Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: På hvilke dage anvender du følgende produkter: » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 27 / 989 | Antal svar: 198'581

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 22

8 (36.4%): ja

14 (63.6%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 23

6 (26.1%): dagligt

11 (47.8%): ugentligt

2 (8.7%): månedligt

2 (8.7%): årligt

2 (8.7%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 22

6 (27.3%): dagligt

6 (27.3%): ugentligt

6 (27.3%): månedligt

2 (9.1%): årligt

2 (9.1%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 21

11 (52.4%): New York

13 (61.9%): Paris

11 (52.4%): London

4 (19.0%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 21

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 6x 28.57 4x 19.05 3x 14.29 3x 14.29 5x 23.81 2.86 1.59
Apple 6x 28.57 3x 14.29 4x 19.05 5x 23.81 3x 14.29 2.81 1.47
Amazon 1x 4.76 3x 14.29 6x 28.57 7x 33.33 4x 19.05 3.48 1.12
Samsung 6x 28.57 6x 28.57 2x 9.52 3x 14.29 4x 19.05 2.67 1.53
Microsoft 2x 9.52 5x 23.81 6x 28.57 3x 14.29 5x 23.81 3.19 1.33
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 23

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 58.52

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 18.85

Standard deviation: 22.46

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 26

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 2x 8.00 2x 8.00 3x 12.00 9x 36.00 4x 16.00 3x 12.00 2x 8.00 sport 4.12 1.62
familie - - 9x 39.13 3x 13.04 6x 26.09 3x 13.04 1x 4.35 1x 4.35 karriere 3.43 1.47
fornøjelse 2x 9.09 3x 13.64 5x 22.73 9x 40.91 1x 4.55 1x 4.55 1x 4.55 penge 3.50 1.44
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 25

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 6x 26.09 3x 13.04 2x 8.70 5x 21.74 2x 8.70 3x 13.04 2x 3.14 1.82
kvalitet 3x 13.64 4x 18.18 3x 13.64 6x 27.27 3x 13.64 1x 4.55 2x 3.25 1.48
dokumentation 2x 8.70 5x 21.74 5x 21.74 6x 26.09 3x 13.04 - - 2x 3.14 1.24
kundeservice 2x 9.09 4x 18.18 4x 18.18 7x 31.82 3x 13.64 - - 2x 3.25 1.25
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 21

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 1x 5.26 4x 21.05 2x 10.53 5x 26.32 3x 15.79 2x 10.53 2x 3.65 1.50 63%
kvalitet 1x 5.56 2x 11.11 4x 22.22 4x 22.22 4x 22.22 2x 11.11 1x 3.82 1.42 46%
dokumentation 1x 5.88 2x 11.76 2x 11.76 3x 17.65 4x 23.53 3x 17.65 2x 4.07 1.58 28%
kundeservice - - 3x 18.75 3x 18.75 3x 18.75 4x 25.00 2x 12.50 1x 3.93 1.39 52%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 27

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

9x 33.33 27x Slet dette filter 100.00 6x 22.22 11x 40.74 6x 22.22 7x 25.93

Produkt B

6x 22.22 7x 25.93 8x 29.63 2x 7.41 4x 14.81 2x 7.41

Produkt C

3x 11.11 3x 11.11 10x 37.04 3x 11.11 2x 7.41 2x 7.41
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 13

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

58.00 4.46 147.00 11.31 38.00 2.92 50.00 3.85 8.00 0.62 8.00 0.62

Produkt B

24.00 1.85 5.00 0.38 10.00 0.77 3.00 0.23 3.00 0.23 1.00 0.08

Produkt C

24.00 1.85 37.00 2.85 11.00 0.85 24.00 1.85 1.00 0.08 1.00 0.08