Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: Hvad er vigtigst for dig? » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 40 / 956 | Antal svar: 198'308

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 20

7 (35.0%): ja

13 (65.0%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 15

4 (26.7%): dagligt

6 (40.0%): ugentligt

2 (13.3%): månedligt

1 (6.7%): årligt

2 (13.3%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 22

7 (31.8%): dagligt

3 (13.6%): ugentligt

5 (22.7%): månedligt

2 (9.1%): årligt

5 (22.7%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 19

9 (47.4%): New York

15 (78.9%): Paris

11 (57.9%): London

3 (15.8%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 24

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 3x 12.50 4x 16.67 6x 25.00 3x 12.50 8x 33.33 3.38 1.44
Apple 7x 29.17 4x 16.67 4x 16.67 6x 25.00 3x 12.50 2.75 1.45
Amazon 5x 20.83 3x 12.50 7x 29.17 4x 16.67 5x 20.83 3.04 1.43
Samsung 6x 25.00 8x 33.33 1x 4.17 7x 29.17 2x 8.33 2.63 1.38
Microsoft 3x 12.50 5x 20.83 6x 25.00 4x 16.67 6x 25.00 3.21 1.38
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 28

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 52.75

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 18.07

Standard deviation: 23.33

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 40

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning - - - - - - 40x Slet dette filter 100.00 - - - - - - sport 4.00 0.00
familie 3x 10.00 7x 23.33 3x 10.00 9x 30.00 2x 6.67 4x 13.33 2x 6.67 karriere 3.67 1.77
fornøjelse 4x 15.38 2x 7.69 1x 3.85 13x 50.00 3x 11.54 1x 3.85 2x 7.69 penge 3.77 1.66
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 15

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 2x 14.29 - - 2x 14.29 5x 35.71 1x 7.14 2x 14.29 2x 3.75 1.60
kvalitet 2x 15.38 1x 7.69 1x 7.69 3x 23.08 2x 15.38 2x 15.38 2x 3.73 1.79
dokumentation 1x 7.14 3x 21.43 2x 14.29 4x 28.57 2x 14.29 - - 2x 3.25 1.29
kundeservice 1x 8.33 1x 8.33 3x 25.00 4x 33.33 1x 8.33 - - 2x 3.30 1.16
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 15

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 2x 14.29 2x 14.29 2x 14.29 4x 28.57 1x 7.14 1x 7.14 2x 3.25 1.54 74%
kvalitet - - 1x 8.33 3x 25.00 3x 25.00 2x 16.67 2x 16.67 1x 4.09 1.30 50%
dokumentation 1x 7.69 1x 7.69 2x 15.38 4x 30.77 1x 7.69 1x 7.69 3x 3.60 1.43 24%
kundeservice - - 1x 7.69 4x 30.77 3x 23.08 2x 15.38 1x 7.69 2x 3.82 1.17 48%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 15

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

5x 33.33 8x 53.33 5x 33.33 6x 40.00 3x 20.00 3x 20.00

Produkt B

3x 20.00 4x 26.67 5x 33.33 4x 26.67 1x 6.67 1x 6.67

Produkt C

1x 6.67 1x 6.67 3x 20.00 3x 20.00 1x 6.67 2x 13.33
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 8

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

7.00 0.88 29.00 3.63 32.00 4.00 33.00 4.13 6.00 0.75 6.00 0.75

Produkt B

25.00 3.13 1.00 0.13 5.00 0.63 1.00 0.13 1.00 0.13 1.00 0.13

Produkt C

25.00 3.13 37.00 4.63 5.00 0.63 24.00 3.00 1.00 0.13 1.00 0.13