Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem: » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 255 / 956 | Antal svar: 198'308

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 238

225 (94.5%): ja

13 (5.5%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 239

227 (95.0%): dagligt

9 (3.8%): ugentligt

3 (1.3%): månedligt

- (0.0%): årligt

- (0.0%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 213

83 (39.0%): dagligt

54 (25.4%): ugentligt

74 (34.7%): månedligt

1 (0.5%): årligt

1 (0.5%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 234

134 (57.3%): New York

190 (81.2%): Paris

226 (96.6%): London

223 (95.3%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 255

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 81x 31.76 75x 29.41 85x 33.33 6x 2.35 8x 3.14 2.16 1.00
Apple 27x 10.59 80x 31.37 130x 50.98 11x 4.31 6x 2.35 2.56 0.83
Amazon 52x 20.39 17x 6.67 143x 56.08 9x 3.53 14x 5.49 2.64 1.05
Samsung 255x Slet dette filter 100.00 - - - - - - - - 1.00 0.00
Microsoft 220x 86.27 11x 4.31 8x 3.14 9x 3.53 7x 2.75 1.32 0.91
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 246

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 7.38

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 11.47

Standard deviation: 20.29

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 241

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 226x 93.78 3x 1.24 3x 1.24 6x 2.49 - - 2x 0.83 1x 0.41 sport 1.18 0.78
familie 223x 93.70 4x 1.68 3x 1.26 6x 2.52 1x 0.42 1x 0.42 - - karriere 1.16 0.67
fornøjelse 223x 94.49 1x 0.42 3x 1.27 6x 2.54 2x 0.85 - - 1x 0.42 penge 1.17 0.74
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 14

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 3x 23.08 3x 23.08 2x 15.38 - - 1x 7.69 2x 15.38 2x 2.91 1.92
kvalitet 1x 7.69 3x 23.08 4x 30.77 1x 7.69 1x 7.69 2x 15.38 1x 3.33 1.61
dokumentation 2x 15.38 1x 7.69 2x 15.38 4x 30.77 2x 15.38 - - 2x 3.27 1.42
kundeservice 2x 16.67 1x 8.33 5x 41.67 2x 16.67 1x 8.33 - - 1x 2.91 1.22
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 14

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 2x 15.38 2x 15.38 2x 15.38 2x 15.38 3x 23.08 1x 7.69 1x 3.42 1.68 56%
kvalitet 1x 8.33 1x 8.33 2x 16.67 1x 8.33 5x 41.67 2x 16.67 - 4.17 1.59 39%
dokumentation 1x 7.69 2x 15.38 2x 15.38 1x 7.69 2x 15.38 3x 23.08 2x 3.91 1.81 6%
kundeservice - - 2x 18.18 2x 18.18 - - 5x 45.45 1x 9.09 1x 4.10 1.45 50%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 14

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

2x 14.29 4x 28.57 3x 21.43 3x 21.43 1x 7.14 1x 7.14

Produkt B

3x 21.43 4x 28.57 5x 35.71 4x 28.57 1x 7.14 - -

Produkt C

1x 7.14 1x 7.14 7x 50.00 5x 35.71 - - 2x 14.29
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 12

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

65.00 5.42 148.00 12.33 60.00 5.00 49.00 4.08 33.00 2.75 34.00 2.83

Produkt B

31.00 2.58 11.00 0.92 16.00 1.33 14.00 1.17 3.00 0.25 3.00 0.25

Produkt C

32.00 2.67 41.00 3.42 7.00 0.58 32.00 2.67 1.00 0.08 9.00 0.75