Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: På hvilke dage anvender du følgende produkter: » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 17 / 369 | Antal svar: 198'895

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 15

8 (53.3%): ja

7 (46.7%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 12

4 (33.3%): dagligt

5 (41.7%): ugentligt

- (0.0%): månedligt

1 (8.3%): årligt

2 (16.7%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 14

5 (35.7%): dagligt

4 (28.6%): ugentligt

3 (21.4%): månedligt

1 (7.1%): årligt

1 (7.1%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 15

8 (53.3%): New York

8 (53.3%): Paris

5 (33.3%): London

1 (6.7%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 16

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 5x 31.25 3x 18.75 3x 18.75 3x 18.75 2x 12.50 2.63 1.45
Apple 5x 31.25 3x 18.75 2x 12.50 4x 25.00 2x 12.50 2.69 1.49
Amazon 2x 12.50 2x 12.50 4x 25.00 3x 18.75 5x 31.25 3.44 1.41
Samsung 2x 12.50 4x 25.00 3x 18.75 3x 18.75 4x 25.00 3.19 1.42
Microsoft 2x 12.50 4x 25.00 4x 25.00 3x 18.75 3x 18.75 3.06 1.34
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 13

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 40.08

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 18.69

Standard deviation: 24.33

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 16

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 5x 33.33 1x 6.67 2x 13.33 3x 20.00 2x 13.33 1x 6.67 1x 6.67 sport 3.20 2.01
familie 6x 37.50 5x 31.25 - - 2x 12.50 1x 6.25 1x 6.25 1x 6.25 karriere 2.63 1.96
fornøjelse 3x 21.43 2x 14.29 2x 14.29 5x 35.71 - - 1x 7.14 1x 7.14 penge 3.29 1.82
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 16

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 5x 33.33 1x 6.67 2x 13.33 2x 13.33 - - 3x 20.00 2x 3.00 2.04
kvalitet 3x 21.43 1x 7.14 1x 7.14 3x 21.43 3x 21.43 2x 14.29 1x 3.62 1.85
dokumentation 1x 7.14 1x 7.14 3x 21.43 4x 28.57 - - 2x 14.29 3x 3.64 1.50
kundeservice 1x 7.14 1x 7.14 4x 28.57 3x 21.43 2x 14.29 1x 7.14 2x 3.58 1.38
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 13

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 4x 30.77 3x 23.08 - - 1x 7.69 2x 15.38 2x 15.38 1x 3.00 2.04 75%
kvalitet 2x 16.67 1x 8.33 3x 25.00 4x 33.33 1x 8.33 1x 8.33 - 3.33 1.50 50%
dokumentation 3x 30.00 - - 3x 30.00 2x 20.00 1x 10.00 1x 10.00 - 3.10 1.73 58%
kundeservice 2x 18.18 3x 27.27 1x 9.09 3x 27.27 1x 9.09 1x 9.09 - 3.09 1.64 67%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 17

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

17x Slet dette filter 100.00 6x 35.29 2x 11.76 6x 35.29 3x 17.65 3x 17.65

Produkt B

4x 23.53 5x 29.41 2x 11.76 4x 23.53 3x 17.65 1x 5.88

Produkt C

5x 29.41 1x 5.88 6x 35.29 4x 23.53 - - 2x 11.76
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 9

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

189.00 21.00 16.00 1.78 5.00 0.56 20.00 2.22 5.00 0.56 5.00 0.56

Produkt B

34.00 3.78 2.00 0.22 2.00 0.22 4.00 0.44 2.00 0.22 - -

Produkt C

44.00 4.89 - - 5.00 0.56 - - - - - -