Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Antal deltagere: 472 | Antal svar: 200'789

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 252

113 (44.8%): ja

139 (55.2%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 203

74 (36.5%): dagligt

61 (30.0%): ugentligt

32 (15.8%): månedligt

10 (4.9%): årligt

26 (12.8%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 199

61 (30.7%): dagligt

47 (23.6%): ugentligt

50 (25.1%): månedligt

16 (8.0%): årligt

25 (12.6%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 174

88 (50.6%): New York

96 (55.2%): Paris

73 (42.0%): London

19 (10.9%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 187

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 47x 25.13 32x 17.11 34x 18.18 32x 17.11 42x 22.46 2.95 1.50
Apple 41x 21.93 37x 19.79 38x 20.32 38x 20.32 33x 17.65 2.92 1.41
Amazon 32x 17.11 33x 17.65 36x 19.25 42x 22.46 44x 23.53 3.18 1.42
Samsung 41x 21.93 40x 21.39 40x 21.39 35x 18.72 31x 16.58 2.87 1.39
Microsoft 26x 13.90 45x 24.06 39x 20.86 40x 21.39 37x 19.79 3.09 1.34
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 261

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 52.93

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 23.50

Standard deviation: 28.15

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 153

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 25x 17.24 18x 12.41 28x 19.31 31x 21.38 15x 10.34 12x 8.28 16x 11.03 sport 3.64 1.89
familie 18x 14.52 22x 17.74 19x 15.32 30x 24.19 16x 12.90 11x 8.87 8x 6.45 karriere 3.56 1.75
fornøjelse 11x 9.57 15x 13.04 21x 18.26 33x 28.70 12x 10.43 7x 6.09 16x 13.91 penge 3.91 1.78
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 102

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 18x 20.45 13x 14.77 13x 14.77 13x 14.77 6x 6.82 12x 13.64 13x 3.16 1.76
kvalitet 7x 8.54 14x 17.07 16x 19.51 10x 12.20 21x 25.61 8x 9.76 6x 3.63 1.54
dokumentation 7x 9.72 7x 9.72 17x 23.61 16x 22.22 11x 15.28 5x 6.94 9x 3.51 1.41
kundeservice 8x 11.27 8x 11.27 16x 22.54 16x 22.54 12x 16.90 3x 4.23 8x 3.40 1.40
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 85

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 9x 12.33 9x 12.33 7x 9.59 16x 21.92 15x 20.55 7x 9.59 10x 3.63 1.60 47%
kvalitet 4x 6.67 5x 8.33 10x 16.67 11x 18.33 14x 23.33 10x 16.67 6x 4.04 1.50 49%
dokumentation 6x 10.71 3x 5.36 11x 19.64 14x 25.00 10x 17.86 6x 10.71 6x 3.74 1.48 43%
kundeservice 5x 9.62 8x 15.38 5x 9.62 12x 23.08 10x 19.23 7x 13.46 5x 3.74 1.59 53%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 78

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

22x 28.21 29x 37.18 14x 17.95 22x 28.21 8x 10.26 10x 12.82

Produkt B

11x 14.10 20x 25.64 23x 29.49 13x 16.67 10x 12.82 4x 5.13

Produkt C

9x 11.54 6x 7.69 24x 30.77 18x 23.08 8x 10.26 9x 11.54
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 41

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

282.00 6.88 179.00 4.37 4'639.00 113.15 100.00 2.44 60.00 1.46 50.00 1.22

Produkt B

73.00 1.78 51.00 1.24 57.00 1.39 39.00 0.95 63.00 1.54 22.00 0.54

Produkt C

89.00 2.17 64.00 1.56 45.00 1.10 85.00 2.07 473.00 11.54 54.00 1.32