Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Antal deltagere: 422 | Antal svar: 199'869

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 219

99 (45.2%): ja

120 (54.8%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 174

61 (35.1%): dagligt

55 (31.6%): ugentligt

28 (16.1%): månedligt

8 (4.6%): årligt

22 (12.6%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 174

51 (29.3%): dagligt

40 (23.0%): ugentligt

48 (27.6%): månedligt

13 (7.5%): årligt

22 (12.6%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 151

75 (49.7%): New York

86 (57.0%): Paris

60 (39.7%): London

17 (11.3%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 161

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 38x 23.60 29x 18.01 29x 18.01 28x 17.39 37x 22.98 2.98 1.49
Apple 36x 22.36 30x 18.63 33x 20.50 32x 19.88 30x 18.63 2.94 1.43
Amazon 27x 16.77 28x 17.39 32x 19.88 38x 23.60 36x 22.36 3.17 1.40
Samsung 37x 22.98 33x 20.50 34x 21.12 31x 19.25 26x 16.15 2.85 1.40
Microsoft 23x 14.29 41x 25.47 33x 20.50 32x 19.88 32x 19.88 3.06 1.35
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 230

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 53.64

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 23.41

Standard deviation: 28.07

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 130

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 22x 18.03 14x 11.48 26x 21.31 25x 20.49 12x 9.84 11x 9.02 12x 9.84 sport 3.59 1.87
familie 16x 15.53 16x 15.53 14x 13.59 25x 24.27 15x 14.56 10x 9.71 7x 6.80 karriere 3.63 1.79
fornøjelse 9x 9.57 11x 11.70 18x 19.15 30x 31.91 7x 7.45 6x 6.38 13x 13.83 penge 3.90 1.77
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 93

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 17x 21.52 12x 15.19 10x 12.66 11x 13.92 6x 7.59 12x 15.19 11x 3.19 1.81
kvalitet 6x 8.22 13x 17.81 15x 20.55 8x 10.96 19x 26.03 7x 9.59 5x 3.62 1.54
dokumentation 5x 7.69 7x 10.77 15x 23.08 15x 23.08 10x 15.38 5x 7.69 8x 3.58 1.39
kundeservice 7x 10.94 6x 9.38 15x 23.44 15x 23.44 11x 17.19 3x 4.69 7x 3.46 1.39
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 74

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 9x 14.06 9x 14.06 6x 9.38 14x 21.88 11x 17.19 6x 9.38 9x 3.49 1.63 51%
kvalitet 4x 7.55 5x 9.43 9x 16.98 11x 20.75 10x 18.87 10x 18.87 4x 3.98 1.55 46%
dokumentation 6x 11.76 3x 5.88 10x 19.61 12x 23.53 10x 19.61 6x 11.76 4x 3.74 1.52 41%
kundeservice 4x 8.51 8x 17.02 5x 10.64 10x 21.28 9x 19.15 7x 14.89 4x 3.77 1.60 52%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 70

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

19x 27.14 26x 37.14 13x 18.57 20x 28.57 6x 8.57 9x 12.86

Produkt B

11x 15.71 16x 22.86 20x 28.57 12x 17.14 10x 14.29 3x 4.29

Produkt C

8x 11.43 4x 5.71 21x 30.00 16x 22.86 7x 10.00 9x 12.86
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 38

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

276.00 7.26 178.00 4.68 4'638.00 122.05 79.00 2.08 54.00 1.42 49.00 1.29

Produkt B

73.00 1.92 47.00 1.24 52.00 1.37 38.00 1.00 62.00 1.63 21.00 0.55

Produkt C

88.00 2.32 61.00 1.61 44.00 1.16 80.00 2.11 472.00 12.42 39.00 1.03