Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem: » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 50 / 1'005 | Antal svar: 198'683

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 28

13 (46.4%): ja

15 (53.6%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 25

6 (24.0%): dagligt

9 (36.0%): ugentligt

6 (24.0%): månedligt

1 (4.0%): årligt

3 (12.0%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 26

10 (38.5%): dagligt

6 (23.1%): ugentligt

5 (19.2%): månedligt

3 (11.5%): årligt

2 (7.7%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 22

15 (68.2%): New York

16 (72.7%): Paris

6 (27.3%): London

3 (13.6%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 50

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 13x 26.00 - - 11x 22.00 13x 26.00 13x 26.00 3.26 1.52
Apple 13x 26.00 - - 12x 24.00 12x 24.00 13x 26.00 3.24 1.52
Amazon 11x 22.00 - - 12x 24.00 15x 30.00 12x 24.00 3.34 1.44
Samsung 13x 26.00 - - 15x 30.00 10x 20.00 12x 24.00 3.16 1.49
Microsoft - - 50x Slet dette filter 100.00 - - - - - - 2.00 0.00
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 34

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 48.65

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 25.37

Standard deviation: 30.62

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 26

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 4x 16.00 3x 12.00 4x 16.00 5x 20.00 2x 8.00 2x 8.00 5x 20.00 sport 3.96 2.11
familie 1x 4.17 7x 29.17 2x 8.33 8x 33.33 3x 12.50 3x 12.50 - - karriere 3.58 1.47
fornøjelse 4x 19.05 2x 9.52 3x 14.29 6x 28.57 2x 9.52 2x 9.52 2x 9.52 penge 3.67 1.91
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 19

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 3x 17.65 4x 23.53 2x 11.76 4x 23.53 1x 5.88 2x 11.76 1x 3.13 1.67
kvalitet 1x 6.25 5x 31.25 2x 12.50 1x 6.25 6x 37.50 - - 1x 3.40 1.50
dokumentation - - 1x 6.67 3x 20.00 4x 26.67 3x 20.00 2x 13.33 2x 4.15 1.21
kundeservice 1x 7.69 2x 15.38 4x 30.77 2x 15.38 2x 15.38 - - 2x 3.18 1.25
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 16

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 2x 14.29 3x 21.43 1x 7.14 3x 21.43 2x 14.29 - - 3x 3.00 1.48 50%
kvalitet - - 1x 7.69 2x 15.38 2x 15.38 3x 23.08 4x 30.77 1x 4.58 1.38 39%
dokumentation 1x 7.69 1x 7.69 4x 30.77 2x 15.38 2x 15.38 1x 7.69 2x 3.55 1.44 33%
kundeservice 1x 7.69 1x 7.69 1x 7.69 3x 23.08 3x 23.08 2x 15.38 2x 4.09 1.58 50%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 15

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

5x 33.33 5x 33.33 3x 20.00 5x 33.33 2x 13.33 3x 20.00

Produkt B

1x 6.67 5x 33.33 5x 33.33 4x 26.67 3x 20.00 1x 6.67

Produkt C

1x 6.67 - - 7x 46.67 5x 33.33 2x 13.33 2x 13.33
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 10

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

35.00 3.50 19.00 1.90 46.00 4.60 36.00 3.60 24.00 2.40 35.00 3.50

Produkt B

18.00 1.80 27.00 2.70 34.00 3.40 27.00 2.70 17.00 1.70 18.00 1.80

Produkt C

33.00 3.30 56.00 5.60 24.00 2.40 19.00 1.90 18.00 1.80 34.00 3.40