Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Antal deltagere: 475 | Antal svar: 4'103

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 247

111 (44.9%): ja

136 (55.1%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 207

63 (30.4%): dagligt

57 (27.5%): ugentligt

38 (18.4%): månedligt

14 (6.8%): årligt

35 (16.9%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 197

50 (25.4%): dagligt

45 (22.8%): ugentligt

48 (24.4%): månedligt

21 (10.7%): årligt

33 (16.8%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 161

82 (50.9%): New York

85 (52.8%): Paris

76 (47.2%): London

22 (13.7%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 135

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 37x 27.41 25x 18.52 23x 17.04 21x 15.56 29x 21.48 2.85 1.51
Apple 29x 21.48 29x 21.48 25x 18.52 25x 18.52 27x 20.00 2.94 1.44
Amazon 20x 14.81 28x 20.74 25x 18.52 38x 28.15 24x 17.78 3.13 1.34
Samsung 21x 15.56 24x 17.78 34x 25.19 22x 16.30 34x 25.19 3.18 1.40
Microsoft 28x 20.74 29x 21.48 28x 20.74 29x 21.48 21x 15.56 2.90 1.37
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 188

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 53.38

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 21.17

Standard deviation: 25.99

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 114

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 17x 16.35 9x 8.65 21x 20.19 28x 26.92 13x 12.50 4x 3.85 12x 11.54 sport 3.68 1.81
familie 12x 14.29 20x 23.81 12x 14.29 16x 19.05 9x 10.71 9x 10.71 6x 7.14 karriere 3.49 1.83
fornøjelse 6x 8.00 8x 10.67 18x 24.00 21x 28.00 6x 8.00 6x 8.00 10x 13.33 penge 3.95 1.74
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 67

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 6x 11.54 8x 15.38 5x 9.62 11x 21.15 5x 9.62 9x 17.31 8x 3.64 1.71
kvalitet 4x 7.84 7x 13.73 7x 13.73 9x 17.65 15x 29.41 4x 7.84 5x 3.78 1.49
dokumentation 2x 4.35 6x 13.04 11x 23.91 11x 23.91 7x 15.22 2x 4.35 7x 3.54 1.25
kundeservice 1x 2.17 6x 13.04 13x 28.26 10x 21.74 8x 17.39 2x 4.35 6x 3.60 1.19
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 51

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 5x 10.64 6x 12.77 4x 8.51 10x 21.28 6x 12.77 7x 14.89 9x 3.71 1.68 59%
kvalitet - - 5x 14.71 6x 17.65 7x 20.59 6x 17.65 8x 23.53 2x 4.19 1.42 55%
dokumentation 2x 6.06 3x 9.09 6x 18.18 7x 21.21 5x 15.15 6x 18.18 4x 3.97 1.52 45%
kundeservice 2x 6.06 5x 15.15 5x 15.15 7x 21.21 4x 12.12 6x 18.18 4x 3.83 1.58 64%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 46

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

16x 34.78 21x 45.65 10x 21.74 16x 34.78 5x 10.87 9x 19.57

Produkt B

10x 21.74 10x 21.74 11x 23.91 9x 19.57 8x 17.39 4x 8.70

Produkt C

6x 13.04 4x 8.70 16x 34.78 10x 21.74 4x 8.70 3x 6.52
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 23

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

254.00 11.04 74.00 3.22 4'643.00 201.87 9'039.00 393.00 29.00 1.26 41.00 1.78

Produkt B

65.00 2.83 28.00 1.22 35.00 1.52 28.00 1.22 22.00 0.96 19.00 0.83

Produkt C

71.00 3.09 59.00 2.57 29.00 1.26 66.00 2.87 20.00 0.87 37.00 1.61