Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Antal deltagere: 518 | Antal svar: 4'453

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 266

121 (45.5%): ja

145 (54.5%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 223

66 (29.6%): dagligt

63 (28.3%): ugentligt

42 (18.8%): månedligt

14 (6.3%): årligt

38 (17.0%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 212

55 (25.9%): dagligt

47 (22.2%): ugentligt

52 (24.5%): månedligt

22 (10.4%): årligt

36 (17.0%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 175

88 (50.3%): New York

91 (52.0%): Paris

84 (48.0%): London

23 (13.1%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 148

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 40x 27.03 27x 18.24 26x 17.57 23x 15.54 32x 21.62 2.86 1.51
Apple 32x 21.62 31x 20.95 30x 20.27 27x 18.24 28x 18.92 2.92 1.42
Amazon 22x 14.86 29x 19.59 27x 18.24 42x 28.38 28x 18.92 3.17 1.35
Samsung 25x 16.89 27x 18.24 35x 23.65 24x 16.22 37x 25.00 3.14 1.42
Microsoft 29x 19.59 34x 22.97 30x 20.27 32x 21.62 23x 15.54 2.91 1.36
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 214

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 52.59

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 21.75

Standard deviation: 26.52

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 123

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 20x 17.70 10x 8.85 23x 20.35 29x 25.66 13x 11.50 5x 4.42 13x 11.50 sport 3.64 1.84
familie 12x 13.04 20x 21.74 15x 16.30 20x 21.74 9x 9.78 9x 9.78 7x 7.61 karriere 3.53 1.79
fornøjelse 6x 7.32 9x 10.98 19x 23.17 23x 28.05 7x 8.54 7x 8.54 11x 13.41 penge 3.99 1.73
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 73

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 8x 13.79 9x 15.52 5x 8.62 11x 18.97 6x 10.34 10x 17.24 9x 3.57 1.77
kvalitet 4x 7.14 9x 16.07 8x 14.29 9x 16.07 16x 28.57 5x 8.93 5x 3.76 1.50
dokumentation 2x 3.92 6x 11.76 12x 23.53 12x 23.53 8x 15.69 2x 3.92 9x 3.57 1.23
kundeservice 2x 4.00 6x 12.00 13x 26.00 11x 22.00 9x 18.00 3x 6.00 6x 3.64 1.28
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 59

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 6x 11.32 6x 11.32 5x 9.43 12x 22.64 6x 11.32 7x 13.21 11x 3.64 1.65 61%
kvalitet - - 5x 12.50 7x 17.50 8x 20.00 8x 20.00 9x 22.50 3x 4.24 1.38 53%
dokumentation 2x 5.26 3x 7.89 7x 18.42 8x 21.05 5x 13.16 7x 18.42 6x 4.00 1.50 42%
kundeservice 2x 5.00 5x 12.50 5x 12.50 8x 20.00 6x 15.00 9x 22.50 5x 4.09 1.58 59%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 52

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

17x 32.69 21x 40.38 12x 23.08 19x 36.54 5x 9.62 9x 17.31

Produkt B

10x 19.23 11x 21.15 13x 25.00 11x 21.15 10x 19.23 4x 7.69

Produkt C

6x 11.54 4x 7.69 18x 34.62 11x 21.15 5x 9.62 3x 5.77
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 28

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

264.00 9.43 74.00 2.64 4'651.00 166.11 9'046.00 323.07 32.00 1.14 42.00 1.50

Produkt B

67.00 2.39 37.00 1.32 39.00 1.39 38.00 1.36 24.00 0.86 21.00 0.75

Produkt C

75.00 2.68 61.00 2.18 34.00 1.21 74.00 2.64 21.00 0.75 37.00 1.32