Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Antal deltagere: 401 | Antal svar: 199'540

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 204

87 (42.6%): ja

117 (57.4%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 160

56 (35.0%): dagligt

50 (31.3%): ugentligt

25 (15.6%): månedligt

7 (4.4%): årligt

22 (13.8%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 162

47 (29.0%): dagligt

37 (22.8%): ugentligt

44 (27.2%): månedligt

12 (7.4%): årligt

22 (13.6%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 141

72 (51.1%): New York

79 (56.0%): Paris

55 (39.0%): London

17 (12.1%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 149

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 37x 24.83 26x 17.45 27x 18.12 27x 18.12 32x 21.48 2.94 1.49
Apple 34x 22.82 29x 19.46 31x 20.81 29x 19.46 26x 17.45 2.89 1.41
Amazon 22x 14.77 26x 17.45 30x 20.13 35x 23.49 36x 24.16 3.25 1.38
Samsung 36x 24.16 28x 18.79 31x 20.81 28x 18.79 26x 17.45 2.87 1.43
Microsoft 20x 13.42 40x 26.85 30x 20.13 30x 20.13 29x 19.46 3.05 1.34
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 218

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 54.18

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 23.43

Standard deviation: 28.12

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 125

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 22x 18.64 14x 11.86 23x 19.49 25x 21.19 12x 10.17 10x 8.47 12x 10.17 sport 3.58 1.89
familie 16x 16.33 16x 16.33 12x 12.24 24x 24.49 13x 13.27 10x 10.20 7x 7.14 karriere 3.61 1.82
fornøjelse 8x 8.99 9x 10.11 17x 19.10 30x 33.71 6x 6.74 6x 6.74 13x 14.61 penge 3.98 1.76
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 91

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 17x 22.08 12x 15.58 9x 11.69 10x 12.99 6x 7.79 12x 15.58 11x 3.18 1.84
kvalitet 6x 8.45 12x 16.90 15x 21.13 7x 9.86 19x 26.76 7x 9.86 5x 3.64 1.55
dokumentation 5x 7.94 7x 11.11 14x 22.22 14x 22.22 10x 15.87 5x 7.94 8x 3.58 1.41
kundeservice 7x 11.29 6x 9.68 15x 24.19 14x 22.58 10x 16.13 3x 4.84 7x 3.42 1.40
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 73

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 9x 14.29 8x 12.70 6x 9.52 14x 22.22 11x 17.46 6x 9.52 9x 3.52 1.63 51%
kvalitet 4x 7.69 5x 9.62 8x 15.38 11x 21.15 10x 19.23 10x 19.23 4x 4.00 1.56 48%
dokumentation 6x 12.00 3x 6.00 10x 20.00 11x 22.00 10x 20.00 6x 12.00 4x 3.74 1.54 41%
kundeservice 4x 8.70 8x 17.39 5x 10.87 10x 21.74 8x 17.39 7x 15.22 4x 3.74 1.61 52%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 69

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

19x 27.54 25x 36.23 13x 18.84 20x 28.99 6x 8.70 9x 13.04

Produkt B

11x 15.94 16x 23.19 19x 27.54 12x 17.39 10x 14.49 3x 4.35

Produkt C

8x 11.59 4x 5.80 21x 30.43 15x 21.74 7x 10.14 9x 13.04
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 37

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

274.00 7.41 178.00 4.81 4'638.00 125.35 79.00 2.14 54.00 1.46 49.00 1.32

Produkt B

73.00 1.97 43.00 1.16 52.00 1.41 38.00 1.03 62.00 1.68 21.00 0.57

Produkt C

88.00 2.38 61.00 1.65 38.00 1.03 80.00 2.16 472.00 12.76 39.00 1.05