Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Antal deltagere: 491 | Antal svar: 231'704

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 266

120 (45.1%): ja

146 (54.9%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 212

77 (36.3%): dagligt

65 (30.7%): ugentligt

34 (16.0%): månedligt

10 (4.7%): årligt

26 (12.3%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 210

64 (30.5%): dagligt

47 (22.4%): ugentligt

54 (25.7%): månedligt

18 (8.6%): årligt

27 (12.9%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 180

90 (50.0%): New York

101 (56.1%): Paris

76 (42.2%): London

19 (10.6%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 194

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 50x 25.77 32x 16.49 35x 18.04 34x 17.53 43x 22.16 2.94 1.51
Apple 42x 21.65 40x 20.62 38x 19.59 40x 20.62 34x 17.53 2.92 1.41
Amazon 33x 17.01 34x 17.53 39x 20.10 43x 22.16 45x 23.20 3.17 1.41
Samsung 42x 21.65 42x 21.65 42x 21.65 35x 18.04 33x 17.01 2.87 1.39
Microsoft 27x 13.92 46x 23.71 40x 20.62 42x 21.65 39x 20.10 3.10 1.35
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 270

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 52.87

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 23.66

Standard deviation: 28.32

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 160

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 25x 16.45 19x 12.50 30x 19.74 33x 21.71 16x 10.53 13x 8.55 16x 10.53 sport 3.65 1.86
familie 19x 14.73 24x 18.60 19x 14.73 32x 24.81 16x 12.40 11x 8.53 8x 6.20 karriere 3.52 1.74
fornøjelse 11x 9.24 16x 13.45 21x 17.65 35x 29.41 13x 10.92 7x 5.88 16x 13.45 penge 3.91 1.77
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 105

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 19x 20.88 13x 14.29 14x 15.38 13x 14.29 6x 6.59 13x 14.29 13x 3.17 1.77
kvalitet 7x 8.43 14x 16.87 16x 19.28 11x 13.25 21x 25.30 8x 9.64 6x 3.64 1.53
dokumentation 7x 9.59 7x 9.59 17x 23.29 16x 21.92 12x 16.44 5x 6.85 9x 3.53 1.41
kundeservice 8x 11.27 8x 11.27 16x 22.54 16x 22.54 12x 16.90 3x 4.23 8x 3.40 1.40
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 88

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 9x 11.84 10x 13.16 7x 9.21 17x 22.37 15x 19.74 7x 9.21 11x 3.62 1.59 47%
kvalitet 4x 6.45 5x 8.06 11x 17.74 12x 19.35 14x 22.58 10x 16.13 6x 4.02 1.48 50%
dokumentation 6x 10.53 3x 5.26 11x 19.30 14x 24.56 11x 19.30 6x 10.53 6x 3.76 1.48 44%
kundeservice 5x 9.26 8x 14.81 5x 9.26 12x 22.22 11x 20.37 8x 14.81 5x 3.82 1.60 51%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 81

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

23x 28.40 31x 38.27 15x 18.52 22x 27.16 8x 9.88 10x 12.35

Produkt B

11x 13.58 21x 25.93 25x 30.86 14x 17.28 10x 12.35 4x 4.94

Produkt C

9x 11.11 8x 9.88 25x 30.86 19x 23.46 10x 12.35 9x 11.11
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 42

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

286.00 6.81 179.00 4.26 4'639.00 110.45 100.00 2.38 60.00 1.43 50.00 1.19

Produkt B

73.00 1.74 57.00 1.36 57.00 1.36 39.00 0.93 63.00 1.50 22.00 0.52

Produkt C

89.00 2.12 64.00 1.52 52.00 1.24 85.00 2.02 473.00 11.26 54.00 1.29