8.82 9x 26.47 3x 8.82 4x 3.60 1.61
dokumentation 2x 6.45 6x 19.35 3x 9.68 8x 25.81 4x 12.90 2x 6.45 6x 3.48 1.45
kundeservice 3x 10.34 4x 13.79 8x 27.59 3x 10.34 4x 13.79 1x 3.45 6x 3.17 1.40
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 31

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 2x 6.45 6x 19.35 3x 9.68 8x 25.81 7x 22.58 3x 9.68 2x 3.72 1.49 56%
kvalitet - - 2x 8.00 5x 20.00 6x 24.00 4x 16.00 7x 28.00 1x 4.38 1.35 44%
dokumentation 3x 11.54 2x 7.69 5x 19.23 5x 19.23 7x 26.92 1x 3.85 3x 3.61 1.47 37%
kundeservice - - 4x 18.18 3x 13.64 3x 13.64 5x 22.73 4x 18.18 3x 4.11 1.49 64%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 31

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

8x 25.81 10x 32.26 9x 29.03 10x 32.26 1x 3.23 5x 16.13

Produkt B

6x 19.35 10x 32.26 8x 25.81 5x 16.13 6x 19.35 1x 3.23

Produkt C

4x 12.90 2x 6.45 12x 38.71 9x 29.03 2x 6.45 4x 12.90
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 17

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

212.00 12.47 54.00 3.18 59.00 3.47 53.00 3.12 24.00 1.41 41.00 2.41

Produkt B

65.00 3.82 33.00 1.94 37.00 2.18 35.00 2.06 27.00 1.59 19.00 1.12

Produkt C

80.00 4.71 57.00 3.35 34.00 2.00 76.00 4.47 20.00 1.18 26.00 1.53