Eksempler på forskellige spørgsmålstyper

Analyse

Eksport af rådata: Excel ™ CSV | PDF
Filtrér efter fuldførte undersøgelser: Filtrér efter deltagelses-dato:
Antal deltagere: 433 | Antal svar: 3'849

 

1.

Fik du en lønforhøjelse sidste år?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 223

100 (44.8%): ja

123 (55.2%): nej

 
 
2.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 190

58 (30.5%): dagligt

51 (26.8%): ugentligt

35 (18.4%): månedligt

12 (6.3%): årligt

33 (17.4%): aldrig

 
 
3.

Hvor ofte bruger du produktet XY?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 181

45 (24.9%): dagligt

42 (23.2%): ugentligt

44 (24.3%): månedligt

19 (10.5%): årligt

31 (17.1%): aldrig

 
 
4.

Hvilke af følgende byer har du besøgt?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 149

77 (51.7%): New York

78 (52.3%): Paris

68 (45.6%): London

22 (14.8%): Hong Kong

 
 
5.

Ranger venligst følgende mærker efter hvor sympatisk, du finder dem:

 
.png .pdf .xls .csv
1 = mest sympatisk, 5 = mest usympatisk
 

Antal deltagere: 125

1.2.3.4.5.    
  %%%%% Ø ±
Google 35x 28.00 24x 19.20 22x 17.60 18x 14.40 26x 20.80 2.81 1.51
Apple 27x 21.60 27x 21.60 21x 16.80 24x 19.20 26x 20.80 2.96 1.46
Amazon 16x 12.80 27x 21.60 25x 20.00 35x 28.00 22x 17.60 3.16 1.30
Samsung 19x 15.20 21x 16.80 32x 25.60 21x 16.80 32x 25.60 3.21 1.39
Microsoft 28x 22.40 26x 20.80 25x 20.00 27x 21.60 19x 15.20 2.86 1.39
 
 
6.

...eller lad dine respondenter vælge mellem to yderpunkter...



Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 175

0 = fornøjelse
100 = penge

Gennemsnit: 52.63

Gennemsnitlige absolutte afvigelse: 21.18

Standard deviation: 25.94

 
 
7.

Hvad er vigtigst for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 103

venstre 1. Kolonne
(1)
2. Kolonne
(2)
3. Kolonne
(3)
4. Kolonne
(4)
5. Kolonne
(5)
6. Kolonne
(6)
7. Kolonne
(7)
højre    
  %%%%%%%   Ø ±
afslapning 17x 18.09 7x 7.45 19x 20.21 26x 27.66 11x 11.70 3x 3.19 11x 11.70 sport 3.64 1.82
familie 12x 15.79 19x 25.00 11x 14.47 15x 19.74 7x 9.21 6x 7.89 6x 7.89 karriere 3.37 1.82
fornøjelse 6x 8.70 7x 10.14 17x 24.64 19x 27.54 6x 8.70 5x 7.25 9x 13.04 penge 3.91 1.74
 
 
8.

Hvor tilfreds er du med følgende?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 61

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
   
  %%%%%% Ø ±
pris 6x 12.50 7x 14.58 5x 10.42 9x 18.75 5x 10.42 9x 18.75 7x 3.66 1.76
kvalitet 4x 8.70 6x 13.04 7x 15.22 7x 15.22 14x 30.43 3x 6.52 5x 3.73 1.50
dokumentation 1x 2.33 6x 13.95 10x 23.26 10x 23.26 7x 16.28 2x 4.65 7x 3.61 1.23
kundeservice 1x 2.33 6x 13.95 12x 27.91 8x 18.60 8x 18.60 2x 4.65 6x 3.59 1.24
 
 
9.

Hvor tilfreds er du med følgende, og vigtige er de for dig?

 
.png .pdf .xls .csv
 

Antal deltagere: 48

utilfreds
(1)
--
(2)
-
(3)
+
(4)
++
(5)
meget tilfreds
(6)
ved ikke
(0)
     
  %%%%%% Ø ± v
pris 5x 11.36 6x 13.64 2x 4.55 10x 22.73 6x 13.64 6x 13.64 9x 3.69 1.69 58%
kvalitet - - 5x 16.13 5x 16.13 6x 19.35 5x 16.13 8x 25.81 2x 4.21 1.47 56%
dokumentation 2x 6.45 3x 9.68 4x 12.90 7x 22.58 5x 16.13 6x 19.35 4x 4.04 1.56 49%
kundeservice 2x 6.45 5x 16.13 4x 12.90 7x 22.58 4x 12.90 5x 16.13 4x 3.78 1.58 67%
 
 
10.

På hvilke dage anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 43

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  % % % % % %

Produkt A

15x 34.88 19x 44.19 10x 23.26 15x 34.88 5x 11.63 9x 20.93

Produkt B

9x 20.93 8x 18.60 10x 23.26 8x 18.60 7x 16.28 3x 6.98

Produkt C

6x 13.95 3x 6.98 15x 34.88 10x 23.26 4x 9.30 3x 6.98
 
 
11.

Hvor mange timer om dagen anvender du følgende produkter:

 
 

Antal deltagere: 21

  Man Tir Ons Tor Fre Lør
  Ø Ø Ø Ø Ø Ø

Produkt A

239.00 11.38 58.00 2.76 4'618.00 219.90 62.00 2.95 29.00 1.38 41.00 1.95

Produkt B

65.00 3.10 28.00 1.33 35.00 1.67 28.00 1.33 22.00 1.05 19.00 0.90

Produkt C

71.00 3.38 59.00 2.81 29.00 1.38 66.00 3.14 20.00 0.95 37.00 1.76