Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: Hvilke af følgende byer har du besøgt? » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 46 / 357 | Antal svar: 198'734

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 42

17 (40.5%): ja

25 (59.5%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 40

12 (30.0%): dagligt

12 (30.0%): ugentligt

11 (27.5%): månedligt

3 (7.5%): årligt

2 (5.0%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 44

11 (25.0%): dagligt

11 (25.0%): ugentligt

15 (34.1%): månedligt

3 (6.8%): årligt

4 (9.1%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 46

22 (47.8%): New York

29 (63.0%): Paris

46 (100.0%): London Slet dette filter

9 (19.6%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 26

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 8x 30.77 5x 19.23 5x 19.23 5x 19.23 3x 11.54 2.62 1.42
Apple 6x 23.08 9x 34.62 3x 11.54 3x 11.54 5x 19.23 2.69 1.46
Amazon 3x 11.54 3x 11.54 7x 26.92 6x 23.08 7x 26.92 3.42 1.33
Samsung 8x 30.77 6x 23.08 2x 7.69 6x 23.08 4x 15.38 2.69 1.52
Microsoft 1x 3.85 3x 11.54 9x 34.62 6x 23.08 7x 26.92 3.58 1.14
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 32

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 54.59

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 22.02

Standard deviation: 26.67

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 29

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 4x 13.79 3x 10.34 5x 17.24 9x 31.03 6x 20.69 1x 3.45 1x 3.45 sport 3.59 1.55
familie 2x 7.41 7x 25.93 4x 14.81 6x 22.22 3x 11.11 2x 7.41 3x 11.11 karriere 3.70 1.81
fornøjelse 2x 7.41 5x 18.52 6x 22.22 9x 33.33 1x 3.70 1x 3.70 3x 11.11 penge 3.63 1.67
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 25

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 3x 13.64 1x 4.55 4x 18.18 4x 18.18 2x 9.09 5x 22.73 3x 3.84 1.77
kvalitet 2x 8.70 5x 21.74 3x 13.04 3x 13.04 7x 30.43 2x 8.70 1x 3.64 1.59
dokumentation 1x 4.76 4x 19.05 1x 4.76 5x 23.81 5x 23.81 2x 9.52 3x 3.83 1.50
kundeservice 2x 9.52 3x 14.29 4x 19.05 2x 9.52 4x 19.05 2x 9.52 4x 3.53 1.62
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 21

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 1x 4.76 3x 14.29 - - 6x 28.57 5x 23.81 4x 19.05 2x 4.21 1.51 61%
kvalitet - - 3x 15.00 2x 10.00 3x 15.00 4x 20.00 6x 30.00 2x 4.44 1.50 53%
dokumentation 3x 15.00 3x 15.00 2x 10.00 4x 20.00 5x 25.00 1x 5.00 2x 3.44 1.62 41%
kundeservice - - 3x 18.75 3x 18.75 2x 12.50 3x 18.75 2x 12.50 3x 3.85 1.46 57%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 22

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

5x 22.73 10x 45.45 7x 31.82 6x 27.27 1x 4.55 4x 18.18

Produkt B

5x 22.73 5x 22.73 8x 36.36 4x 18.18 4x 18.18 1x 4.55

Produkt C

3x 13.64 3x 13.64 7x 31.82 6x 27.27 3x 13.64 2x 9.09
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 12

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

162.00 13.50 49.00 4.08 36.00 3.00 47.00 3.92 29.00 2.42 41.00 3.42

Produkt B

60.00 5.00 28.00 2.33 40.00 3.33 28.00 2.33 22.00 1.83 19.00 1.58

Produkt C

65.00 5.42 25.00 2.08 26.00 2.17 66.00 5.50 20.00 1.67 26.00 2.17