Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Antal deltagere: 956 | Antal svar: 198'308

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 627

414 (66.0%): ja

213 (34.0%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 553

336 (60.8%): dagligt

92 (16.6%): ugentligt

53 (9.6%): månedligt

17 (3.1%): årligt

55 (9.9%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 515

166 (32.2%): dagligt

122 (23.7%): ugentligt

148 (28.7%): månedligt

30 (5.8%): årligt

49 (9.5%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 488

267 (54.7%): New York

331 (67.8%): Paris

358 (73.4%): London

276 (56.6%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 440

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 135x 30.68 108x 24.55 120x 27.27 36x 8.18 41x 9.32 2.41 1.26
Apple 77x 17.50 116x 26.36 174x 39.55 36x 8.18 36x 8.18 2.63 1.11
Amazon 102x 23.18 50x 11.36 173x 39.32 55x 12.50 40x 9.09 2.72 1.24
Samsung 255x 57.95 38x 8.64 45x 10.23 37x 8.41 45x 10.23 2.00 1.43
Microsoft 276x 62.73 47x 10.68 43x 9.77 36x 8.18 38x 8.64 1.89 1.35
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 531

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 29.00

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 29.15

Standard deviation: 32.68

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 409

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 267x 67.25 15x 3.78 31x 7.81 40x 10.08 17x 4.28 9x 2.27 18x 4.53 sport 2.05 1.74
familie 261x 70.16 28x 7.53 18x 4.84 31x 8.33 13x 3.49 12x 3.23 9x 2.42 karriere 1.87 1.58
fornøjelse 251x 70.31 13x 3.64 25x 7.00 33x 9.24 10x 2.80 8x 2.24 17x 4.76 penge 1.96 1.72
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 94

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 13x 17.11 13x 17.11 7x 9.21 11x 14.47 7x 9.21 12x 15.79 13x 3.35 1.82
kvalitet 6x 8.33 11x 15.28 13x 18.06 9x 12.50 17x 23.61 8x 11.11 8x 3.69 1.56
dokumentation 3x 4.62 8x 12.31 15x 23.08 14x 21.54 10x 15.38 4x 6.15 11x 3.59 1.31
kundeservice 3x 4.69 6x 9.38 17x 26.56 15x 23.44 10x 15.63 4x 6.25 9x 3.64 1.27
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 84

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 8x 11.43 7x 10.00 9x 12.86 14x 20.00 9x 12.86 10x 14.29 13x 3.68 1.65 59%
kvalitet 2x 3.70 5x 9.26 9x 16.67 11x 20.37 11x 20.37 11x 20.37 5x 4.16 1.45 48%
dokumentation 4x 7.84 3x 5.88 10x 19.61 9x 17.65 8x 15.69 10x 19.61 7x 4.00 1.57 37%
kundeservice 3x 6.12 6x 12.24 6x 12.24 8x 16.33 8x 16.33 12x 24.49 6x 4.12 1.64 56%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 69

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

24x 34.78 25x 36.23 14x 20.29 23x 33.33 6x 8.70 9x 13.04

Produkt B

12x 17.39 16x 23.19 20x 28.99 14x 20.29 12x 17.39 4x 5.80

Produkt C

8x 11.59 6x 8.70 24x 34.78 14x 20.29 5x 7.25 7x 10.14
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 34

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

319.00 9.38 203.00 5.97 4'681.00 137.68 9'070.00 266.76 56.00 1.65 66.00 1.94

Produkt B

73.00 2.15 37.00 1.09 46.00 1.35 40.00 1.18 24.00 0.71 21.00 0.62

Produkt C

90.00 2.65 61.00 1.79 34.00 1.00 74.00 2.18 21.00 0.62 37.00 1.09