Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Filtrerede svar:

1. Filtrér efter følgende spørgsmål: På hvilke dage anvender du følgende produkter: » Slet dette filter (x)

» Slet alle filtre efter svar (x)

Antal viste deltagere: 14 / 956 | Antal svar: 198'308

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 13

7 (53.8%): ja

6 (46.2%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 13

5 (38.5%): dagligt

4 (30.8%): ugentligt

3 (23.1%): månedligt

- (0.0%): årligt

1 (7.7%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 13

4 (30.8%): dagligt

- (0.0%): ugentligt

6 (46.2%): månedligt

1 (7.7%): årligt

2 (15.4%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 12

5 (41.7%): New York

9 (75.0%): Paris

5 (41.7%): London

3 (25.0%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 14

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 4x 28.57 3x 21.43 - - 3x 21.43 4x 28.57 3.00 1.71
Apple 2x 14.29 3x 21.43 3x 21.43 4x 28.57 2x 14.29 3.07 1.33
Amazon 1x 7.14 1x 7.14 4x 28.57 3x 21.43 5x 35.71 3.71 1.27
Samsung 5x 35.71 2x 14.29 3x 21.43 2x 14.29 2x 14.29 2.57 1.50
Microsoft 2x 14.29 5x 35.71 4x 28.57 2x 14.29 1x 7.14 2.64 1.15
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 12

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 46.08

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 26.74

Standard deviation: 29.93

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 13

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 4x 30.77 1x 7.69 1x 7.69 3x 23.08 2x 15.38 1x 7.69 1x 7.69 sport 3.38 2.06
familie 2x 15.38 2x 15.38 4x 30.77 3x 23.08 - - 1x 7.69 1x 7.69 karriere 3.31 1.75
fornøjelse 5x 38.46 - - 1x 7.69 4x 30.77 1x 7.69 1x 7.69 1x 7.69 penge 3.23 2.09
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 13

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 3x 23.08 - - 2x 15.38 3x 23.08 3x 23.08 2x 15.38 - 3.69 1.80
kvalitet 1x 7.69 1x 7.69 3x 23.08 - - 6x 46.15 1x 7.69 1x 4.00 1.54
dokumentation 1x 7.69 - - 1x 7.69 5x 38.46 3x 23.08 2x 15.38 1x 4.25 1.36
kundeservice 2x 15.38 2x 15.38 3x 23.08 2x 15.38 3x 23.08 - - 1x 3.17 1.47
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 12

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 2x 16.67 3x 25.00 - - 2x 16.67 4x 33.33 1x 8.33 - 3.50 1.78 57%
kvalitet 1x 9.09 1x 9.09 1x 9.09 3x 27.27 3x 27.27 2x 18.18 - 4.09 1.58 53%
dokumentation 2x 18.18 1x 9.09 2x 18.18 1x 9.09 2x 18.18 2x 18.18 1x 3.60 1.90 50%
kundeservice 1x 9.09 2x 18.18 1x 9.09 - - 3x 27.27 3x 27.27 1x 4.10 1.91 61%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 14

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

4x 28.57 3x 21.43 1x 7.14 5x 35.71 - - 1x 7.14

Produkt B

4x 28.57 2x 14.29 3x 21.43 3x 21.43 4x 28.57 1x 7.14

Produkt C

3x 21.43 - - 2x 14.29 14x Slet dette filter 100.00 - - 2x 14.29
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 12

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

80.00 6.67 42.00 3.50 4'602.00 383.50 42.00 3.50 17.00 1.42 28.00 2.33

Produkt B

48.00 4.00 24.00 2.00 26.00 2.17 23.00 1.92 21.00 1.75 20.00 1.67

Produkt C

63.00 5.25 56.00 4.67 24.00 2.00 67.00 5.58 19.00 1.58 17.00 1.42