Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Antal deltagere: 902 | Antal svar: 197'783

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 592

398 (67.2%): ja

194 (32.8%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 523

327 (62.5%): dagligt

81 (15.5%): ugentligt

50 (9.6%): månedligt

16 (3.1%): årligt

49 (9.4%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 489

158 (32.3%): dagligt

116 (23.7%): ugentligt

143 (29.2%): månedligt

26 (5.3%): årligt

46 (9.4%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 463

254 (54.9%): New York

318 (68.7%): Paris

344 (74.3%): London

271 (58.5%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 418

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 132x 31.58 104x 24.88 115x 27.51 28x 6.70 39x 9.33 2.37 1.25
Apple 69x 16.51 113x 27.03 170x 40.67 33x 7.89 32x 7.66 2.63 1.09
Amazon 96x 22.97 46x 11.00 169x 40.43 52x 12.44 35x 8.37 2.71 1.22
Samsung 252x 60.29 33x 7.89 42x 10.05 31x 7.42 40x 9.57 1.93 1.40
Microsoft 274x 65.55 41x 9.81 37x 8.85 34x 8.13 32x 7.66 1.83 1.32
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 511

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 28.68

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 29.35

Standard deviation: 32.79

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 391

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 264x 69.47 12x 3.16 29x 7.63 35x 9.21 16x 4.21 8x 2.11 16x 4.21 sport 1.99 1.71
familie 256x 72.11 25x 7.04 17x 4.79 25x 7.04 13x 3.66 11x 3.10 8x 2.25 karriere 1.81 1.55
fornøjelse 248x 72.73 11x 3.23 25x 7.33 27x 7.92 8x 2.35 7x 2.05 15x 4.40 penge 1.88 1.66
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 86

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 12x 17.39 11x 15.94 6x 8.70 11x 15.94 6x 8.70 11x 15.94 12x 3.37 1.82
kvalitet 6x 9.09 10x 15.15 12x 18.18 9x 13.64 16x 24.24 6x 9.09 7x 3.63 1.54
dokumentation 3x 5.00 7x 11.67 15x 25.00 13x 21.67 9x 15.00 3x 5.00 10x 3.54 1.28
kundeservice 3x 5.17 6x 10.34 16x 27.59 13x 22.41 9x 15.52 3x 5.17 8x 3.56 1.26
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 77

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 7x 10.94 6x 9.38 8x 12.50 14x 21.88 9x 14.06 8x 12.50 12x 3.69 1.60 58%
kvalitet 2x 4.08 5x 10.20 9x 18.37 9x 18.37 10x 20.41 10x 20.41 4x 4.11 1.48 51%
dokumentation 3x 6.38 3x 6.38 9x 19.15 9x 19.15 8x 17.02 9x 19.15 6x 4.05 1.52 39%
kundeservice 3x 6.52 6x 13.04 6x 13.04 8x 17.39 7x 15.22 11x 23.91 5x 4.05 1.64 55%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 64

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

20x 31.25 25x 39.06 14x 21.88 22x 34.38 5x 7.81 9x 14.06

Produkt B

12x 18.75 14x 21.88 18x 28.13 13x 20.31 11x 17.19 4x 6.25

Produkt C

8x 12.50 4x 6.25 23x 35.94 13x 20.31 5x 7.81 4x 6.25
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 31

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

294.00 9.48 174.00 5.61 4'657.00 150.23 9'046.00 291.81 32.00 1.03 42.00 1.35

Produkt B

72.00 2.32 37.00 1.19 46.00 1.48 38.00 1.23 24.00 0.77 21.00 0.68

Produkt C

80.00 2.58 61.00 1.97 34.00 1.10 74.00 2.39 21.00 0.68 37.00 1.19