Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Antal deltagere: 378 | Antal svar: 199'018

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 189

80 (42.3%): ja

109 (57.7%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 148

51 (34.5%): dagligt

47 (31.8%): ugentligt

25 (16.9%): månedligt

7 (4.7%): årligt

18 (12.2%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 149

44 (29.5%): dagligt

35 (23.5%): ugentligt

41 (27.5%): månedligt

11 (7.4%): årligt

18 (12.1%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 129

64 (49.6%): New York

72 (55.8%): Paris

51 (39.5%): London

16 (12.4%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 137

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 36x 26.28 23x 16.79 25x 18.25 23x 16.79 30x 21.90 2.91 1.51
Apple 32x 23.36 28x 20.44 28x 20.44 28x 20.44 21x 15.33 2.84 1.39
Amazon 20x 14.60 23x 16.79 25x 18.25 35x 25.55 34x 24.82 3.29 1.39
Samsung 32x 23.36 26x 18.98 30x 21.90 25x 18.25 24x 17.52 2.88 1.42
Microsoft 17x 12.41 37x 27.01 29x 21.17 26x 18.98 28x 20.44 3.08 1.33
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 203

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 54.60

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 23.43

Standard deviation: 28.05

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 117

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 21x 18.92 11x 9.91 22x 19.82 25x 22.52 12x 10.81 9x 8.11 11x 9.91 sport 3.60 1.87
familie 14x 15.38 16x 17.58 11x 12.09 23x 25.27 13x 14.29 9x 9.89 5x 5.49 karriere 3.57 1.76
fornøjelse 7x 8.43 8x 9.64 17x 20.48 28x 33.73 6x 7.23 6x 7.23 11x 13.25 penge 3.96 1.71
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 84

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 14x 20.00 11x 15.71 8x 11.43 9x 12.86 6x 8.57 11x 15.71 11x 3.25 1.83
kvalitet 6x 9.38 10x 15.63 14x 21.88 6x 9.38 17x 26.56 6x 9.38 5x 3.61 1.55
dokumentation 4x 7.02 7x 12.28 12x 21.05 13x 22.81 9x 15.79 4x 7.02 8x 3.57 1.38
kundeservice 5x 8.93 6x 10.71 15x 26.79 12x 21.43 9x 16.07 2x 3.57 7x 3.41 1.32
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 69

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 8x 13.56 8x 13.56 6x 10.17 13x 22.03 10x 16.95 5x 8.47 9x 3.48 1.61 50%
kvalitet 3x 6.25 5x 10.42 8x 16.67 10x 20.83 9x 18.75 9x 18.75 4x 4.00 1.52 47%
dokumentation 5x 10.64 3x 6.38 9x 19.15 11x 23.40 9x 19.15 6x 12.77 4x 3.79 1.52 38%
kundeservice 3x 6.98 7x 16.28 5x 11.63 10x 23.26 8x 18.60 6x 13.95 4x 3.79 1.54 55%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 64

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

17x 26.56 25x 39.06 13x 20.31 20x 31.25 4x 6.25 8x 12.50

Produkt B

10x 15.63 16x 25.00 17x 26.56 12x 18.75 9x 14.06 2x 3.13

Produkt C

8x 12.50 4x 6.25 21x 32.81 15x 23.44 5x 7.81 6x 9.38
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 33

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

261.00 7.91 171.00 5.18 4'631.00 140.33 72.00 2.18 32.00 0.97 49.00 1.48

Produkt B

73.00 2.21 42.00 1.27 50.00 1.52 38.00 1.15 29.00 0.88 21.00 0.64

Produkt C

88.00 2.67 61.00 1.85 38.00 1.15 80.00 2.42 21.00 0.64 37.00 1.12