Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Antal deltagere: 535 | Antal svar: 4'634

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 278

126 (45.3%): ja

152 (54.7%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 235

71 (30.2%): dagligt

67 (28.5%): ugentligt

43 (18.3%): månedligt

15 (6.4%): årligt

39 (16.6%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 223

59 (26.5%): dagligt

50 (22.4%): ugentligt

54 (24.2%): månedligt

23 (10.3%): årligt

37 (16.6%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 185

95 (51.4%): New York

95 (51.4%): Paris

86 (46.5%): London

24 (13.0%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 154

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 41x 26.62 29x 18.83 27x 17.53 24x 15.58 33x 21.43 2.86 1.50
Apple 35x 22.73 32x 20.78 31x 20.13 28x 18.18 28x 18.18 2.88 1.42
Amazon 22x 14.29 29x 18.83 29x 18.83 44x 28.57 30x 19.48 3.20 1.34
Samsung 25x 16.23 30x 19.48 36x 23.38 25x 16.23 38x 24.68 3.14 1.41
Microsoft 31x 20.13 34x 22.08 31x 20.13 33x 21.43 25x 16.23 2.92 1.38
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 220

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 52.62

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 21.88

Standard deviation: 26.59

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 129

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 22x 18.49 10x 8.40 23x 19.33 30x 25.21 15x 12.61 5x 4.20 14x 11.76 sport 3.65 1.86
familie 13x 13.54 21x 21.88 15x 15.63 20x 20.83 10x 10.42 9x 9.38 8x 8.33 karriere 3.54 1.82
fornøjelse 8x 9.30 10x 11.63 19x 22.09 23x 26.74 7x 8.14 7x 8.14 12x 13.95 penge 3.93 1.79
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 76

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 9x 14.75 10x 16.39 5x 8.20 11x 18.03 6x 9.84 11x 18.03 9x 3.54 1.80
kvalitet 4x 7.02 9x 15.79 8x 14.04 9x 15.79 16x 28.07 6x 10.53 5x 3.81 1.52
dokumentation 2x 3.77 6x 11.32 13x 24.53 12x 22.64 8x 15.09 3x 5.66 9x 3.61 1.26
kundeservice 2x 3.85 6x 11.54 14x 26.92 12x 23.08 9x 17.31 3x 5.77 6x 3.63 1.25
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 61

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 7x 12.96 6x 11.11 5x 9.26 12x 22.22 6x 11.11 7x 12.96 11x 3.58 1.68 61%
kvalitet 1x 2.44 5x 12.20 7x 17.07 8x 19.51 8x 19.51 9x 21.95 3x 4.16 1.46 53%
dokumentation 3x 7.50 3x 7.50 7x 17.50 8x 20.00 5x 12.50 8x 20.00 6x 3.97 1.59 42%
kundeservice 3x 7.32 5x 12.20 5x 12.20 8x 19.51 6x 14.63 9x 21.95 5x 4.00 1.64 59%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 54

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

18x 33.33 22x 40.74 12x 22.22 20x 37.04 5x 9.26 9x 16.67

Produkt B

11x 20.37 11x 20.37 14x 25.93 12x 22.22 10x 18.52 4x 7.41

Produkt C

7x 12.96 4x 7.41 19x 35.19 12x 22.22 5x 9.26 3x 5.56
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 29

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

269.00 9.28 74.00 2.55 4'651.00 160.38 9'046.00 311.93 32.00 1.10 42.00 1.45

Produkt B

72.00 2.48 37.00 1.28 39.00 1.34 38.00 1.31 24.00 0.83 21.00 0.72

Produkt C

80.00 2.76 61.00 2.10 34.00 1.17 74.00 2.55 21.00 0.72 37.00 1.28