Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Antal deltagere: 593 | Antal svar: 4'892

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 309

136 (44.0%): ja

173 (56.0%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 256

75 (29.3%): dagligt

73 (28.5%): ugentligt

47 (18.4%): månedligt

16 (6.3%): årligt

45 (17.6%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 245

67 (27.3%): dagligt

54 (22.0%): ugentligt

58 (23.7%): månedligt

24 (9.8%): årligt

42 (17.1%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 199

101 (50.8%): New York

102 (51.3%): Paris

92 (46.2%): London

26 (13.1%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 160

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 42x 26.25 30x 18.75 28x 17.50 25x 15.63 35x 21.88 2.88 1.51
Apple 36x 22.50 35x 21.88 31x 19.38 30x 18.75 28x 17.50 2.87 1.41
Amazon 23x 14.38 30x 18.75 29x 18.13 46x 28.75 32x 20.00 3.21 1.35
Samsung 27x 16.88 30x 18.75 39x 24.38 26x 16.25 38x 23.75 3.11 1.41
Microsoft 32x 20.00 35x 21.88 33x 20.63 33x 20.63 27x 16.88 2.93 1.38
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 245

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 52.85

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 22.14

Standard deviation: 26.97

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 140

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 23x 17.69 11x 8.46 25x 19.23 33x 25.38 15x 11.54 7x 5.38 16x 12.31 sport 3.70 1.87
familie 15x 14.29 23x 21.90 15x 14.29 24x 22.86 10x 9.52 10x 9.52 8x 7.62 karriere 3.50 1.80
fornøjelse 8x 8.60 10x 10.75 23x 24.73 23x 24.73 8x 8.60 7x 7.53 14x 15.05 penge 3.97 1.80
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 80

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 10x 15.63 10x 15.63 5x 7.81 11x 17.19 6x 9.38 11x 17.19 11x 3.49 1.81
kvalitet 5x 8.20 9x 14.75 10x 16.39 9x 14.75 16x 26.23 6x 9.84 6x 3.73 1.53
dokumentation 2x 3.57 7x 12.50 14x 25.00 12x 21.43 8x 14.29 3x 5.36 10x 3.57 1.26
kundeservice 2x 3.64 6x 10.91 15x 27.27 13x 23.64 9x 16.36 3x 5.45 7x 3.63 1.23
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 67

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 7x 12.28 6x 10.53 5x 8.77 13x 22.81 7x 12.28 8x 14.04 11x 3.67 1.67 60%
kvalitet 2x 4.55 5x 11.36 8x 18.18 8x 18.18 8x 18.18 9x 20.45 4x 4.05 1.52 53%
dokumentation 3x 6.98 3x 6.98 8x 18.60 9x 20.93 5x 11.63 9x 20.93 6x 4.00 1.56 42%
kundeservice 3x 6.98 6x 13.95 5x 11.63 8x 18.60 6x 13.95 10x 23.26 5x 4.00 1.66 59%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 56

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

18x 32.14 23x 41.07 12x 21.43 20x 35.71 5x 8.93 9x 16.07

Produkt B

12x 21.43 11x 19.64 14x 25.00 12x 21.43 10x 17.86 4x 7.14

Produkt C

7x 12.50 4x 7.14 21x 37.50 12x 21.43 5x 8.93 3x 5.36
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 30

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

294.00 9.80 174.00 5.80 4'651.00 155.03 9'046.00 301.53 32.00 1.07 42.00 1.40

Produkt B

72.00 2.40 37.00 1.23 39.00 1.30 38.00 1.27 24.00 0.80 21.00 0.70

Produkt C

80.00 2.67 61.00 2.03 34.00 1.13 74.00 2.47 21.00 0.70 37.00 1.23