Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: På hvilke dage anvender du følgende produkter: » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 25 / 902 | Antal svar: 197'783

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 20

7 (35.0%): ja

13 (65.0%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 21

6 (28.6%): dagligt

9 (42.9%): ugentligt

2 (9.5%): månedligt

2 (9.5%): årligt

2 (9.5%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 20

6 (30.0%): dagligt

5 (25.0%): ugentligt

5 (25.0%): månedligt

2 (10.0%): årligt

2 (10.0%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 19

9 (47.4%): New York

12 (63.2%): Paris

10 (52.6%): London

4 (21.1%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 19

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 6x 31.58 3x 15.79 3x 15.79 3x 15.79 4x 21.05 2.79 1.58
Apple 6x 31.58 3x 15.79 4x 21.05 4x 21.05 2x 10.53 2.63 1.42
Amazon 1x 5.26 3x 15.79 5x 26.32 6x 31.58 4x 21.05 3.47 1.17
Samsung 4x 21.05 6x 31.58 2x 10.53 3x 15.79 4x 21.05 2.84 1.50
Microsoft 2x 10.53 4x 21.05 5x 26.32 3x 15.79 5x 26.32 3.26 1.37
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 21

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 58.19

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 20.12

Standard deviation: 23.47

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 24

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 2x 8.70 2x 8.70 3x 13.04 8x 34.78 4x 17.39 3x 13.04 1x 4.35 sport 4.00 1.57
familie - - 9x 42.86 3x 14.29 4x 19.05 3x 14.29 1x 4.76 1x 4.76 karriere 3.38 1.53
fornøjelse 2x 10.00 3x 15.00 5x 25.00 7x 35.00 1x 5.00 1x 5.00 1x 5.00 penge 3.45 1.50
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 23

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 5x 23.81 3x 14.29 2x 9.52 4x 19.05 2x 9.52 3x 14.29 2x 3.21 1.84
kvalitet 3x 15.00 3x 15.00 2x 10.00 6x 30.00 3x 15.00 1x 5.00 2x 3.33 1.53
dokumentation 2x 9.52 4x 19.05 5x 23.81 5x 23.81 3x 14.29 - - 2x 3.16 1.26
kundeservice 2x 9.52 4x 19.05 3x 14.29 7x 33.33 3x 14.29 - - 2x 3.26 1.28
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 19

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 1x 5.88 4x 23.53 2x 11.76 4x 23.53 2x 11.76 2x 11.76 2x 3.53 1.55 63%
kvalitet 1x 6.25 2x 12.50 3x 18.75 4x 25.00 3x 18.75 2x 12.50 1x 3.80 1.47 46%
dokumentation 1x 6.67 2x 13.33 2x 13.33 2x 13.33 3x 20.00 3x 20.00 2x 4.00 1.68 28%
kundeservice - - 3x 21.43 3x 21.43 2x 14.29 3x 21.43 2x 14.29 1x 3.85 1.46 52%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 25

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

9x 36.00 25x Slet dette filter 100.00 5x 20.00 11x 44.00 5x 20.00 6x 24.00

Produkt B

6x 24.00 5x 20.00 8x 32.00 2x 8.00 4x 16.00 2x 8.00

Produkt C

3x 12.00 2x 8.00 9x 36.00 3x 12.00 2x 8.00 2x 8.00
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 12

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

58.00 4.83 145.00 12.08 36.00 3.00 48.00 4.00 6.00 0.50 6.00 0.50

Produkt B

24.00 2.00 3.00 0.25 6.00 0.50 3.00 0.25 3.00 0.25 1.00 0.08

Produkt C

24.00 2.00 37.00 3.08 9.00 0.75 24.00 2.00 1.00 0.08 1.00 0.08