Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Antal deltagere: 478 | Antal svar: 231'532

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 257

115 (44.7%): ja

142 (55.3%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 207

75 (36.2%): dagligt

63 (30.4%): ugentligt

33 (15.9%): månedligt

10 (4.8%): årligt

26 (12.6%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 204

63 (30.9%): dagligt

47 (23.0%): ugentligt

51 (25.0%): månedligt

17 (8.3%): årligt

26 (12.7%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 176

90 (51.1%): New York

97 (55.1%): Paris

74 (42.0%): London

19 (10.8%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 189

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 48x 25.40 32x 16.93 35x 18.52 32x 16.93 42x 22.22 2.94 1.50
Apple 41x 21.69 38x 20.11 38x 20.11 38x 20.11 34x 17.99 2.93 1.41
Amazon 32x 16.93 33x 17.46 37x 19.58 43x 22.75 44x 23.28 3.18 1.41
Samsung 42x 22.22 40x 21.16 40x 21.16 35x 18.52 32x 16.93 2.87 1.40
Microsoft 26x 13.76 46x 24.34 39x 20.63 41x 21.69 37x 19.58 3.09 1.34
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 265

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 53.04

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 23.58

Standard deviation: 28.24

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 155

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 25x 17.01 19x 12.93 28x 19.05 31x 21.09 16x 10.88 12x 8.16 16x 10.88 sport 3.64 1.88
familie 18x 14.29 24x 19.05 19x 15.08 30x 23.81 16x 12.70 11x 8.73 8x 6.35 karriere 3.53 1.75
fornøjelse 11x 9.40 16x 13.68 21x 17.95 34x 29.06 12x 10.26 7x 5.98 16x 13.68 penge 3.90 1.78
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 103

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 19x 21.35 13x 14.61 13x 14.61 13x 14.61 6x 6.74 12x 13.48 13x 3.13 1.76
kvalitet 7x 8.54 14x 17.07 16x 19.51 10x 12.20 21x 25.61 8x 9.76 6x 3.63 1.54
dokumentation 7x 9.72 7x 9.72 17x 23.61 16x 22.22 11x 15.28 5x 6.94 9x 3.51 1.41
kundeservice 8x 11.27 8x 11.27 16x 22.54 16x 22.54 12x 16.90 3x 4.23 8x 3.40 1.40
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 87

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 9x 12.00 10x 13.33 7x 9.33 16x 21.33 15x 20.00 7x 9.33 11x 3.61 1.60 46%
kvalitet 4x 6.56 5x 8.20 10x 16.39 12x 19.67 14x 22.95 10x 16.39 6x 4.04 1.49 49%
dokumentation 6x 10.53 3x 5.26 11x 19.30 14x 24.56 11x 19.30 6x 10.53 6x 3.76 1.48 44%
kundeservice 5x 9.43 8x 15.09 5x 9.43 12x 22.64 10x 18.87 8x 15.09 5x 3.79 1.61 51%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 80

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

23x 28.75 31x 38.75 14x 17.50 22x 27.50 8x 10.00 10x 12.50

Produkt B

11x 13.75 21x 26.25 25x 31.25 13x 16.25 10x 12.50 4x 5.00

Produkt C

9x 11.25 7x 8.75 25x 31.25 19x 23.75 10x 12.50 9x 11.25
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 42

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

286.00 6.81 179.00 4.26 4'639.00 110.45 100.00 2.38 60.00 1.43 50.00 1.19

Produkt B

73.00 1.74 57.00 1.36 57.00 1.36 39.00 0.93 63.00 1.50 22.00 0.52

Produkt C

89.00 2.12 64.00 1.52 52.00 1.24 85.00 2.02 473.00 11.26 54.00 1.29