Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: Hvilke af følgende byer har du besøgt? » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 358 / 956 | Antal svar: 198'308

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 349

284 (81.4%): ja

65 (18.6%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 338

267 (79.0%): dagligt

26 (7.7%): ugentligt

18 (5.3%): månedligt

7 (2.1%): årligt

20 (5.9%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 320

107 (33.4%): dagligt

78 (24.4%): ugentligt

103 (32.2%): månedligt

10 (3.1%): årligt

22 (6.9%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 358

193 (53.9%): New York

261 (72.9%): Paris

358 (100.0%): London Slet dette filter

267 (74.6%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 279

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 94x 33.69 80x 28.67 91x 32.62 10x 3.58 4x 1.43 2.10 0.96
Apple 39x 13.98 84x 30.11 139x 49.82 4x 1.43 12x 4.30 2.52 0.91
Amazon 80x 28.67 18x 6.45 144x 51.61 10x 3.58 7x 2.51 2.41 1.05
Samsung 226x 81.00 9x 3.23 7x 2.51 9x 3.23 8x 2.87 1.32 0.92
Microsoft 243x 87.10 6x 2.15 14x 5.02 7x 2.51 9x 3.23 1.33 0.93
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 282

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 8.95

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 13.67

Standard deviation: 21.71

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 280

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 245x 88.13 4x 1.44 5x 1.80 11x 3.96 6x 2.16 2x 0.72 5x 1.80 sport 1.40 1.21
familie 247x 89.17 9x 3.25 5x 1.81 6x 2.17 1x 0.36 4x 1.44 5x 1.81 karriere 1.33 1.12
fornøjelse 242x 88.32 6x 2.19 8x 2.92 8x 2.92 3x 1.09 1x 0.36 6x 2.19 penge 1.36 1.15
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 28

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 3x 12.00 2x 8.00 4x 16.00 4x 16.00 3x 12.00 5x 20.00 4x 3.81 1.75
kvalitet 2x 8.33 5x 20.83 2x 8.33 3x 12.50 6x 25.00 3x 12.50 3x 3.71 1.68
dokumentation 1x 4.17 3x 12.50 3x 12.50 4x 16.67 6x 25.00 2x 8.33 5x 3.89 1.45
kundeservice 1x 3.85 3x 11.54 6x 23.08 3x 11.54 5x 19.23 1x 3.85 7x 3.58 1.35
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 25

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 1x 4.00 3x 12.00 1x 4.00 6x 24.00 4x 16.00 5x 20.00 5x 4.20 1.54 61%
kvalitet - - 3x 13.04 2x 8.70 4x 17.39 4x 17.39 7x 30.43 3x 4.50 1.47 52%
dokumentation 3x 13.64 3x 13.64 3x 13.64 3x 13.64 4x 18.18 2x 9.09 4x 3.44 1.69 37%
kundeservice - - 2x 11.11 3x 16.67 2x 11.11 3x 16.67 3x 16.67 5x 4.15 1.46 71%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 24

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

10x 41.67 10x 41.67 8x 33.33 8x 33.33 3x 12.50 5x 20.83

Produkt B

6x 25.00 5x 20.83 10x 41.67 6x 25.00 5x 20.83 2x 8.33

Produkt C

3x 12.50 3x 12.50 9x 37.50 5x 20.83 3x 12.50 3x 12.50
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 15

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

223.00 14.87 88.00 5.87 85.00 5.67 9'048.00 603.20 53.00 3.53 65.00 4.33

Produkt B

60.00 4.00 28.00 1.87 40.00 2.67 28.00 1.87 22.00 1.47 19.00 1.27

Produkt C

65.00 4.33 25.00 1.67 26.00 1.73 66.00 4.40 20.00 1.33 26.00 1.73