Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Antal deltagere: 388 | Antal svar: 199'238

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 194

81 (41.8%): ja

113 (58.2%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 152

53 (34.9%): dagligt

47 (30.9%): ugentligt

25 (16.4%): månedligt

7 (4.6%): årligt

20 (13.2%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 154

45 (29.2%): dagligt

36 (23.4%): ugentligt

42 (27.3%): månedligt

11 (7.1%): årligt

20 (13.0%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 134

68 (50.7%): New York

75 (56.0%): Paris

53 (39.6%): London

16 (11.9%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 144

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 37x 25.69 24x 16.67 26x 18.06 26x 18.06 31x 21.53 2.93 1.50
Apple 34x 23.61 28x 19.44 30x 20.83 28x 19.44 24x 16.67 2.86 1.41
Amazon 21x 14.58 25x 17.36 28x 19.44 35x 24.31 35x 24.31 3.26 1.38
Samsung 34x 23.61 28x 19.44 30x 20.83 27x 18.75 25x 17.36 2.87 1.42
Microsoft 18x 12.50 39x 27.08 30x 20.83 28x 19.44 29x 20.14 3.08 1.33
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 210

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 54.30

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 23.09

Standard deviation: 27.76

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 121

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 21x 18.42 13x 11.40 23x 20.18 25x 21.93 12x 10.53 9x 7.89 11x 9.65 sport 3.57 1.86
familie 16x 16.84 16x 16.84 11x 11.58 24x 25.26 13x 13.68 10x 10.53 5x 5.26 karriere 3.55 1.78
fornøjelse 7x 8.24 9x 10.59 17x 20.00 29x 34.12 6x 7.06 6x 7.06 11x 12.94 penge 3.94 1.71
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 85

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 14x 19.72 11x 15.49 8x 11.27 10x 14.08 6x 8.45 11x 15.49 11x 3.27 1.82
kvalitet 6x 9.23 10x 15.38 14x 21.54 6x 9.23 18x 27.69 6x 9.23 5x 3.63 1.55
dokumentation 4x 6.90 7x 12.07 12x 20.69 14x 24.14 9x 15.52 4x 6.90 8x 3.58 1.37
kundeservice 5x 8.77 6x 10.53 15x 26.32 12x 21.05 9x 15.79 3x 5.26 7x 3.46 1.36
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 70

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 8x 13.33 8x 13.33 6x 10.00 14x 23.33 10x 16.67 5x 8.33 9x 3.49 1.59 51%
kvalitet 3x 6.12 5x 10.20 8x 16.33 10x 20.41 10x 20.41 9x 18.37 4x 4.02 1.51 50%
dokumentation 5x 10.42 3x 6.25 9x 18.75 11x 22.92 10x 20.83 6x 12.50 4x 3.82 1.51 41%
kundeservice 3x 6.82 7x 15.91 5x 11.36 10x 22.73 8x 18.18 7x 15.91 4x 3.85 1.56 55%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 65

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

18x 27.69 25x 38.46 13x 20.00 20x 30.77 4x 6.15 8x 12.31

Produkt B

10x 15.38 16x 24.62 18x 27.69 12x 18.46 9x 13.85 2x 3.08

Produkt C

8x 12.31 4x 6.15 21x 32.31 15x 23.08 5x 7.69 7x 10.77
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 34

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

263.00 7.74 171.00 5.03 4'631.00 136.21 72.00 2.12 32.00 0.94 49.00 1.44

Produkt B

73.00 2.15 42.00 1.24 52.00 1.53 38.00 1.12 29.00 0.85 21.00 0.62

Produkt C

88.00 2.59 61.00 1.79 38.00 1.12 80.00 2.35 21.00 0.62 39.00 1.15