Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Antal deltagere: 974 | Antal svar: 198'467

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 639

417 (65.3%): ja

222 (34.7%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 563

337 (59.9%): dagligt

99 (17.6%): ugentligt

53 (9.4%): månedligt

17 (3.0%): årligt

57 (10.1%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 526

169 (32.1%): dagligt

126 (24.0%): ugentligt

151 (28.7%): månedligt

30 (5.7%): årligt

50 (9.5%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 498

271 (54.4%): New York

338 (67.9%): Paris

364 (73.1%): London

276 (55.4%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 443

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 135x 30.47 110x 24.83 120x 27.09 36x 8.13 42x 9.48 2.41 1.26
Apple 77x 17.38 117x 26.41 174x 39.28 37x 8.35 37x 8.35 2.64 1.12
Amazon 102x 23.02 50x 11.29 174x 39.28 56x 12.64 41x 9.26 2.73 1.24
Samsung 258x 58.24 38x 8.58 45x 10.16 37x 8.35 45x 10.16 1.99 1.42
Microsoft 276x 62.30 47x 10.61 45x 10.16 37x 8.35 38x 8.58 1.90 1.35
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 538

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 29.19

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 29.11

Standard deviation: 32.62

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 414

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 267x 66.42 16x 3.98 33x 8.21 41x 10.20 17x 4.23 9x 2.24 19x 4.73 sport 2.07 1.75
familie 262x 69.87 28x 7.47 19x 5.07 32x 8.53 13x 3.47 12x 3.20 9x 2.40 karriere 1.87 1.58
fornøjelse 252x 69.81 14x 3.88 25x 6.93 35x 9.70 10x 2.77 8x 2.22 17x 4.71 penge 1.97 1.72
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 98

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 14x 17.72 14x 17.72 7x 8.86 11x 13.92 8x 10.13 12x 15.19 13x 3.32 1.82
kvalitet 6x 8.00 12x 16.00 14x 18.67 9x 12.00 17x 22.67 8x 10.67 9x 3.65 1.55
dokumentation 3x 4.55 9x 13.64 15x 22.73 14x 21.21 10x 15.15 4x 6.06 11x 3.56 1.32
kundeservice 3x 4.69 6x 9.38 17x 26.56 15x 23.44 10x 15.63 4x 6.25 9x 3.64 1.27
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 86

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 8x 11.11 7x 9.72 9x 12.50 14x 19.44 10x 13.89 11x 15.28 13x 3.75 1.66 60%
kvalitet 2x 3.64 5x 9.09 9x 16.36 11x 20.00 12x 21.82 11x 20.00 5x 4.18 1.44 48%
dokumentation 4x 7.69 3x 5.77 10x 19.23 9x 17.31 9x 17.31 10x 19.23 7x 4.02 1.56 37%
kundeservice 3x 6.00 6x 12.00 6x 12.00 8x 16.00 9x 18.00 12x 24.00 6x 4.14 1.62 56%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 71

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

24x 33.80 26x 36.62 14x 19.72 23x 32.39 7x 9.86 9x 12.68

Produkt B

13x 18.31 17x 23.94 20x 28.17 14x 19.72 12x 16.90 4x 5.63

Produkt C

8x 11.27 7x 9.86 25x 35.21 14x 19.72 5x 7.04 7x 9.86
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 35

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

319.00 9.11 208.00 5.94 4'681.00 133.74 9'070.00 259.14 56.00 1.60 66.00 1.89

Produkt B

73.00 2.09 37.00 1.06 46.00 1.31 41.00 1.17 24.00 0.69 21.00 0.60

Produkt C

90.00 2.57 61.00 1.74 34.00 0.97 74.00 2.11 21.00 0.60 37.00 1.06