Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem: » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 55 / 956 | Antal svar: 198'308

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 30

18 (60.0%): ja

12 (40.0%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 29

7 (24.1%): dagligt

10 (34.5%): ugentligt

4 (13.8%): månedligt

2 (6.9%): årligt

6 (20.7%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 24

6 (25.0%): dagligt

8 (33.3%): ugentligt

3 (12.5%): månedligt

1 (4.2%): årligt

6 (25.0%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 24

17 (70.8%): New York

16 (66.7%): Paris

10 (41.7%): London

3 (12.5%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 55

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 13x 23.64 17x 30.91 11x 20.00 - - 14x 25.45 2.73 1.50
Apple 21x 38.18 10x 18.18 14x 25.45 - - 10x 18.18 2.42 1.46
Amazon - - - - - - 55x Slet dette filter 100.00 - - 4.00 0.00
Samsung 9x 16.36 13x 23.64 17x 30.91 - - 16x 29.09 3.02 1.45
Microsoft 12x 21.82 15x 27.27 13x 23.64 - - 15x 27.27 2.84 1.50
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 40

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 54.15

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 25.69

Standard deviation: 31.00

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 28

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 5x 20.83 2x 8.33 4x 16.67 4x 16.67 2x 8.33 3x 12.50 4x 16.67 sport 3.88 2.15
familie 6x 24.00 5x 20.00 - - 7x 28.00 3x 12.00 2x 8.00 2x 8.00 karriere 3.40 1.98
fornøjelse 1x 5.00 4x 20.00 6x 30.00 1x 5.00 1x 5.00 1x 5.00 6x 30.00 penge 4.20 2.17
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 19

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 2x 11.11 3x 16.67 2x 11.11 4x 22.22 2x 11.11 2x 11.11 3x 3.47 1.64
kvalitet 2x 13.33 3x 20.00 1x 6.67 2x 13.33 3x 20.00 2x 13.33 2x 3.54 1.81
dokumentation 1x 6.25 2x 12.50 5x 31.25 1x 6.25 3x 18.75 1x 6.25 3x 3.46 1.45
kundeservice 1x 6.67 - - 4x 26.67 2x 13.33 3x 20.00 1x 6.67 4x 3.82 1.40
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 16

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 1x 7.14 - - 2x 14.29 2x 14.29 2x 14.29 1x 7.14 6x 3.88 1.55 50%
kvalitet - - 1x 8.33 2x 16.67 2x 16.67 1x 8.33 5x 41.67 1x 4.64 1.50 38%
dokumentation 2x 15.38 1x 7.69 1x 7.69 1x 7.69 1x 7.69 5x 38.46 2x 4.18 2.09 33%
kundeservice - - 2x 18.18 1x 9.09 1x 9.09 2x 18.18 3x 27.27 2x 4.33 1.66 43%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 18

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

5x 27.78 6x 33.33 4x 22.22 6x 33.33 2x 11.11 1x 5.56

Produkt B

3x 16.67 3x 16.67 4x 22.22 3x 16.67 4x 22.22 1x 5.56

Produkt C

3x 16.67 3x 16.67 7x 38.89 3x 16.67 1x 5.56 4x 22.22
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 7

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

99.00 14.14 37.00 5.29 49.00 7.00 43.00 6.14 48.00 6.86 57.00 8.14

Produkt B

12.00 1.71 26.00 3.71 27.00 3.86 27.00 3.86 16.00 2.29 17.00 2.43

Produkt C

19.00 2.71 21.00 3.00 21.00 3.00 18.00 2.57 19.00 2.71 24.00 3.43