Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Antal deltagere: 434 | Antal svar: 200'018

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 226

105 (46.5%): ja

121 (53.5%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 180

64 (35.6%): dagligt

56 (31.1%): ugentligt

29 (16.1%): månedligt

8 (4.4%): årligt

23 (12.8%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 179

53 (29.6%): dagligt

41 (22.9%): ugentligt

49 (27.4%): månedligt

14 (7.8%): årligt

22 (12.3%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 157

78 (49.7%): New York

90 (57.3%): Paris

63 (40.1%): London

18 (11.5%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 166

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 41x 24.70 29x 17.47 29x 17.47 29x 17.47 38x 22.89 2.96 1.51
Apple 36x 21.69 33x 19.88 34x 20.48 33x 19.88 30x 18.07 2.93 1.41
Amazon 28x 16.87 29x 17.47 33x 19.88 39x 23.49 37x 22.29 3.17 1.40
Samsung 38x 22.89 33x 19.88 37x 22.29 31x 18.67 27x 16.27 2.86 1.39
Microsoft 23x 13.86 42x 25.30 33x 19.88 34x 20.48 34x 20.48 3.08 1.35
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 237

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 53.59

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 23.59

Standard deviation: 28.20

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 135

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 22x 17.32 15x 11.81 27x 21.26 26x 20.47 12x 9.45 12x 9.45 13x 10.24 sport 3.62 1.88
familie 16x 14.81 17x 15.74 15x 13.89 27x 25.00 15x 13.89 10x 9.26 8x 7.41 karriere 3.65 1.78
fornøjelse 9x 9.09 13x 13.13 19x 19.19 30x 30.30 7x 7.07 7x 7.07 14x 14.14 penge 3.91 1.78
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 93

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 17x 21.52 12x 15.19 10x 12.66 11x 13.92 6x 7.59 12x 15.19 11x 3.19 1.81
kvalitet 6x 8.22 13x 17.81 15x 20.55 8x 10.96 19x 26.03 7x 9.59 5x 3.62 1.54
dokumentation 5x 7.69 7x 10.77 15x 23.08 15x 23.08 10x 15.38 5x 7.69 8x 3.58 1.39
kundeservice 7x 10.94 6x 9.38 15x 23.44 15x 23.44 11x 17.19 3x 4.69 7x 3.46 1.39
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 75

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 9x 13.85 9x 13.85 6x 9.23 14x 21.54 12x 18.46 6x 9.23 9x 3.52 1.63 50%
kvalitet 4x 7.55 5x 9.43 9x 16.98 11x 20.75 10x 18.87 10x 18.87 4x 3.98 1.55 46%
dokumentation 6x 11.76 3x 5.88 10x 19.61 12x 23.53 10x 19.61 6x 11.76 4x 3.74 1.52 41%
kundeservice 4x 8.51 8x 17.02 5x 10.64 10x 21.28 9x 19.15 7x 14.89 4x 3.77 1.60 52%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 70

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

19x 27.14 26x 37.14 13x 18.57 20x 28.57 6x 8.57 9x 12.86

Produkt B

11x 15.71 16x 22.86 20x 28.57 12x 17.14 10x 14.29 3x 4.29

Produkt C

8x 11.43 4x 5.71 21x 30.00 16x 22.86 7x 10.00 9x 12.86
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 38

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

276.00 7.26 178.00 4.68 4'638.00 122.05 79.00 2.08 54.00 1.42 49.00 1.29

Produkt B

73.00 1.92 47.00 1.24 52.00 1.37 38.00 1.00 62.00 1.63 21.00 0.55

Produkt C

88.00 2.32 61.00 1.61 44.00 1.16 80.00 2.11 472.00 12.42 39.00 1.03